הסטיגמה של ניתוחים פלסטיים במושבים

אם אתם מתגוררים במושבים, הרי יש להניח כי אתם חשופים לסטיגמות של ניתוחים פלסטיים. מה ההליך של הגדלת חזה ומה כדאי לבדוק לפני הניתוח

בשונה מניתוח רגיל, ניתוח הגדלת חזה לא נובע מבעיה רפואית אלא מרצון של נשים בריאות וחזקות לשנות את המראה שלהן. במקרה של ניתוחים פלסטיים כגון הגדלת חזה ישנם ניתוחים שניתן לעבור כבר בגיל צעיר עם אישור ההורים. בשל העניין האסתטי, ניתוחים פלסטיים נחשבים למותרות ולכן במשך השנים אנשים המתגוררים במושבים אשר היו מעוניינים לבצע ניתוחים פלסטיים שונים זכו להרמת גבה.

 

  ניתוח הגדלת חזה        

 

מהו ניתוח הגדלת חזה ומדוע יש כל כך הרבה סטיגמות לגביו? ניתוח זה נחשב להליך קוסמטי המבוצע על ידי מנתח מומחה בהרדמה מלאה אך ללא צורך באשפוז. במהלך הניתוח מתבצעת החדרה של שתלים מתחת לרקמת השד, וכן הרופא מבצע חיתוכים על מנת להחדיר את השתל בהתאם לנתונים הפיזים של המטופלת.

 

כמה רגעים לפני הניתוח

 

אין ספק כי המגורים במושבים השונים מספקים הצצה לחיייהן של נשים רבות.לא מעט נשים המבקשות לשנות את המראה החיצוני שלהן נאלצות להתמודד עם סטיגמות שונות בכל הקשור לניתוחים פלסטיים.

למרות הסטיגמה של ניתוחים פלסטיים במושבים ובכלל, נשים רבות שאינן מרגישות נוח במראה הנוכחי פונות לרופא מומחה על מנת לבצע ניתוח הגדלת חזה. ניתוח מסוג זה יש לבצע אצל רופא מומחה בעל ניסיון עשיר.

כמה רגעים לפני הפנייה לרופא לצורך הניתוח כדאי לברר כמה שיותר פרטים אודות הרופא- האם מדובר ברופא בעל ניסיון, האם מדובר במרפאה מוכרת וידועה המבצעת את ההליך במשך שנים רבות.

 

חשיבות הייעוץ

 

על מנת להבטיח את הצלחת הטיפול חשוב מאד להגיע לפגישת ייעוץ ראשונה אצל המנתח. מדובר בפגישה חשובה מאד עבור הרופאט ועבור המטופלת. מה יקרה במהלך הפגישה? במהלכה של הפגישה תתקיים שיחה בין הרופא והמטופלת בו הרופא ישאל את המטופלת אודות ההיסטוריה הרפואית של בני משפחתה וכן יהיה מעוניין לדעת מהם המניעים שלה לביצוע הניתוח.

 

במהלך השיחה חשוב מאד כי המטופלת תמסור לרופא את כל המידע בנושא מצב בריאותה היות והרופא ימליץ על הפסקת שתיית אלכוהול והפסקת עישון שבועיים לפני הניתוח. כמו כן הרופא יסביר למטופלת אודות השתלים ועל הגודל עליהם הוא ממליץ וכן על הטכניקה בה יתבצע הניתוח. בשלב הזה כדאי מאד למטופלת לגלות עניין בניסיונו של הרופא. תוך כדי השיחה כדאי לבקש מהרופא לראות תצלומים של מטופלות אחרות שעברו את ההליך ואף לבקש לראות המלצות של מטפלות קודמות.

 

לאחר הניתוח

 

בשונה מניתוחים אחרים, ניתוח זה אינו כולל אשפוז ולאחר כמה שעות המטופלת כבר יכולה לחזור הביתה.למעשה מדובר בהתאוששות מהירה מאד. בדומה לכל ניתוח, גם בניתוח הזה יש לדאוג לא לחזור הביתה לבד אלא בעזרת מלווה שלא רק ידאג לסידורי הסעה אלא גם יקפיד להיות נוכח במהלך הימים הראשונים. תקופת ההחלמה מהניתוח אורכת ברוב המקרים כשלושה שבועות, אבל את התחבושות מסירים לאחר כמה ימים. לאחר חזרה מניתוח יש תמיד את העניין של חזרה לפעילות הרגילה. היות ומדובר בניתוח קוסמטי המטופלת יכולה לחזור לפעילות רגילה כבר שבוע לאחר הניתוח.

יחד עם זאת, כשלושה שבועות מיום הניתוח יש להימנע מהרמת חפצים כבדים וכן ממגע פיזי של אזור בית החזה. בדומה לניתוחים אחרים, גם בניתוח זה יש לתכנן את שלב ההחלמה הנחשב לשלב חשוב מאד, זאת כדי להעניק מנוחה לגוף על מנת לאפשר לו להתרגל למצב החדש .
 

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים