קייטרינג טבעוני על בסיס חקלאות אורגנית

אתם טבעוניים ורוצים להגיש לאורחים שלכם ארוחה שהיא גם טבעונית וגם בריאה? זה הזמן לחשוב על ארוחה על בסיס חקלאות אורגנית. כאן תלמדו מה אתם צריכים בשביל זה וכמה טעים יהיה לאורחים שלכם. 

כאשר החל טרנד הטבעונות בישראל הוא לווה בגישה מעט שונה ממה שהכרנו עד אז, בכל הקשור למזון. יותר ויותר אנשים החלו לחפש מצרכי מזון שצמחו תחת חקלאות אורגנית. למעשה שני הדברים, משלימים זה את זה בלא מעט מובנים.

 

 

לפני שנסביר כיצד קייטרינג טבעוני משתלב בתוך חקלאות אורגנית, נסביר קודם לגבי מהי חקלאות אורגנית ומה הפך אותה לכל כך פופולארית. חקלאות אורגנית היא חקלאות שלא מסתמכת על שום אלמנט חיצוני לגידול הירקות והפירות. כלומר, חקלאות אורגנית לא מתעסקת עם כימיקליים והנדסה גנטית. כל הפירות והירקות גדלים בצורה טבעית על הקרקע, הם לא עוברים הדברה או דישון כימית, נהוג להשתמש יותר בחיות לצורך העברת הגידולים השונים ולא בכלי רכב ממונעים, ובדרך כלל כל העבודה נעשית במערכת שמאפשרת מיחזור. בדומה למיחזור, גם החקלאות האורגנית שומרת על הסביבה ולכן יש השלמה בין השניים.

 

 

כיצד קייטרינג טבעוני משתלב עם חקלאות אורגנית

 

 

התהליך הכמעט אבולוציוני של הטבעונים, זה להתחיל בצמחונות, לעבור לטבעונות ובדרך גם להתחיל לצרוך מזון אורגני. הן מטעמי בריאות והן מטעמים שמדובר במזון הרבה יותר בריא מאשר אלה שגדלים תחת תנאי חקלאות רגילה. יש הסבורים שתוצרי חקלאות אורגנית הם יקרים יותר, לצערנו זה אומנם נכון במצבים שונים (בעיקר בגלל שתוצרי חקלאות רגילה נמצאים יותר בשפע), מצד שני מאחר ובחקלאות רגילה יש צורך להשתמש בדשנים ובחומרי ריסוס שונים וכן מדובר בחקלאות הנתמכת על ידי כלי רכב  וכלים שונים שאינם ממחזרים, אז דווקא היא יותר יקרה מחקלאות אורגנית.

 

 

עניין העלויות חשוב מאוד מאחר וכאשר אתם מזמינים קייטרינג טבעוני שמשתמש בתוצרים של חקלאות אורגנית, הרבה פעמים העלויות של הזמנת הקייטרינג יעלו יותר מאשר קייטרינג רגיל בגלל הגידול בעלויות מוצרי המזון בהם הקייטרינג משתמש. מצד שני קחו בחשבון שהם משתמשים בירקות טריים שלא עברו ריסוסים כימיים.

 

 

כאשר אנחנו בוחנים אילו מנות קייטרינג טבעוני יכול להציג בפנינו, אז מן הסתם חלק גדול אם לא כל המנות יהיו בהם ירקות ופירות, מה שאומר שהשימוש בתוצרי הגידולים תחת חקלאות אורגנית יכולים לשרת אותנו בצורה מאוד טובה. אין זה הכרחי כמובן להשתמש בחקלאות אורגנית במסגרת קייטרינג טבעוני, אך כמו שציינו קודם, אוכל אורגני משלים את האוכל הטבעוני.

 

 

בין המנות שנוכל למצוא במסגרת קייטרינג טבעוני, נוכל ליהנות משלל קישים ופשטידות עם ירקות, אורז ומנות קטניות שונות מתובלות בשלל תבלינים ובתוכם או לצידם ירקות ופירות שנים, כמו כן נוכל ליהנות ממגוון סלטים טריים ונקיים.

 

 

חשוב להבהיר נקודה משמעותית, כיום יש לא מעט חברות קייטרינג טבעוני. אומנם לא במספרים של חברות קייטרינג רגילות, אך אנחנו יכולים למצוא שורה של חברות קייטרינג טבעוניות טובות,גדולות וקטנות , שמארגנות אירועים שונים, הן אירועים פרטיים כמו ימי הולדת, חתונות, בריתות, בר מצווה וארגונים משפחתיים וכן אירועי חברה ואירועים עסקיים.

 

 

כאשר אנחנו מחליטים להזמין חברת קייטרינג טבעונית שמשתמשת בתוצרים של חקלאות אורגנית, על מנת להיות בטוחים שכך אכן המצב, אנחנו יכולים לבקש לשמוע באיזה משק קונה החברה את מוצריה, ונוכל לקרוא עליה באינטרנט. נלמד על דרך עבודתה ועל התוצרים השונים.

 

לסיכום, אנחנו בהחלט מציעים לכם להשתמש בחברות קייטרינג טבעוניות שמשתמשות בתוצרים של חקלאות אורגנית. זה יותר בריא, ויותר טעים. 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים