יעדי טיסה מועדפים של תושבי מושבים

במאמר הבא תוכלו ללמוד על העדפותיהם של תושבי מושבים מבחינת יעדי טיסה לחו"ל.

אוכלוסיית המושבים הינה מגוונת מאוד, מבחינות רבות, אבל ישנו גם מכנה משותף משמעותי לכל מי שחי במושב, בין אם זה עתה הגיע אליו ובין אם הוא נולד וחי בו כל ימיו: הצורך בחופשות שממלאות את המצברים ומעניקות לנו הפוגה חיונית מהמציאות היומיומית. בפרט עושות זאת בהצלחה חופשות באירופה - בזכות הקרבה שמאפשרת הגעה מהירה לכל יעד, והודות לאפשרות למצוא טיסות במחירים נמוכים כך שלא צריך למכור את הנחלה כדי לממן את החופשה.

 

איי יוון - ים מושלם ופשטות כפרית מנצחת

 

יוון קרובה אלינו (כשעתיים טיסה ואל חלק מהאיים אפילו פחות), מזג האוויר בה דומה מאוד לשלנו כך שניתן ליהנות בה גם בסתיו ובאביב (ולפעמים אפילו גם בחורף), חופי הים שלה מושלמים, אורח החיים בה פשוט ושובה לב (והאווירה הכפרית בה מזכירה מאוד את המרחבים הכפריים בישראל) והיא גם זולה למדי - כך שזהו אחד היעדים הראשונים שמתבלטים כאשר מחפשים טיסות זולות לאירופה מישראל.

 

מגוון האפשרויות רחב: כרתים, סנטוריני, קוס, מיקונוס, זקינתוס ונקסוס הן האופציות היחסית מוכרות, ולצידן ישנם איים פחות מתוירים אבל לא פחות מהנים, וביניהם: פארוס, לפקדה, אנדרוס, סירוס, קיתירה, סריפוס (שמהווה העתק מושלם של סיני!), איקריה וקלימנוס.

 

רומא - שילוב מעולה של קלאסיקה וסטייל

 

עוד יעד פופולרי של טיסות זולות לאירופה הוא רומא. בירת איטליה משלבת באופן מושלם בין קלאסיקות נצחיות כמו הקולוסאום, הפורום וארמון ברבריני, לבין שכונות טרנדיות כמו טרסטוורה, כיכרות כיפיות (פיצה נאבונה, קמפו די פיורי, פיאצה דל פופולו ועוד), אופנה בשיא הסטייל, מסעדות מעולות (וזולות - אין שום סיבה להתפתות למסעדות יקרות, ברומא גם המקומות הפשוטים ביותר מגישים ארוחות שלא תשכחו עוד זמן רב), אתרים קדושים לכל הדתות (למשל הוותיקן) וטבע משרה שלווה אמיתית (גני טיבולי, גני בורגזה ועוד). מומלץ להגיע לרומא בסתיו או באביב - בקיץ העיר חמה מאוד ועלולה להיות גם צפופה במיוחד ויקרה יותר בהשוואה לעונות שנה אחרות.

 

פורטוגל - צניעות מרשימה ונופים קסומים

 

פורטוגל אמנם רחוקה יחסית מישראל - היא נמצאת בקצה המערבי ביותר של אירופה - אבל חופשה במדינה הזו מספקת שפע חוויות מהנות מאוד.

 

המוקדים העיקריים של טיול במדינה שביחד עם ספרד מהווה את חצי האי האיברי הן שתי הערים הגדולות שלה, ליסבון ופורטו, והדרך ביניהן שכוללת שלל שכיות חמדה כגון אובידוש (עיירה שנראית כמו שנראו עיירות בימי הביניים), נזארה (שקרויה על שם נצרת שלנו ויש בה מצוק מרהיב שמציע נקודת תצפית אל נופים מרהיבים), יער בוסאקו והארמון המפואר שבמרכזו, קואימברה (שם ישנו אתר בשם מיני פורטוגל) ובמיוחד אביירו שנקראת גם הוונציה של פורטוגל. ליסבון היא חיבור מדויק של חדש וישן, ופורטו היא עיר נמל יפהפייה שבסביבתה כרמים, יקבים, נהרות ועוד טבע מלבב.

 

גאורגיה

 

אופציה נוספת של טיסות זולות לאירופה היא טביליסי בירת גאורגיה, שנמצאת במרחק של כ-3 שעות בלבד מנמל התעופה בן גוריון.

 

המדינה שזכתה לעצמאות רק בשנות ה-90 של המאה ה-20, לאחר התפרקות ברית המועצות, מציעה בצידה האחד רצועת חוף מהנה מאוד (בים השחור) ובפרט העיר בטומי, ובצידה השני, המזרחי, נופים פראיים. מומלץ לא לפספס את חבל טושטי שבאזור הקווקז הגבוה - חבל ארץ שכולו פלגי מים, קרחונים, מעיינות חמים ובאופן כללי טבע בראשיתי, ועוד אזור דומה הוא סוואנטי שבו הפסגות הגבוהות ביותר בהרי הקווקז המערביים. אחד המסלולים המומלצים במיוחד הוא זה שממסטיה לאושגולי. סיבה טובה נוספת לטוס לגאורגיה היא המטבח הגאורגי שכולו שמחת חיים מתפרצת.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים