עוברים דירה במושב – בחירת חברת הובלות באינטרנט

אתם גרים במושב ומתכוונים לשנות את מקום מגוריכם? כאן תוכלו ללמוד איך לעשות את הבחירה הנכונה כשזה מגיע לספק שירותי ההובלה שלכם.

אם ערימות של ארגזים ושלל משימות הקשורות באריזה, התקשרות אל חברת הובלות ועדכון כתובת המגורים נשמע לכם מוכר, כנראה שעברתם דירה מתישהו במהלך חייכם. זהו תהליך מוכר שקשה לי לתאר מישהו שאוהב לעשות אותו אך כמו משימות רבות שצריכים לבצע מעת לעת, אם כבר עושים – אז לפחות כמו שצריך...

 

בשונה ממשימות רבות אחרות, בחירת חברת הובלות באינטרנט – אם נעשית כהלכה, יכולה לקבוע את גורל יום המעבר ולעתים קרובות לחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

 

מדוע לבחור חברת הובלות באמצעות האינטרנט?

 

לפני עשור וקצת, הדרך הנפוצה לבחירת חברת הובלות ולמעשה כמעט כל בעל מקצוע הייתה על ידי המלצות של מכרים או מניסיון אישי חיובי שהיה לנו בעבר עם מוביל כזה או אחר. מאז אותה תקופה, דברים רבים השתנו וכיום הדרך הנפוצה, המהירה והזולה היא לבחור חברת הובלות באמצעות האינטרנט.

 

למגמה הזאת יש מספר יתרונות כשמחקרים מראים שהסיבות הבולטות לבחירת חברת הובלות באינטרנט נעוצות בנגישות המידע כך שכל אחד יכול להשוות מחירי הובלות  בקלות כך שבתוך דקות ניתן להזמין שירותי הובלות מכל הסוגים.

 

מעבר לכך, האינטרנט מהווה פלטפורמה תחרותית במיוחד שבה כל נותני השירותים המובילים נפגשים ועושים ככל שביכולתם על מנת להיות אטרקטיביים כמה שניתן ובנוסף לכל זה – האינטרנט מאגד מידע רב שקשור בהמלצות, חוות דעת ועוד כלים שאם משתמשים בהם באופן הנכון, יכולים לא רק לחסוך כסף אלה גם להבטיח שירות טוב במיוחד.

 

4 הטיפים לבחירת חברת הובלות במושב

 

הובלת בית במושבים שונה בכמה מובנים ביחס למרבית ההובלות בעיר. הסיבות לכך הן במיקום ובדרך כלל גם בכמות הפריטים שצריך להוביל מכיוון שבתים רבים במושבים גדולים ביחד לדירות בעיר ולכן יש צורך בחברת הובלה שערוכה לטפל בכמות גדולה של תכולה.

 

בחירה בחברת הובלה שאינה מתאימה, עשויה להסתיים לעתים באכזבה ולכן מומלץ לשמור על הכללים הבאים:

 

חברת הובלות באזור המושב שלכם

 

אין שום סיבה לחפש רחוק וכשמדובר בהובלת דירה לכלל הזה יש חשיבות גבוהה מאוד מאחר שככל שהמרחק יהיה גבוה יותר, כך העלויות ילכו ויעשו יקרות. נסיעה ארוכה עם משאית משמעותה בזבוז מיותר של דלק, זמן וכמובן – כסף ולכן התמקדות בקבלת הצעות מחיר ממובילים באזור המושב שלכם תהיה הדרך הנכונה והצעד הראשון בחיסכון של כסף.

 

התאימו את גודל חברת ההובלה לגודל הבית

 

גם כאן, הדרך הטובה ביותר למעבר דירה במושב מסתכמת ביעילות. צריכים להוביל מספר פריטים? חפשו מובילים בודדים שישמחו להוביל לכם את הפריטים הללו גם במחיר זול. צריכים להוביל תכולת בית פרטי? כנראה שאתם זקוקים לחברת הובלות גדולה יותר עם האמצעים המתאימים לרבות צוות של 5-7 סבלים ורכב שמתאים לנסיעה עם תכולה גדולה כל כך.

 

כמו כן, אם יש לכם רהיטים שדורשים פירוק כדוגמת חדר שינה, וודאו שבצוות ישנו נגר מקצועי. פירוק רהיטים שלא על ידי בעל מקצוע עשוי להביא לנזקים בסכומים גבוהים ולכן יש להסתמך על בעל מקצוע עם ניסיון.

 

חוזה מונע בעיות

 

ישנם מספיק סיפורים על לקוחות מאוכזבים והדרך הטובה ביותר למנוע את האכזבה שלכם היא על ידי כתיבה וחתימה על חוזה הובלות.

הסכם כזה שיכלול את כל הפרטים אודות תכולת הבית שצריך להוביל, התאריך ואפילו מספר המובילים, ימנע בעיות ויחייב את חברת ההובלה שבחרתם לעמוד במה שהובטח לכם וחשוב לא פחות – במחיר שהוסכם מראש.

 

בדקו שתכולת ביתכם מבוטחת

 

כמעט כל מוביל שישאל יענה שיש לו ביטוח. זה נכון אך במקרים רבים זה ממש לא הביטוח שאתם מחפשים ושיעזור לכם במקרה של תקלה.

בואו ונעשה הבחנה בין ביטוח רכב לבין ביטוח הובלה. ביטוח רכב זה אותו ביטוח שאתם מחזיקים ושאינו תקף במקרה של פגיעה ברכוש שלכם בזמן האריזה, העמסה או פריקה.

 

לעומת זאת, ביטוח הובלה תקף בכל המקרים שהוזכרו כך שאם תתרחש תקלה והמזנון היקר יינזק, יהיה מי שיפצה אתכם על הנזק ויעזור לכם לתקנו.

זו הסיבה שאין במה להתבייש ולדרוש לראות ביטוח הובלות בתוקף שכולל את פרטי המוביל שנבחר.

 

השתמשו בשירותי עזר

 

ישנם המון שירותי עזר שכל מטרתם היא לעזור לכם לעבור דירה באופן הקל ביותר וכשמדובר בהובלת בית במושב – השירותים הללו יכולים להיות לעזר רב.

 

שקלו שימוש בשירותי אריזה או אחסנה בהתאם לצורך וודאו שהמובילים מבצעים את השירותים הללו. כמו כן יש לציין זאת בחוזה ההובלה שהוזכר מוקדם יותר.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים