טיפים לקידום עסק קטן שמתנהל במושב

הקמתם עסק קטן והתחלתם לעבוד מהבית שלכם? קראו כאן איך לחשוף אותו לקהל, למצוא לקוחות ולהגדיל את רמת הרווחיות שלכם!

הדרך המהירה ביותר היום שבה עסק יכול להגיע לתוצאות הראשונות במנועי החיפוש באינטרנט, הוא קידום ממומן בגוגל, מה שנקרא מודעות גוגל. היכולת לייצר קמפיין מדויק, המכוון באופן ספציפי לקהל היעד ויכול להכיל ביטויים מותאמים שלאו דווקא "יעשו את העבודה" ב-seo, הפכה את הדרך הנוחה והפשוטה הזו לפופולרית במיוחד - אפילו עבור מי שהתקציב המיועד שלו לשיווק ופרסום מצומצם יחסית.


יתרונות ברורים של קידום ממומן בגוגל


קידום דיגיטלי הוא כבר מזמן לא רק המלצה, אלא בגדר חובה למי שיש לו עסק ומעוניין שתהיה לו נוכחות בעידן של היום. אם העסק שלך לא נמצא ברשתות החברתיות ולא מגיע לתוצאות חיפוש גבוהות בגוגל, הסיכוי שלך להגיע לקהל היעד הופך לנמוך במיוחד.

 

כמעט ואין היום פלג באוכלוסייה שאינו נגיש לאינטרנט בדרך זו או אחרת. בשל כך הצורך להגיע דרך שיווק דיגיטלי המתוכנן היטב אל הלקוחות הפוטנציאליים, הופך להכרחי, גם כאשר מדובר בעסקים שהלקוחות העיקריים שלהם הם חלק מאוכלוסייה שבעבר לא השתמשה ברשת בצורה תדירה, כמו אנשים מבוגרים ואנשים עם מוגבלויות. בעידן שבו המודעות לנגישות ולמה שהפיכת אתר לנגיש יכול לתרום לעסק, בהיבט השיווקי והחברתי כאחד – גורמים לחשיפה של העסק להיות רחבה הרבה יותר, ניתן להבין כי השקעה בפרסום ברשת יכולה להוביל לתוצאות מעולות בקידום המכירות שלו.

 

קידום ממומן בגוגל הינו הדרך המהירה ביותר לבצע כניסה לשוק, ולהכיר לקהל הלקוחות הפוטנציאלי את המוצר או השירות שאתם מבקשים לשווק. האפשרות לעקוב בכל עת אחר הביצועים של הקמפיין, לבצע בו שינויים ואופטימיזציה על מנת שיביא לתוצאות הרצויות ובעיקר – להסיר ולהחזיר אותו לרשת מתי שנראה לכם לנכון, הופך אותו לכלי נוח ולמקדם המכירות הרלוונטי ביותר כיום.


מהם החסרונות של הקידום הממומן לעומת האורגני?


"התוכן הוא המלך" זוהי סיסמה ידועה, המתמצתת את היתרון הברור של קידום אורגני על פני ממומן. כביכול, קידום אתרים המבוסס על תוכן הכתוב היטב, נחשב לאיכותי יותר ומכאן שאתר המצליח להגיע לדומיננטיות מול מתחריו בדרך הזאת – המשמעות היא שגוגל זיהה אותו כמכיל תוכן שיש לו ערך גדול יותר לגולש. קידום ממומן בגוגל נחשב למוכוון מטרה יותר, וככזה הוא מאפשר למקימי הקמפיין להשתמש ב"תותחים הכבדים" שלהם, כלומר לתוכן השיווקי שיש סיכוי רב שיגיע למטרה שהיא הגדלת יחסי ההמרה של האתר, ולרוב לא מדובר בערך של ממש או בכתיבה איכותית.


כיצד קמפיין בגוגל יביא לתוצאות טובות?


כמו כל דבר בחיים, גם יצירת קמפיין ברשת שפועל באופן מאוזן – היא הדבר החכם והאפקטיבי ביותר שניתן לעשות. שילוב בין קידום ממומן ובין השקעה בכתיבה איכותית, תוך שימוש בכלים של seo, יעשו פעולה כפולה ביעילותה: הופעה דומיננטית של העסק בחיפוש בגוגל, ובמקביל הובלה שלו בתוצאות האורגניות, תוך שהוא משדר לגולשים איכות ורמה גבוהה בתכנים.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים