ההתלבטות הגדולה לפני מעבר לצפון – האם למושב או לעיר?

מעוניינים להתרחק מהרעש והלחץ של המרכז ולעבור לצפון, אבל מתלבטים בין מעבר לעיר או למושב? קראו את המאמר הבא!

אם יש לכם משפחה וילדים והחלטתם להמיר את הרעש של ערי המרכז בצפון הפסטורלי, אתם בוודאי מתלבטים איך לעשות זאת. האם לבחור במושב ולהעניק לילדים שלכם מרחבים ירוקים אין סופיים או להישאר בעיר וליהנות מכל הדברים הקטנים שהתרגלתם אליהם עם השנים. אז רגע לפני שאתם מקבלים את ההחלטה – הנה כמה טיפים שיעזרו לכם עם הבחירה הגדולה.

 

 

חיי חברה איכותיים יותר במושב

 

אם אתם מעוניינים להיות חלק מקהילה וליהנות ממעטפת חברתית אדוקה יותר במעבר, אין ספק שהמושבים השונים הם הבחירה המושלמת בעבורכם. במושבים הכפריים תיהנו מאווירה נעימה ותזכו להכיר לעומק את השכנים החדשים שלכם. קצב החיים אמנם לא יהיה כמו בעיר אבל תחושת החמימות והיחסים הבין אישיים הם בחלט סיבות לבחור במושב על פני העיר.

 

 

אופציות בילוי רבות יותר בעיר

 

אין ספק שבכל הנוגע לאופציות הבילוי, העיר עדיין עולה על המושב. למרות שתנועת המושבים משתפרת בתחום בכל רגע ויש יותר פעילויות מאי פעם, אין את היצע המסעדות, הפאבים או הקניונים שיש בערים הגדולות שבצפון. רק שכדאי לקחת בחשבון שעל כל אופציות הבילוי האלו אתם עשויים לשלם בבעיות חנייה, זיהום אוויר ופקקי תנועה רציניים.

 

 

דירה מול בית פרטי

 

אם בערי הצפון אתם יכולים למצוא דירה שתתאים לצרכים המשפחתיים שלכם (ארבעה או חמישה חדרים) די בקלות, הרי שבמושב אתם יכולים לזכות בבית פרטי - ליהנות מחצר גדולה וירק אין סופי שמקיף אתכם מכל הכיוונים. למרות שהסכומים שונים, אם אתם רוצים לעשות מהלך מושלם ולספק אלטרנטיבה אמיתית לתחלואי העיר, אתם חייבים לבחור במושב.

 

 

הזדמנות להחליף מקצוע

 

בעוד שבעיר אתם תוכלו להמשיך לעבוד במשרה הרגילה שלכם, במושב תהיה לכם הזדמנות להגשים את עצמכם לעסוק בחקלאות. כך שמעבר למושב יכול להיות גם התחלה של קריירה חדשה אשר משלבת שליחות אמיתית עם ציונות של ממש. בתוך כך, תיהנו מעזרה מקצועית ומגב של 254 מושבים שישמחו לזכות בכישורים הייחודיים שלכם.

 

 

ואם בכל זאת לעיר, אז לאיזה עיר?

 

אם אתם מעוניינים לעבור לאחת הערים הצפוניות, אתם תגלו במהרה שיש היצע רחב של דירות בעפולה במחירים נוחים. למרות שהיא לא העיר הצפונית היחידה שבה אתם תמצאו מפרט מרשים ביחס למחיר שתשלמו, עפולה עשויה בהחלט להיות פיתרון הביניים הטוב ביותר שיש – לא לגמרי כפרית אבל עדיין לא התפתחה לעיר שבה הרעש יפריע לכם עד השעות הקטנות. העובדה שיש היצע רחב של דירות בעפולה, היא סימן להתפתחות שאתם יכולים להיות חלק ממנה. לסיכום, למרות שהצפון מהוה אלטרנטיבה לכל מי שרוצה לברוח מהמרוץ המטורף של ערי המרכז, רק במושב תיהנו מחוויית מגורים מושלמת. השקט, הנוף הציורי ואפשרות לעבוד את האדמה – הם אופציות שאף עיר לא תעניק לכם.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים