הכוונה מקצועית לבני מושבים


פנייה אל הכוונה מקצועית מומלצת לכל אדם בכל שלב בו הוא מגיע לפרשת דרכים בתחום התעסוקה.

העולם המודרני מביא עמו אפשרויות תעסוקה כה רבות, אין זה פשוט לבחור רק תחום עיסוק אחד או לזהות את התחום בו יצליח האדם למצות את כל הפוטנציאל הגלום בו ולחוש תחושת סיפוק. הכוונה מקצועית מסייעת לצעירים בראשית דרכם וגם מבוגרים המחפשים קריירה שנייה למצוא את תחום העיסוק המתאים להם ביותר. חוסר החלטיות בתחום התעסוקה יביא לחוסר יציבות תעסוקתית או לתסכול אשר יפגע בתפוקה העבודה. שני המקרים יביאו לפגיעה בהווה וגם בעתיד. עובדים אשר מחליפים מקומות עבודה לעתים קרובות אינם מתקבלים בעין חיובית בראיונות עבודה, כך גם עובדים בעלי תפוקת עבודה נמוכה. 

 

כל מעסיק שואף להעסיק את העובדים הטובים ביותר בענף. כעת, עליכם לשאול את עצמכם כיצד תוכלו לשכנע את המעסיק כי אתם המועמדים המתאימים ביותר למשרה? כיצד תשכנעו אותו כי העסקתכם משרתת את טובת העסק? הדרך הטובה ביותר בה תוכלו לעשות זאת היא אמונה עצמית, רק כאשר תאמינו כי זוהי המשרה המתאימה לכם ביותר, תוכלו גם לשכנע אחרים בכך.

 

בני מושבים יוצאים לשוק העבודה                   

 

ילידי העיר הגדולה זוכים ליתרון בכל הקשור לראיונות עבודה והתנהלות בסביבה עירונית- משרדית, הם מרגישים מאוד בנוח, הם מרגישים בבית. בני מושבים נתקלים בקשיים עם המעבר הראשוני לעיר הגדולה או לחילופין ניסיונות למצוא משרה מתאימה לאחר לימודים או לאחר החלטה לעזוב את המושב ולפתח קריירה עירונית. כיום כבר אפשר למצוא מרכזי תעסוקה בקרבת רוב המושבים, ניתן לשלב מגורים במושב עם פיתוח קריירה בתחומים שונים.

 

פנייה אל הכוונה מקצועית היא צעד מאוד מומלץ בעבור בני המושבים המחפשים אחר תחום עיסוק חדש. יש לזכור כי בני המושבים גדלו באווירה כפרית עם ערכים וצרכים מעט שונים מאלו של בני העיר, בכדי לבצע השמה נכונה ולזהות את המשרות בהן יוכלו להתפתח ולפרוח, יש לדון בציפיות, בצרכים ולבצע תיאום ציפיות. 

 

אלו שאלות שואלים בפגישת הכוונה מקצועית

 

כנות מלאה נחוצה להצלחת התהליך, חשוב לזכור כי פגישת הכוונה מקצועית היא הזדמנות להביט פנימה ולאתר את אותם תחומי עיסוק אשר ימלאו את העובד בסיפוק והנאה. הכוונה נכונה תביא לקבלת החלטות המאפשרות להתעורר בכל בוקר לעבודה עם חיוך. השאלות הבאות תסייענה בקבלת ההחלטות המתאימות:

א.      מהו הדבר החשוב ביותר בעבורכם במקום העבודה?

ב.      מה יגרום לכם לעזוב מקום עבודה או לא להיות מרוצים?

ג.       מהן ציפיות השכר שלכם? מהו הסכום המינימלי בו תוכלו להסתפק?

ד.      מה חלמתם להיות כשתהיו גדולים?

ה.      אלו צרכים של בני משפחה או בני זוג דורשים התחשבות?

ו.        תארו את סביבת העבודה המושלמת.

ז.       מדוע עזבתם את מקום העבודה הקודם? מה אהבתם במקום העבודה הקודם?

הכוונה מקצועית נכונה לבני מושבים היא כזו אשר מאפשרת להם לתת ביטוי לרקע הערכי שלהם, לאותם דגשים חשובים עליהם לא יוכלו לוותר ועל הצרכים בשטח. התאמה נכונה בין העובד ומקום העבודה היא כזו אשר משרתת את טובת שני הצדדים, עובדים מרוצים ומסופקים מספקים גם תפוקת עבודה טובה יותר. כאשר בני המושבים חשים כי מקום העבודה חונק, לא הוגן או פשוט לא מספיק מאתגר, העזיבה תהיה מהירה. אפשר למצוא מקומות עבודה באווירה טבעית ונעימה גם בעיר הגדולה, אלפי בני מושבים כבר מוצאים מקור פרנסה בערים הגדולות. 

 לפרטים נוספים על הכוונה מקצועית פנו לתימה - http://www.tema.co.il/

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים