חמשת הטיפים למעבר מוצלח מהעיר אל המושב

הגשמתם את החלום שלכם ואתם רגע לפני המעבר הגדול מהעיר עם הקצב המהיר אל המושב המרגיע? על מנת להבטיח לעצמכם מעבר קל, מוגשים לפניכם חמישה טיפים שיבטיחו לכם מעבר חלק וקל משתוכלו לדמיין.

1.אורזים את הבית מספיק זמן לפני

אין ספק שהדבר המהותי ביותר בעת שעוברים דירה הוא לארוז אותה. רבים תוהים איך אפשר להכניס חיים שלמים אל תוך ארגזים, אך ההוכחה הניצחת היא שרבים עשו זאת לפניכם. חשוב מאד שתארגנו לעצמכם לוח זמנים מסודר שבו תציינו לכם על פי תאריך ויום את האיזור בבית אותו אתם אורזים. ללא לוח זמנים מסודר, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם חלקים ניכרים בבית שטרם ארזתם, מה שיכול להכניס אתכם סתם ללחץ מיותר.

2.מחלקים גם לילדים מטלות

אם אתם זוג צעיר עם ילדים, כדאי לחלק גם להם מטלות. מעבר לעובדה שאתם צריכים את העזרה שלהם, לפחות באריזת החדר שלהם, הרי שאתם גם מעבירים להם את התחושה שאתם סומכים עליהם ושהם מספיק אחראים. על מנת להפוך את מלאכת אריזת הבית לחוויה של ממש, תוכלו להעניק להם חיזוק חיובי על כל ארגז שהם יארזו. בעת שעומלים על הובלת דירה, גם הילדים שותפים.

3.מסתייעים בשירותי אריזה במקרה הצורך

אם אתם חוששים שלא תצליחו להשתלט על כל האיזורים בבית עד לתאריך היעד שהצבתם לעצמכם, תוכלו להסתייע בשירותי אריזה הניתנים על ידי חברות הובלה שונות. השירות שניתן על ידי החברות מגיע עד אליכם עם ארגזים וכלי אריזה מיוחדים שיהפכו את מלאכת האריזה עבורכם לקלה ופשוטה. לאחר הנחיות והדרכה שלכם על כל האיזורים בבית והדרך שבה תרצו לארוז, צוות האורזים יצא לדרך ויבטיח לכם אריזה מקצועית ואיכותית שגם יהיה ניתן לפרוק בקלות.

4.מפנים את לוח הזמנים שלכם בבוקר ההובלה

אם חשבתם שאתם יכולים לקפוץ לעבודה ולתת גיחות אל הבית שלכם ביום המעבר וההובלה, הרי שכדאי שתחשבו שוב. ביום ההובלה עליכם לפנות את לוח הזמנים שלכם מכל מטלה או התחייבות אחרת. עליכם להיות בבית עם המובילים ולדאוג שכל הארגזים שלכם עולים על משאית ההובלה. תוכלו להתפצל בעת שמישהו אחד מכם יקבל את המובילים, ואדם נוסף יחכה ביעד החדש לקבל את הארגזים בעת הפריקה.

5.מבצעים הובלה עם חברת הובלה

הובלות דירה מבצעים אך ורק עם חברות ההובלה. אם אתם רוצים לחסוך כסף בעת מעבר הדירה שלכם, הרי שחברת הובלה מקצועית ואיכותית אינה דבר שניתן להתפשר עליו, ועל מנת להבטיח לעצמכם מעבר בטוח ושקט, עליכם להסתייע בשירות של חברת הובלה רצינית. חברות ההובלה השונות דואגות להעביר את מיטב הציוד שלכם בבטיחות ועל הצד הטוב ביותר. הורידו מעצמכם את הנטל, ותנו לאנשי מקצוע להעמיס ולפרוק את התכולה שלכם במקום מושבכם החדש.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים