העדפות בתחום הנופש - יעדי טיסות זולות מועדפים על תושבי המושבים בישראל

במאמר הבא, תוכלו לקרוא על היעדים שמועדפים ביותר של תושבי מושבים, כשזה מגיע לתחום הנופש בחוץ לארץ.

ישראלים ידועים בחיבה שלהם לטיולים, וקשה לדמיין את חיינו בלי גיחות למקומות קרובים וגם מרוחקים שמאפשרים לנו ליהנות מכל מה שיש לעולם להציע. למרבה השמחה, הודות להקמה של חברות לואו קוסט והורדת מחירי טיסות, כולנו יכולים לעשות מספר גיחות לחו"ל ובמהלך השנה כדי לראות עולם וליהנות מאתרים היסטוריים, מאכלים נפלאים ותרבויות אהובות.

 

יעדי טיסות אהובים – גלו עולם ומלואו

 

מבחינת טיסות לואו קוסט ויעדים עם מחירי טיסות זולות , הישראלים פיתחו חיבה לכמה וכמה אתרים ברחבי העולם שהם במרחק של שעות טיסה מועטות. הודות לקרבה של המקומות הללו לישראל, ניתן ליהנות בהם בכל עת בלי לבלות שעות ארוכות על המטוס או לתכנן את הטיולים במשך חודשים ארוכים:

 

1. צרפת – המדינה הייחודית הזו מושכת אליה מיליוני תיירים במשך השנה, וגם ישראלים שבוחרים בה שוב ושוב כיעד טיסה קרוב. בצרפת ניתן למצוא אתרים רבים לטיול כמו שער הניצחון, מגדל אייפל וערים שניתן לטייל בהן במשך ימים שלמים, כמו ניס. העיר, אשר ממוקמת בדרום צרפת בריוויירה הצרפתית. מלבד חופי הים המדהימים באזור, ניס מוקפת גם בהרי האלפים שמהווים יעד אהוב לסקי ואתרי קניות שגורמים לאנשים לבוא אליהם במיוחד מכל רחבי העולם.

 

2. ספרד – המדינה עם העבר העשיר היא מקום מופלא לטייל בו במשך כל ימות השנה, וגם מדינה במרחק של שעות טיסה ספורות בלבד. המבנים העתיקים והאוכל הספרדי שאין לו מתחרים מושכים אליהם תיירים ישראלים שמתחברים לתרבות האהובה, וערים מרכזיות, כמו מדריד הבירה, גורמות לתיירים להגיע אליהם שוב ושוב. במדריד ניתן למצוא מוזיאונים ומרכזי תרבות שמהווים את האתרים המושלמים לספוג אמנות ספרדית, ובערב העיר הופכת לשוקקת מאין כמוה עם בארים, מועדונים ומופעי פלמנקו תוססים. יעד מדהים נוספים שיותר ויותר ישראלים מגלים הוא האי טנריף ששייך לספרד ומהווה מקום אידאלי לחובבי חופים, גלישה וצלילה. האי הוולקני הזה אהוב במיוחד לא רק הודות לחופיו, אלא גם בזכות הטבע עוצר הנשימה שבו אשר כולל יערות, הרי געש, מדבריות ונופים ייחודיים אחרים שהופכים אותו למקום האידאלי לטיולים.

 

3. איטליה – לא ניתן לדבר על יעדים אהובים לטיולים בלי להזכיר את איטליה – מולדת הפיצה והפסטה. במדינת המגף ישנן ערים מיוחדות מאין כמוה, כמו עיר התעלות ונציה, שחובה לבקר בה לפחות פעם בחיים. לצד חוף אמאלפי המדהים, שוכנת העיר האהובה נאפולי שניתן לטייל בה במשך ימים שלמים וליהנות מסיורים בשווקים, מבנים עתידים, כיכרות, גלריות, מוזיאונים ועוד אתרים רבים אחרים ששובים את רוחה של איטליה.

 

4. רוסיה – יותר ויותר אנשים מגלים בשנים האחרונות את רוסיה והקסם הייחודי ששורר במדינה האסייתית רחבת הידיים הזו. לכל מי שרוצה להירגע בחופשה נעימה על החוף, העיר סוצ'י עם מרכזי הספא, החופים הזהובים ואתרי הקניות שבה הופכים אותה ליעד חם לטיולים ברוסיה. מלבד סוצ'י, מומלץ לעשות גם גיחה לאחת הערים היפות ביותר בסביבת אירופה – סנט פטרסבורג אשר מתהדרת במבנים יפיפיים ואתרי תרבות בעל שם. גם רוסטוב העתיקה שברוסיה היא עיר אהובה לטיולים שבה ניתן לטייל בנעימים ברחובות ולהתפעל ממבנים מדהימים שנשתמרו במהלך השנים.

 

טיולים מהווים דרך מצוינת להכיר את העולם שלנו מקרוב, ואנו הישראלים בהחלט אוהבים לחקור אותו שוב ושוב. הודות לירידה במחירי טיסות והקמה של חברות תעופה מסוג לואו קוסט, כולם יכולים ליהנות כיום ממסעות למדינות קרובות וגם מרוחקות ששופעות בתרבות, אתרים ומבנים עתיקים, אוכל נפלא ואווירה נעימה שיכולה להפוך כל טיול לנעים מאין כמוהו.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים