עוברים לבית פרטי במושב?

לאורך כל ימות השנה, ובעיקר בעונת הקיץ, נדמה שאין כייף גדול יותר מאשר לשהות ממושכות בגינה הפרטית. השמש המלטפת, מזג האוויר הקייצי ותחושת החופש והיציאה מהשגרה, הפכו את הגינה הפרטית שלכם למקום הכי מהנה שיש. על מנת לשהות בגינה ולהנות ממנה בצורה אידיאלית, הרי שהבסיס לכך הוא להבטיח כי היא תהיה נקיה. מאחר ומדובר בגינה, הרי שהיא חשופה ללכלוך המגיע מכל כיוון, לרבות עלים הנושרים ומוצאים מקום קבע בגינה שלכם. לשמחתכם, יש מה לעשות עם התופעה הזו, ולא תאמינו כמה קל בעזרת מפוח עלים להבטיח לכם סביבה נקיה ומזמינה לימי החופש החמימים!

שואב עלים לגינה – ככה עושים את זה

לא רחוקים הימים בהם עליכם היה להוציא את הילדים למשימת קיץ שתזכה אותם בכמה שקלים – לנקות את העלים מהגינה. ניתן לחשוב כי תופעת העלים הנושרים מתרחשת רק בעונת הסתיו, אך לאורך כל השנה, נושרים עלים שעתידים להפוך את הגינה הפרטית שלכם לחלל האוגר בתוכו פסולת רבה. כעת, יש לכם היכולת להנות מבשורת הטכנולוגיה המגיעה עד לחצר הבית שלכם, ולהשתמש במפוח העלים, שבעזרתו מלאכת ניקיון העלים הופכת אפילו למהנה. בעזרת פעולה קצרה ותכליתית, אתם מרכזים את העלים לכיוון אחד, מפנים אותם לפינה הנוחה לכם, אוספים לשקית אשפה – ושלום להם. חלמתם על גינה נקיה? לא תאמינו כמה זה קל!

באיזה מפוח לבחור?

לרשותכם כיום עומדים למכירה מפוח עלים כולל מפוח עלים נטען. היעילות של שני המפוחים באה לידי ביטוי בעבודה מדויקת שמקלה עליכם את מלאכת הניקיון. השוני ביניהם? מנגנון ההפעלה. מפוח העלים החשמלי הינו מפוח המתחבר אל החשמל, כך שבכל עת תוכלו לחבור אותו ולבצע את מלאכת ניקיון העלים מהגינה שלכם. היתרון הגדול כאן הוא שמדובר על מפוח הזמין לשימוש בכל עת. מנגד, ישנו מפוח העלים הנטען, שעל מנת להשמיש אותו עליכם להטעין אותו קודם לכן. היתרון הגדול הוא שמדובר על מפוח אלחוטי, המאפשר לכם תנועה חופשית ללא תלות בחיבור לחשמל, אך מנגד – עליכם להטעין אותו טרם השימוש, כך שניקיון ספונטני לא תמיד אפשרי.

אינספור אפשרויות בכלי אחד

כיום קיימים דגמים שונים למפוחי העלים, כך שתוכלו לבחור את המפוח החביב עליכם במיוחד ההולם את השימושים שלכם. כך לדוגמא, ישנם מפוחים שלא רק מלכדים למקום אחד את העלים הודות לכוחם הרב, אלא הם יכולים גם לרסק את העלים וכך להקטין את הנפח שלהם. מדוע אקט זה חיוני? בעת שאתם אוספים את העלים, יכולה להצטבר לכם כמות גדולה של אשפה שלא חלמתם עליה אפילו, כך שתצטרכו לעשות סבבים רבים אל פח האשפה. בעת שמדובר על מפוח שגם מרסק את העלים, הרי שאתם מקטינים את נפח האשפה ויכולים לומר שלום לעלים בפעם אחת בדרכם אל פח האשפה.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים