השכרה של מחסנים ואזורי מסחר במושבים וקיבוצים

מחפשים אחר שטחי מסחר לצורך הקמת מחסנים מסחריים או נקודות מכירה גדולות במיוחד? זה הזמן לדעת הכול על אזורי מסחר במושבים וקיבוצים ברחבי המדינה.

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים (להם נדרשים שטחי מסחר או אחסון גדולים ביותר) בוחרים בהשכרת שטחי מסחר במושבים וקיבוצים הפזורים ברחבי המדינה. שטחי מסחר אלו מאפשרים לאותם בעלי עסקים ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר: שטחי מסחר גדולים בעלויות נמוכות (באופן יחסי והשוואתי לשטח מסחר ואחסון במרכזי הערים), מגוון רחב של פתרונות אחסון, הקמת מבנים המותאמים לצרכי נקודת המכירה או המחסן ויתרונות נוספים.

 

מחסנים בקיבוצים ובמושבים, בין אם מדובר במבני מחסנים לתעשייה כבדה ובין אם מדובר במבני מחסנים של חנויות, יכולים לשמש את בעלי העסקים שביניכם לאורך שנים וכל זאת לאחר איתור השטח הנכון להקמת המבנה הייעודי הנדרש לכם ו/או איתור המבנה הקיים בשטח הקיבוץ או המושב המותאם לצרכי הקמת מחסן במושב או בקיבוץ.

 

כיצד תוכלו לאתר את המבנה הייעודי האופטימאלי ביותר עבורכם לצרכי הקמת מחסנים במושבים וקיבוצים?

 

על מנת לאפשר לעצמכם ליהנות מכל היתרונות הנלווים להקמת מחסנים בקיבוצים ומושבים, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה להגדיר את סוג המחסן הרצוי לכם ואת האזור הגיאוגרפי בו תרצו למקם את המחסן. כמו כן, מומלץ לערוך סיור מקדים בשטח המושב/קיבוץ ולבחון היבט את דרכי הגישה המובילים מצירי התנועה הראשיים אל תוך המושב/קיבוץ ואת דרכי הגישה המובילים לאזור בו ממוקם המבנה או השטח עליו תקימו את המחסן הייעודי שלכם.

 

בנוסף לכל אלו, אנו ממליצים לכם לבחון את המבנה הייעודי בהתאם לגודלו והיקף השטח העומד לרשותכם (פנים וחוץ). כיום, באמצעות תכנון פרקטי של שטח המחסן תוכלו לאחסן בשטחו כמות גדולה של פריטים ומוצרים וזאת באמצעות פתרונות אחסון שונים הכוללים מדפי אחסון מודולאריים, מדפים מתכווננים, מדפים למחסן שנחשבים חכמים ומתממשקים למערכות מחשוב בהן מפורטת תכולת האחסון בכל מדף ומדף בשטח המחסן ועוד מגוון רחב של פתרונות אחסון מתקדמים אותם תוכלו ליישם בשטחי האחסון השונים העומדים לרשותכם.

 

איתור מחסן פוטנציאלי באזור מסחרי מתפתח

 

לצד מבני המחסנים העומדים לרשותכם במושבים ובקיבוצים השונים ברחבי המדינה, תוכלו למצוא גם אזורי מסחר מתפתחים במספר הולך וגדל של מושבים וקיבוצים. אזורי מסחר אלו מאכלסים בתוכם חנויות ונקודות מכירה בגדלים שונים וגם בהם באמצעות תכנון מיטבי של פתרונות אחסון הכוללים מדפי סופר או מדפים לחנויות בהתאם לאופי וסוג המוצרים המשווקים ונמכרים בהן, תוכלו למנף את פעילותכם העסקית וליהנות משני העולמות גם יחד: גם נקודת מכירה גדולה ומרווחת וגם שטח אחסון פרקטי לסחורות בגדלים שונים.

באמצעות תכנון נכון של נקודת המכירה במושב/קיבוץ ובאמצעות פעולות שיווק ופרסום חכמות ויצירתיות, גם אתם תוכלו לגרום להתעניינות הולכת וגוברת מצד הקהל הרחב אשר "יטריח" את עצמו לצאת מהעיר ולהגיע אליכם.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים