הקמת אתר תדמיתי לעסק קטן במושב? חשוב יותר ממה שנדמה לכם!

הקמתם עסק במושב שאתם גרים בו ורוצים למשוך תשומת לב של לקוחות פוטנציאליים? קראו את המאמר הבא בשביל ללמוד איך לעשות את זה בעזרת אתר אינטרנט!

עסקים קטנים ובמיוחד כאלו שפעילותם מתקיימת במקומות קהילתיים כמו מושבים, לרוב אינם מנהלים פעילות שיווקית מאסיבית. חלק ניכר מהם נהנים מפרסום בשיטה הישנה והטובה של "מפה לאוזן", אולם בימינו זה כבר לא מספיק בכדי שעסק יוכל להתקיים לאורך זמן.

 

הקמת אתר תדמיתי גם עבור עסק קטן שפועל במושב במשך שנים, היא הכרחית להמשך קיומו, כיוון שהיא "מוציאה" את העסק מגבולות הקהילה המצומצמת ופותחת את שעריו בפני הקהל הרחב יותר. החשיפה האינטרנטית ההולכת וצומחת, היא זו שעשויה להגדיל באופן ניכר את הפעילות הכלכלית של העסק, ולהתאים את הנראות שלו בפני הדרישות של השוק החדש.

 

האם כל עסק צריך היום אתר אינטרנט?

 

אין בכלל ספק כי הקיום של עסקים באינטרנט בעולם של היום הוא חובה, בתקופה שבה גם חנויות קטנות ובעלות ותק כבר מייצרות לעצמן זהות חדשנית ומותאמת-קהל, ומעלות אתר עסקי במקביל לעסק הפיזי. בניית אתר תדמית  הוא רלוונטי, אם כן, עבור עסקים מכל הסוגים, בין אם זוהי הקמת אתר תדמיתי עבור עסק בתחום המזון למשל, ובין אם עבור חנות לממכר מוצרים לתפירה וסריגה.

 

במקרה של עסקים קטנים במושבים, הקמת אתר תדמיתי צריכה להיעשות בזהירות המרבית, כיוון שאחרת – הייחודיות שלהם תתמוסס. ההקפדה על הזהות העסקית ברשת צריכה להתבטא ביצירת אתר שמביא בצורה הטובה ביותר את חווית הרכישה של הלקוח בחנות הפיזית, ולהעבירה אל החנות המקוונת מבלי לאבד מהאווירה בדרך.

 

מלבד התוכן עצמו, אם כן, יש לתת דגש מיוחד על העיצוב של האתר תוך הקפדה יתרה על ניסוחים ותוכן, שיעבירו את המסר הנכון והמתאים – ממש כמו קבלת שירות במקום האמיתי שבו נמצא העסק, משמע בתוך המושב.

 

הקמת אתר תדמיתי לעסקים קטנים – טיפים חשובים

 

כיוון שהמטרה ביצירת אתר לעסק קטן היא הגדלת החשיפה שלו לעומת התקופה שעד לכניסה לאינטרנט, חשוב שהאתר עצמו יהיה בנוי בצורה הנוחה והידידותית ביותר למשתמש. גולש הנכנס לראשונה לאתר של עסק קטן הממוקם במושב, אך מוצא את עצמו מתקשה בהגעה אל מקומות שונים באתר על מנת לקבל מידע – ינטוש במהרה את האתר העסקי הזה, ויעבור לביצוע רכישה אצל עסק מתחרה. כדאי מלכתחילה להקים אתר ריספונסיבי שייתן מענה לגולשים במגוון פלטפורמות, זאת בכדי לבצע הנגשה של הגלישה לכלל הלקוחות הפוטנציאליים. יצירת נוכחות ברשתות החברתיות חשובה אף היא, כאשר זהו למעשה ה"מפה לאוזן" של ימינו, רק בצורה המשודרגת.

 

דרך זו עשויה בהחלט לתרום להשגת קהל היעד המתאים, שהסיכויים שיבצע רכישה לאחר שנחשף לעסק בפייסבוק או באינסטגרם – היא הגבוהה ביותר. בהקמת אתר תדמיתי חשוב לחקור ולבחון את האתרים של העסקים האחרים בתחום, גם אלו שאינם ממוקמים פיזית בקרבת מקום. השוואה ולמידה מהמתחרים היא חשובה לצורך בניית אתר ש"יעשה את העבודה" ויוביל לקידום מכירות משמעותי.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים