איך לבצע הובלות קטנות במושב במחיר זול

במאמר הבא, כל מי שמתכנן להעתיק את מקום מגוריו בתוך המושב יוכל למצוא טיפים שימושיים לגבי איך עושים את זה ביעילות ובלי לשלם יותר מדיי.

צריכים להוביל מקרר, ארון או אולי אפילו פריטים בודדים ותהיתם האם בכלל ההובלה שלהם תשתלם מבחינה כספית? אתם לא לבד.

אלפי ישראלים נמצאים מדי חודש בדילמה המוכרת – מצד אחד מעוניינים לחסוך בהוצאות שקשורות לרכישת מוצרי חשמל וריהוט חדשים אך מצד שני, עומדים בפני השאלה – האם ההובלה של הפריטים הללו תהיה מספיק זולה כדי לכל המאמץ לא יהיה לריק.

 

התשובה – שירותי הובלות קטנות

 

שירות הובלות קטנות הינו ענף שהתפתח בעשור האחרון עד כדי כך שכיום הוא תופס נתח גדול יותר אפילו ביחס להובלת בתים ודירות שמוכרת לנו כל כך.

 

באופן כללי, מדובר בחברות שמתמחות בהובלת פריט בודד או אפילו מספר פריטים ושמסוגלות לעשות זאת במחיר זול על ידי הפעלת מנגנון רזה ויעיל.

 

לדוגמה, חברת הובלות קטנות לרוב תכלול במרבית המקרים מוביל אחד עד שלושה לכל היותר מאחר שבהובלה קטנה אין צורך בכמות גבוהה יותר. כמו כן המנגנון היעיל מותאם לביצוע של הובלות קטנות לאורך כל הדרך – החל מהפעלת רכב מסחרי קטן ולא משאית גדולה ויקרה ועד תמחור והגשת הצעות מחיר בטלפון ולא במיקום הפיזי מאחר שמדובר בהובלות שאינן מורכבות מצד אחד ומאחר שבאופן הזה, ניתן לייעל את התהליך ובכך לספק ללקוחות הצעות מחיר זולות בענף שהוא תחרותי מטבעו.

 

באילו מקרים תצטרכו שירות הובלה קטנה?

 

כאן מגיע החלק המעניין. אם אתם חושבים ששירות הובלות קטנות מתבקש כשצריך להוביל פריט כלשהו מבית אחד לאחר, אתם צודקים אך האמת היא שהביקוש לסוג ההובלות הללו הרבה יותר גדול.

 

עם ההתפתחות של המסחר של מוצרי היד השנייה באתרי הקניות השונים, גבר הצורך לשירות הובלה זול שיספק מענה מתאים לפלטפורמה החסכונית כל כך ושישאיר אותה כזאת.

 

כדי לסבר לכם את האוזן, בכל חודש בישראל, אלפי מוצרים מיד שנייה עוברים ידיים בין אנשים שונים שספק אם היו עושים זאת ללא העזרה של האתרים והפלטפורמות החברתיות הללו.

 

מעבר לכך, גם היום יש צורך גבוה למוצרי חשמל משומשים – פריטים שלא ניתן להוביל ברכב רגיל וגם במקרים הללו, ההובלות הקטנות מספקות את הפתרון הטוב ביותר.

 

לבסוף, בוודאי שמעתם שחברת איקאה העולמית מעוניינת לפתוח סניף נוסף בישראל וכשחברה כזאת עושה צעד, ישנם גורמים רבים שמושפעים מכך כשהבולט שבהם הוא שירותי ההובלה.

 

מעבר לכל המקרים הללו, הובלות קטנות הן שירות מבוקש בקרב סטודנטים, רווקים או זוגות צעירים שמתגוררים בדירות קטנות באופן יחסי כך שמדובר בהובלה קטנה אך כזו שתופסת את הנתח הארי של שוק ההובלות בישראל.

 

2 הדרכים שחוסכות כסף

 

סביר להניח שגם אתם תצטרכו לבצע הובלה קטנה במועד כזה או אחר, השאלה המתבקשת היא כיצד תעשו זאת ביעילות? שכירת חברת הובלות רגילה עשויה להיות יקרה ולא משתלמת ולכן, מומלץ לחשוב על שתי דרכים אחרות.

 

הובלה עצמית

 

הובלה עצמית כשמה כן היא. כל מה שצריך הוא זרועות וגב חזקים ורכב מתאים. אם אתם גרים במושב, יש לכם יתרון גדול על אחרים מאחר שרכבים מסחריים נפוצים מאוד במושבים וגם אם אין לכם אחד כזה, סביר להניח שהקשרים החמים עם שאר התושבים יכולים לעזור לכם באיתור והשאלה של רכב מתאים.

 

במידה שלא הצלחתם להשיג רכב כזה, תוכלו להשתמש בשירותי השכרת רכבים מסחריים לפי שעה שנועדו בדיוק למטרה הזאת. מעבר לכך, החברות שמספקות את השירות מציעות אמצעי עזר כדוגמת רצועות ועגלות מתאימות ואפילו נהג לפי שעה!

 

כמה עולה שירות השכרת רכב?

 

המחיר הממוצע נע בסביבות ה-350 ₪ לשעה הראשונה כאשר הוא הולך ויורד ככל שהשעות גדלות.

 

שכירת חברה שמתמחה בהובלות קטנות

 

הדרך השנייה והנפוצה היא פשוט לבחור סבל או חברה להובלה קטנה. הצעות המחיר כאמור יהיו הרבה יותר נמוכות מפאת הסיבות שמנינו ומעבר לכך, השימוש בשירות יכול לחסוך לכם את הזמן וההתעסקות הדרושים לשם ביצוע הובלה מוצלחת.

 

כמה עולה הובלה קטנה?

 

המחיר בדרך כלל יעלה לכם כמה מאות שקלים בודדים ולפעמים יהיה מאוד כדאי מאחר שהחברות הללו מבצעות מספר הובלות ביום ועם קצת גמישות משני הצדדים, יכולות לצרף את הפריטים שלכם לקו ההובלה שבאותו היום ובכך להציע הצעת מחיר זולה עוד יותר.

 

בכל אופן, תמיד מומלץ לבדוק מי האנשים שעומדים מאחורי החברה, לקרוא עליהם חוות דעת ולוודא שיש להם ביטוח מתאים. את כל הפרטים שסוכמו כדאי לרשום בחוזה קצר שיבטיח את ביצוע ההובלה במחיר ובתאריך שנקבעו.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים