קעקועים ופירסינגים פופולאריים בקרב צעירים במושבים – מה חשוב לדעת?

פירסינגים וקעקועים כבר מזמן לא נחשבים לנחלת העיר הגדולה בלבד - כיום הם פופולאריים מאוד גם בקרב תושבי מושבים צעירים (ולא רק). במאמר הזה, תוכלו ללמוד לעומק על הנושא.
סוגים שונים של אומנות גוף מודרנית, וספציפית קעקועים, פירסינגים ועגילים שונים ומשונים למיניהם כובשים בעשורים האחרונים את צעירי ישראל, כמו גם צעירים בשאר העולם המערבי. בארץ, הדבר נכון הן עבר צעירי המושבים והקיבוצים והן עבור כלל האוכלוסייה הצעירה, מהערים הגדולות, העיירות וערי הפיתוח וכו'. אחוז גבוה ביותר מקרב בני הנוער ובני גילאי העשרים והשלושים בישראל מתעניינים כיום בתחום זה ומתהדרים לפחות בקעקוע אחד, פירסינג בגבה, עגיל בטבור ואינספור סוגים נוספים של פרטי אומנות גוף נפוצים. בהתחשב בכך שמדובר באופנה פופולארית וסוחפת כבר כמה שנים טובות בארץ, כדאי להבין – מהן הנקודות החשובות אליהן חובה לשים לב כאשר מעוניינים לפירסינג, קעקוע או עגיל, וכיצד כדאי להדריך את הצעירים ובני הנוער במידה והם מחליטים ללכת לטיול בסטודיו הקעקועים? להלן הנקודות שחשוב לכל אחד ואחת יכירו בהקשר זה –
הקפדה על היגיינה משמעה בטיחות אישית – הנקודה הראשונה והחשובה ביותר שחשוב שכל צעיר וצעירה יבינו בטרם קבלת החלטה על קעקוע או פירסינג היא כי בכל הנוגע לתחום זה, הקפדה על היגיינה במכון הקעקועים והפירסינגים משמעה בטיחות אישית של הלקוחות. הן קעקועים, הן עגילים שונים והן פירסינגים – כולם כוללים חדירה של מחט לגופו של הלקוח, כך שחובה להקפיד על סביבת עבודה היגיינית, על שימוש במחטים סטריליות ונקיות, על כך שבעל המקצוע ילבש תמיד כפפות נקיות וחדשות וכו'. למעשה, מדובר בהליך בעל אופי כמעט רפואי, כך שחשוב לוודא כי המקום בו עוברים תהליך זה מתאפיין ברמת מקצועיות גבוהה מספיק על מנת להקפיד על כל נהלי ההיגיינה הרלבנטיים. מלבד לנקודות שצוינו (מחטים סטריליות, כפפות וכו') כדאי גם לבחון באופן כללי את הסטודיו, לראות שהוא נקי ומסודר יחסית, שהכיסא עליו יושבים הלקוחות נמצא בסביבה נקייה יחסית וכו'.

רמת הניסיון של בעת המקצוע בתחום - במיוחד כאשר מדובר בקעקועים – ציורים שמקעקעים על גופנו וילוו אותנו למשך שארית חיינו, חשוב לוודא מבעוד מועד כי בעל המקצוע (במקרה זה – המקעקע) מחזיק בניסיון מספק בתחום זה, כך שנוכל להיות בטוחים שהוא לא רק צייר טוב ומדויק, אלא גם יודע כיצד לתרגם את הציורים הללו לקעקועים טובים. כלומר, כי טכניקת הקעקוע שלו טובה. זאת ניתן לוודא על ידי בחינת רמת הניסיון של אותו מקעקע – בקשו לראות עבודות קודמות, חפשו המלצות וחוות דעת מלקוחות קודמים באינטרנט ועברו על ספרי התמונות והסקיצות שניתן למצוא בכל מכון קעקועים.
אל תתנו למחיר להרתיע אתכם – בכל הנוגע לעגילי פירסינג מדובר לרוב במחירים סטנדרטיים וקבועים פחות או יותר – מחיר מסוים לעגיל באוזן, מחיר עבור עגיל בטבור או פירסינג בגבה וכו'. אך כאשר מדובר בקעקועים, טווח המחירים רחב וגמיש הרבה יותר ונקבע על פי המוניטין של המקעקע, גודל הקעקוע, סוגו ופרמטרים נוספים. בהקשר זה, ובשונה ממרבית השירותים והמוצרים האחרים שאנו קונים, מומלץ שלא להתחשבן ולהירתע כלל מן המחיר. כאשר מדובר בציור לכל החיים, הגיוני להשקיע גם כמה מאות (או אלפי) שקלים יותר על מנת להתקעקע במקום אמין ואיכותי ואצל מקעקע בעל שם וכישרון של ממש, ולקבל ציור מרהיב ואיכותי לכל החיים...

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים