מדע וטכנולוגיה בשירות האדם – כך נשמור על מראה צעיר

כאן תוכלו ללמוד רבות ע תחום מוצרי הקוסמטיקה ועל הפופולאריות שלו בקרב אנשים שגרים בושבים.

הממסד המדעי אשר פועל ללא הפסקה על מנת למצוא דרכים חדשות ומשוכללות יותר להבין את העולם והמציאות שסביבנו, והעולם הטכנולוגי הנעזר בתובנות אלו על מנת לאפשר לנו לנתב בצורה יעילה יותר ויותר את האופן בו אנו מעוניינים שדברים יקרו – שני אלו מעניקים לנו ללא הפסקה פיתוחים וחידושים שעד לפני זמן קצר נחשבו למדע בדיוני בלבד. עולם האינטרנט והסמארטפונים הם דוגמה קלאסית לכך, וחקלאים ומושבניקים רבים יכולים למצוא דוגמאות רבות גם מעולם החקלאות, החל מדשנים משוכללים המאפשרים יבולים שבעבר בני האדם יכלו רק לחלום עליהם, ועד למכשור חקלאי מתקדם ומשוכלל. בתחומים נוספים בהם פועלים המדע והטכנולוגיה בקצב מסחרר לפיתוח יכולות חדשות, התוצאות אינן בהכרח רשתות מידע מתקדמות או יבול חקלאי עצום, אלא דווקא המראה המאפיין אותנו ומשפיע עד כמה אנחנו נראים ומרגישים צעירים ורעננים.

 

מוצרי קוסמטיקה בעלי השפעה מהותית על המראה הכללי שלנו

 

תחום הקוסמטיקה מציע כאמור דוגמאות מאלפות ומעוררות השראה לאופן בו מחקר מדעי מתקדם ויכולות הנדסיות משוכללות (וספציפית הנדסת חומרים) יכולים להצטרף יחד על מנת להציע לנו מוצרים שיכולים לחולל שינוי מהותי במראה החיצוני שלנו, לטובה כמובן...

 

אחת הדוגמאות המעניינות לכך היא חומצה היאלורונית – חומצה זו, אותה גילו מדענים בשנות השלושים של המאה הקודמת, היא חומצה טבעית הקיימת בגוף האדם, כאשר כמותה מוגבלת והולכת ומצטמצמת ככל שאנחנו מתבגרים. לחומצה היאלורונית תפקיד מהותי בהזנת העור ושמירה על נפחו ורמת הלחות שבו, ולכן משחקת תפקיד מרכזי גם בשמירה על מראה של עור מתוח, צעיר ורענן. לאחר גילוי חומצה זו, החלו בפיתוחים של קרמים המכילים אותה. בהתחלה הופקה חומצה זו מכרבולות של תרנגולות, אך בעשורים האחרונים היא מופקת ללא חלבונים מן החי כלל, בתהליכים של פרמנטציה בקטריאלית. אינספור גברים ונשים בעולם משתמשים בקרם חומצה היאלורונית על מנת להזין את עורם ולהביא למראה צעיר יותר. חומצה זו הפכה לטיפול נפוץ, סטנדרטי ואפקטיבי לטשטוש קמטים.

 

בדומה למוצרי קוסמטיקה משוכללים רבים אחרים, גם המקרה של חומצה היאלורונית מצביע על האפשרויות שפותחים בפנינו המדע והטכנולוגיה, כאשר מיושמים על מנת לפתור בעיות נקודתיות של האדם (במקרה זה – בעיות אסתטיות אשר משבשות את חייהם של אנשים רבים בעולם).

 

מוצרים משולבים המכילים חומרים מורכבים ומתקדמים – להישאר צעיר לנצח

 

במהלך שני העשורים האחרונים מפותחים מוצרי קוסמטיקה מתקדמים יותר ויותר, כאלו אשר משלבים מספר רכיבים שונים, כל אחד מהם עם היסטוריית מחקר ופיתוח מפוארת דוגמת חומצה היאלורונית. כך, אנחנו מקבלים קרמים ומוצרי קוסמטיקה אפקטיביים בצורה חסרת תקדים, כאלו אשר מאפשרים לבני שישים, שבעים ושמונים להיראות צעירים יותר בכמה עשרות שנים מגילם האמיתי.

 

מעניין מאוד יהיה לראות מה צופנות לנו השנים הקרובות בכל הנוגע למחקר מדעי ופיתוחים טכנולוגיים, הן בתחומים כמו קוסמטיקה ורפואה, והן בתחומים רבים אחרים...

 

הכתבה באדיבות GIGI מוצרי קוסמטיקה.
https://www.gigi.co.il /

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים