בחירת מכסחת דשא וכן כלי עבודה לגינה פרטית במושב

רכשתם בית במושב עם גינה פרטית? עכשיו הגיע הזמן להשקיע בגינה ולהפוך אותה לפנינה בה תוכלו לשבת כל ערב וליהנות מאווירה משפחתית נעימה. בשביל זה אתם צריכים גינה מסודרת ומעוצבת

מעטים הישראלים שיאמרו שאין להם חלום לגור במושב שקט בבית עם גינה פרטית. בשלב מסוים בחיים, כשמסתיימים הנעורים, אחרי שטועמים מכל פאב אפשרי ומבלים בכל מסיבה בסביבה, אחרי שמתחתנים ומקימים משפחה, רובנו רוצים שקט, שלווה, תחושת נינוחות וביטחון. את החלום הזה אפשר להגשים בבית קרקע במושב, עם חנייה צמודה וגינה פרטית משלנו.

 

אנחנו לא נשקר לכם, בשביל להגשים את החלום צריך לעבוד קשה, אך בהנחה והגשמתם אותו, והגעתם לבית עם גינה פרטית במושב, כל מה שנותר לכם לעשות זה לעבוד בשביל שהגינה שלכם תיראה יפה ומטופחת. בשביל זה אתם צריכים כלי עבודה עם דגש על מכסחת דשא מתאימה, כזו שתגרום לדשא שלכם להיראות כמו פיסה ירוקה מושלמת.

 

 

כיצד בוחרים כלי עבודה ובפרט מכסחת דשא לגינה הביתית?

 

 

לפני שנתחיל רק נסביר, בתור בעלי גינות פרטיות, אתם צריכים לקנות כלי עבודה בסיסיים ומכסחת דשא קטנה שמתאימה לגודל הגינה שלכם, אין טעם לקנות כלים שלא ישרתו את הצרכים שלכם. ההמלצה שלנו היא לדבר עם גנן מוסמך או להתייעץ עם אנשי מקצוע בחנות למכירת כלי עבודה לגינון. כך תוכלו להימנע מרכישת ציוד שמשרת רק גננים מקצועיים ואין לכם צורך בו.

 

נתחיל במכסחת דשא. ישנם 3 סוגים של מכסחות דשא חשמלית מוטורית וידנית. ההבדל, שבא לידי ביטוי גם במחיר, היא באופן שבו נטענת המכונה וביכולות שלה. בגדול המכונה המועדפת בדרך כלל היא חשמלית, כי היא הרבה יותר נוחה וקלה לשימוש. בכל מקרה עליכם לבדוק מה יכולת הכיסוח שלה (מבחינת שטח, רוחב, גודל הדשא), לאיזה גודל מגיע כבל החשמל, מה נפח מיכל האיסוף. אופציה טובה אחרת היא מכסחה ממונעת שעובדת על בנזין. מדובר במכסחה יקרה יותר יש לומר, שמכסה שטחים יותר נרחבים ומאפשרת כיסוח בגבהים שונים של הדשא. במכסחות אלו יש יכולות לשנות את הלהבים כך שניתן להחליט על אופן הכיסוח וגובה הדשא שנכסח.

 

מלבד מכסחות דשא, ישנם עוד כלי עבודה שונים שתצטרכו להחזיק אצלכם בשביל לטפל בגינה באופן עצמאי, בלי שתזדקקו לגנן מקצועי. מדובר על כלים דוגמת מסורי שרשרת, מספריים, חרמשים (גם כאן אפשר למצוא חרמש חשמלי, ידני או כזה שעובד בעזרת בנזין) מגרפות ומטאטאים, מערכות השקיה (בהנחה ומדובר בשטח גינה שאין צורך להתקין בה ממטרות) כמו גלגלות השקיה וצינורות, גוזם גדר חיה (שוב, אפשר למצוא כאן גוזם חשמלי או נטען), ועוד שורה של כלים שיכולים לשרת אתכם נאמנה בעת עבודות בגינה.

 

חשוב להדגיש, כל כלי עבודה שאתם קונים ובפרט מכסחת דשא, עליכם לוודא שאתם מקבלים אחריות של מינימום שנה ושיש לכם אפשרות להחליף את החלקים במעבדה קרובה. לשם כך יש לוודא שאתם קונים דגמים שעדיין נמצאים בשימוש ויש אפשרות למצוא להם חלפים. ברוב המקרים, בוודאי בכלי עבודה ידניים, סביר להניח שלא תתמודדו עם קשיים טכניים, מצד שני מכשירים חשמליים נוטים להתקלקל ולכן חשוב להישאר מכוסים בכל דרך אפשרית.

 

אנחנו ממליצים לרכוש כלי עבודה רק בחנויות מורשות ומוכרות,אצל ספקים שיכולים לעזור לכם בעצות מקצועיות ולתת לכם טיפים לטיפול נכון וחכם בגינה. בסופו של יום הכלים אמורים לשרת אתכם ולעזור לכם לטפח את הגינה שלכם, כך שתיהנו ממנה, ותפיקו ממנה את המיטב. הרי היא החלום שלכם, לא? 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים