מקרן קול המתאים לאסיפות חברי מושב

לא משנה אם אתם עושים אסיפות חברים פעם בחודש או מעבר לכך, בשביל שכולם יוכלו לקראות ולשמעו בצורה טובה, אתם צריכים מקרן קול איכותי. אנחנו נדאג שתקבלו כאן את כל המידע ההכרחי עבורכם

 

גם היום, בעידן של מערכות סאונד משוכללות, מערכות מחשב וכדומה, כל מושב צריך מקרן קול שישמש אותו כשהוא מארגן אסיפות חברים, או מפגשים אחרים עם גורמי חוץ או גורמי פנים. את המקרן כמו שמיד נראה אפשר לרכוש במספר מקומות ובמגוון דגמים.

 

 

תחילה נספר שמקרני קול הם לא רק עניין של מושבים (או קיבוצים) שעורכים אסיפות חברים. בכל פעם כשיש תחרות ספורט, מונדיאל, גמר יורוליג או אולימפיאדה, חנויות החשמל השונות, הן הפרטיות והן הרשתות נוהגות למכור מקרני קול במחירים מוזלים שמתאימים לקבל הרחב לשימוש פרטי. כמו כן אנחנו יכולים למצוא באותן חנויות גם מקרני קול שמתאימים לקהל ממוסד, דוגמא לזה שיש במושב שלכם.

 

 

לפני שנתחיל להסביר על מקרן קול, איך הוא יכול לשרת אותנו והיכן מומלץ לרכוש אותו, אנחנו רוצים לציין, שאין זה מספיק לרכוש רק אותו. על מנת שהתצוגה תהיה מלאה, חשוב לקנות מסך גדול, מיקרופון , לעיתים הם מגיעים בחבילה אחת, לעיתים החברות מעדיפות שאת כל החלקים נקנה בנפרד.

 

 

כיצד קונים מקרן קול למושב

 

 

מקרן קול הוא למעשה רמקולים שמתחברים באופן אלחוטי למקרן. מדובר ברמקול אחד ארוך בתוכו יש רמקולים קטנים. לצד הרמקול מגיע גם סאב חיצוני. גם הסאב עצמו מתחבר למקרן באופן אלחוטי. היתרון של מקרן קול הוא שמדובר במוצר אלחוטי, שאין בו כמעט כבלים, מה שמקל מאוד על תהליך העבודה איתו וכן לא פוגע בעיצוב של המקום. בנוסף, ניתן לתלות אותו על הקירות בצורות שונות, הוא לא תופס הרבה מקום.

 

ניתן לרכוש מקרן קול בכל חנות למוצרי חשמל ובפרט חנויות בהן נמכרות טלוויזיה, מערכות סטריאו וכדומה. כאשר אתן מחליטים לרכוש מקרן קול למושב עליכם לוודא שמדובר במקרן עם רמקולים עם איכויות גבוהות, רצוי מערכת 5.1 רמקולים. כמו כן יש לוודא שמדובר במערכות שיש בו התקן בלוטות שמאפשר חיבור אלחוטי לטלוויזיה ולכלים אחרים שיכולים לנגן סאונד (סמארטפון או טאבלט). כיום בכל המערכות הנ"ל יש גם כניסות אופטיות, HDMI , ויציאות שונות שמאפשרות שילוב שלהן עם מכשירים שונים.

 

כאשר אנחנו קונים מקרן קול, אפילו שאין הדבר מיוחד לשירות יומיומי והוא בוודאי לא נועד לספק את המענה שאחרים היו רוצים שיהיה להם במקרן קול ביתי, עדיין נצטרך שהמקרן יהיה מסכים איכותי בשביל לשמוע בו סאונד בצורה טובה, כולל מוזיקה וסרטים. תזכרו שהמערכת אמורה לשרת קהל רחב וגדול ולכן אין טעם להסתפק במשהו פשוט או זול, שיחזיק לכם מעמד שנים רבות. לשם כך אגב חשוב לוודא איזה אחריות אתם מקבלים ומי מטפל בכל בעיה שצצה במקרן, במקרה ויש כזו.

 

לפני סיום חשוב להבהיר, מקרן קול, כפי שציינו, הוא רק כלי אחד שעליכם לרכוש על מנת שתוכלו להציג לחברים באסיפות המושב. כלומר בשביל שהתצוגה תהיה מלאב, יש צור במסך טלוויזיה (או מסך אחר שיכול לשדר תמונה), ומיקרופון. כאשר אתם הולכים לקנות את שני הדברים הנ"ל, וודאו שהמקרן שיש לכם מתאים למסך והסנכרון בין המסך למקרן הוא מושלם.

 

לשם כך מומלץ להיעזר ביועץ, אם זה חיצוני או יועץ של החנות בה אתם רוכשים את המקרן ואת המסך, בשביל לוודא שאכן שני המכשירים יכולים לעבוד ביחד בצורה טובה ואיכותית. 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים