דברים שחשוב לדעת לפני שלוקחים ביטוח לדירה במושב

מתכננים לעשות ביטוח לביתכם שבמושב? קראו את המאמר הבא בשביל ללמוד על הנושא הזה לעומק!

אם עברתם לאחרונה למושב או שאתם מתגוררים בו שנים, אתם בוודאי יודעים עד כמה חשוב לבטח את הדירה שלכם. אבל לא כל פוליסה תעשה את העבודה - רק פוליסה שתתחשב בסיכונים שקיימים במושב, בדרישות של הצוות הניהולי ובאפשרות להשכיר את הנחלה שלכם, תאפשר לכם לישון בראש שקט. הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם לוקחים ביטוח דירה במושב.

 

סיכונים שונים, סעיפים שונים

 

הדבר החשוב ביותר לדעת לפני שאתם לוקחים ביטוח דירה במושב, הוא שצריך להתחשב בדרישות הייחודיות של כל צורת מגורים. בלא מעט מקרים, מגורים במושב יאלצו אתכם לבטח גם את השטח החקלאי שאותו אתם מעבדים או את הגינה הגדולה שלכם. חשוב גם לשים לב לסכנת הדליקה שעלולה להיות גדולה יותר מאשר בישובים עירוניים ולבנות פוליסה שמתאימה לצרכים שלכם.

 

רמת ההשתתפות העצמית

 

בניגוד לביטוח של דירה בנחלה קיבוצית, כאן אתם תאלצו להשתתף בעצמכם בתשלום הפרמיה של כל פוליסת ביטוח. לכן, ברכישה של ביטוח דירה במושב אתם צריכים לשים לב הן לשלום החודשי והן לרמת ההשתתפות שתאלצו לשלם במקרה של נזק למבנה הדירה. חשוב שהביטוח יתאים ליכולות הפיננסיות שלכם ויאפשר לכם להתחיל מחדש במקרה של הגרוע מכל.

 

התאמה לדרישות המושב

 

מכיוון שמדובר במושב ולא בדירה בבניין, כדאי לראות אם הביטוח שלכם מתאים לדרישות הצוות התפעולי של המושב. בלא מעט מקרים, תיאלצו לערוך שינויים בפוליסה בכדי להתאים אותה לסטנדרט הביטוחי הקיים במושב שבו אתם מתגוררים. סוכנות הביטוח כנען תאפשר לכם להתאים את הביטוח לשווי הדירה שלכם ולצרכים האובייקטיבים של מקבלי ההחלטות במושב.

 

התחשבות בתשתיות ישנות

 

מעבר לצרכים הייחודיים שיש בביטוח של דירה בכל אזור שיתופי, חשוב לזכור גם את הזמן שבו נבנתה הדירה. במושבים רבים מדובר על תשתיות שיש להתחשב בפגעי הזמן שלהם ואילו באחרים מדובר בתשתיות חדשות לגמרי. למרות שלא מרבים לזכור זאת, לתשתיות עלולות להיות קשר ישיר להצפות או לשיבושים במערכת החשמל שעשויים להשבית את מוצרי הבית שלכם. ועדיין לא אמרנו מילה על אופי התכולה הייחודי שיש לדירות מושב.

 

הגנה מפני תביעות של עובדים

 

עוד נושא שכדאי לקחת בחשבון בבחירה של ביטוח לדירה במושב, הוא הנושא של ביטוח צד שלישי. העניין הוא קריטי כאשר אתם מארחים בקביעות או כשאתם מחזיקים צוות עובדים בשביל לתחזק את הנחלה שלכם. זהו סעיף אשר מגן עליכם מפני פגיעות ותאונות שהתרחשו בדירתכם. הוא אחד הסעיפים החשובים ביותר ולכן חשוב שהוא ייכלל בפוליסה שלכם.

 

ניתן לראות שבחירה בביטוח איכותי מצריכה ביצוע שינויים ממוקדים בפוליסה שלכם. חשוב שהביטוח שבו תבחרו יתאים ליכולות הכלכליות שלכם, לצרכים האובייקטיבים של הבית והחלקה ויעניק לכם מעטפת מלאה ליום סגריר.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים