חברת נחלה

חברת נחלה - קרקע שהיא נכס היא חברה אשר עוסקת באיתור ושיווק קרקעות חקלאיות באזור מרכז הארץ.

משרדי החברה ממוקמים במגדל משה אביב אשר ברמת גן. בחברת נחלה קרקע שהיא נכס תוכלו למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר ואת היועצים המנוסים ביותר אשר יסייעו לכם בכל הקשור לרכישת קרקעות חקלאיות. חברת נחלה מובילה מספר פרויקטים ייחודיים בפרדס חנה ובאשדוד עליהם תוכלו לשמוע בפירוט מאנשי המכירות שלנו. אם אתם מעוניינים לרכוש קרקע חקלאית, תשמחו לגלות שלא זו בלבד שאנו משווקים קרקעות כאלו, אנחנו גם מעניקים סיוע כספי לרוכשים את האדמות, סיוע אשר מגיע עד ל 100% מימון באמצעות חברה חיצונית ובתנאים נוחים.

 

השקעה ברכישת קרקע חקלאית

 

חברת נחלה –קרקע שהיא נכס, מאפשרת לכם להשקיע ברכישת קרקע חקלאית. רכישת קרקע חקלאית הינה דרך מצוינת להשקיע את כספכם בהזדמנות עסקית שלא תחזור. רכישת קרקע חקלאית נותנת לכם אופציה לנדל"ן עם פוטנציאל השבחה עצום, מכיוון שברגע שהקרקע החקלאית תופשר לבניה, ערכה יעלה באופן משמעותי והיא תוכל להניב תשואה גבוהה מאד. ישנם כמה קריטריונים אשר קובעים את הכדאיות של רכישת קרקע חקלאית. ראשית, המיקום: כאשר הקרקע המדוברת ממוקמת במרכז ארץ, באזור בו יש ביקוש גדול לקרקעות ולנדל"ן והיצע קטן, ישנה סבירות גבוהה יותר להפשרת הקרקע לבניה בפרק זמן קצר יחסית. בנוסף, סמיכות הקרקע למושבים או לאזורי מגורים מגדילה את הסיכויים לכך שהקרקע תופשר לבניה מכיוון שהיא מהווה המשך טבעי לאזור מגורים מיושב ופעיל. חשוב לברר האם קיימים באזור תכנונים אשר עשויים לפגוע בהיתכנות הפשרת הקרקע. תכנונים כאלה יכולים להיות תשתיות כגון כבישים, רכבות וכן הלאה. הקריטריון הנוסף הוא היזם אשר משווק את הקרקעות. האם יש ליזם את המשאבים הכלכליים והמקצועיים על מנת שיוכל לקדם את הפשרת הקרקעות? כיצד הוא מתכנן לקדם את הפשרת הקרקעות לבניה ? האם יש גורמים נוספים שיש להם אינטרס להפשיר את הקרקע? ככל שיש יותר גורמים כאלו, הסיכוי להפשרת הקרקע עולה וכדאיות הרכישה עולה גם היא. הקריטריון השלישי הוא כמה זמן ואורך נשימה יש לכם. אם אתם מעוניינים בהשקעה שתניב לכם רווח מיידי, הרי שהשקעה ברכישת קרקע חקלאית אינה מיועדת עבורכם. קניית קרקע שייעודה הנוכחי הוא חקלאות היא השקעה לטווח ארוך אשר מתאימה למשקיעים בעלי יכולת כלכלית, סבלנות ואורך נשימה להמתין להפשרת הקרקעות לבניה.

 

הפרויקטים של חברת נחלה – קרקע שהיא נכס

 

בפרויקט פרדס חנה,  רכשה חברת נחלה קרקע שהיא נכס  קרקעותחקלאיותאשר צמודות  לשכונת "מגד" אשר בפרדסחנה.פרדס חנה מתאפיינת באוכלוסיה איכותית, איכות חיים גבוהה, קרבה לערוצי תחבורה מרכזיים ותחבורה ציבורית נוחה לכל מקום בארץ.  הקרקעות ממוקמות במרחק אפס מהשכונה, שהינה שכונת וילות יוקרתיות בישוב מבוקש חברת נחלהמשווקת 30 דונםשלקרקעות המיועדותלבנייהפרטית', ביחידות של 420 מ"ר במחיר של 149,000 ₪ בלבד. כל מי שרוכש קרקע חקלאית דרך חברת נחלה יכול לקבל סיוע במימון, שמגיע עד ל 100% מימון באמצעות חברה חיצונית המעניקה תנאים נוחים במיוחד ללקוחות חברת נחלה. שלב א' ושלב ב' של פרוייקט פרדס חנה כבר שווקו בהצלחה והמכירה של שלב ג' בפרויקט כבר בעיצומה.

 

פרויקט נוסף של חברת נחלה-קרקע שהיא נכס הוא פרויקט אשדוד. שלב א' בפרוייקט כבר שווק בהצלחה וכעת המכירה של שלב ב' של הפרויקט היא בעיצומה. אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר וללמוד את כל הפרטים בדרך שלכם להשקעה מוצלחת ברכישת קרקע חקלאית להפשרה.  

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים