ביקור בצפון

ישנם ישראלים רבים שבבואם לבחור את היעד לחופשה הבאה שלהם, מתמקדים בעיקר בצימר שבו ילונו. אין ספק שכבודו של הצימר במקומו מונח, אבל חשוב לא פחות להתייחס לסביבה של הצימר וליתר דיוק לאופי המושב שבו ממוקם הצימר. זאת כיוון שגם אם הנופשים לא מתכוונים לבלות יותר מדי זמן מחוץ לצימר, עדיין לאווירה הכללית של המקום ישנה השפעה משמעותית על ההנאה והחוויה בכללותה.

 

מחוז הצפון – אפשרויות בלתי מוגבלות

מחוז הצפון משתרע מרמות מנשה ובקעת בית שאן בדרום ועד הגליל העליון ורמת הגולן בצפון. נצרת עילית היא בירת המחוז ואילו העיר הגדולה ביותר בו היא נצרת. בשטח המחוז הגובל במרחב התפר של צפון הגדה המערבית מדרום, בסוריה וירדן ממזרח, בלבנון מצפון ובים התיכון ממערב, ישנן חמש נפות סך הכול: נפת יזרעאל, נפת גולן, נפת כנרת, נפת עכו ונפת צפת. לא יפתיע אתכם לפיכך לגלות שמדובר באזור הכולל עשרות מושבים כשלכל מושב האופי הייחודי לו.

 

במאמר שלפניכם נפרט על ארבעה מושבים קסומים בצפון ועל האטרקציות הפועלות בהם ואם אתם מעוניינים לשלב את הביקור עם לינה באזור, תשמחו וודאי לגלות שהכנו במיוחד עבורכם, רשימה מומלצת של צימרים בצפון .  

 

ארבעה מושבים מומלצים במיוחד בצפון

להלן ארבעה רעיונות לחופשה מושלמת בארבעה מושבים שונים במחוז הצפון:

· מושב אודם - מושב שיתופי בצפון רמת הגולן, המונה כמאה נפשות בלבד (כ-40 משפחות). המושב ממוקם בגובה של 1090 מטר מעל פני הים, במרכזו של יער אודם. האטרקציה המרכזית במושב היא כמובן יער האיילים שבו ניתן לפגוש באיילים, יעלים וצבאים. בנוסף ניתן ללון בקמפינג איילים באוהלים פרטיים או חושות משפחתיות ממוזגות והחל מסוף חודש מאי, להשתתף בקטיף עצמי של דובדבנים.

 

· מושב כרם בן זמרה – מושב ותיק שהוקם ב-1949 בגליל העליון, המוכר בעיקר הודות ליקבים הרבים הפועלים בו ולכרמים הרבים הנטועים באזור. מומלץ במיוחד לבקר ביקב רימון המתמחה בייצור של יינות ייחודיים על טהרת פרי הרימון, על יקב מיטב המתמחה ביינות בוטיק מיוחדים במינם, יקב בן זמרה כמובן, יקב אדיר ויקב מילס.

 

· מושב שאר ישוב - מושב עובדים בגליל העליון הממוקם בחלק הצפון-מזרחי של עמק החולה. בצדו הדרום-מזרחי של בית הלל תמצאו את חורשת הנופלים, שבה נטועים 73 עצים לזכר חללי אסון המסוקים שהתרחש בשנת 1997. כמו כן בדרום המושב ישנם שרידים של יישוב קדום וכמובן שמדובר בנקודת מוצא מושלמת לטיולי מים בבניאס או פיקניק על גדת הנחל.

· מושב אבני איתן – מושב של תנועת הפועל המזרחי הממוקם בדרום רמת הגולן. במושב וסביבתו הקרובה תמצאו מגוון רחב במיוחד של אטרקציות כמו לדוגמה טיולי חמורים או טיולי אופניים בחאן אל על, ביקור ברפת הרובוטית של המושב, קטיף עצמי של פירות קיץ ועוד.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים