גרים במושב ליד פתח תקווה? כאן תוכלו לחגוג את האירוע שלכם

המאמר הבא מומלץ לכל מי שמתכנן לחגוג אירוע בקרוב, באיזור פתח תקווה.

 

 

החיים במושב מספקים אווירה פסטורלית ורוגע רב, אבל כאשר מחפשים לחגוג אירוע מחפשים מיקום מרכזי יותר לטובת האורחים שבאים מבחוץ.
העיר פתח תקווה שופעת אופציות ולא מפסיקה להתחדש במקומות בילוי, מרכזי קניות ומתחמי עסקים וגם מציעה אולמות אירועים מושקעים.
מהם היתרונות של בחירת אולם בעיר פתח תקווה? ראשית, הקרבה לבית שלכם. תוכלו להגיע במהירות, להתארגן בבית ולפצוח מיד בחגיגה. שנית, הקרבה של אולם בעיר לערוצי תחבורה ראשיים, כך שלמוזמנים יהיה קל להגיע מאזורים גיאוגרפיים שונים ברחבי הארץ.

מחפשים אולם בפתח תקווה? לפניכם מספר טיפים כיצד לבחור אולם מנצח.

האווירה קובעת


אם אתם רוצים להרגיש את האטמוספירה המוכרת לכם מהמושב ולשלב אותה עם האורבניות התוססת של העיר, חפשו אולם אירועים שמשלב את שני העולמות במקום אחד. 
גן אורבני בניחוח יוקרתי , תהיה לכם אופציה במזג אוויר נעים לקיים חופה וקבלת פנים בחוץ ולאחר מכן ליהנות מהסגנון האורבני המרשים בפנים וכמובן לבחור היכן תתקיים החגיגה בהתאם לאקלים וסוג האירוע.

אל תתפשרו על עיצוב וחדשנות


חשוב מאוד לבדוק אם האולם עונה על הסגנון העיצובי המועדף עליכם שומר על אינטימיות בדמות ווילונות מפוארים. בדקו אם הוא מצויד במערכת תאורה וסאונד מתקדמות כמו באמורה גן אירועים בפתח תקווה. התאורה משפיעה על האווירה בין אם מדובר בתאורה היקפית או ממוקדת, כזו שניתן לכוון להעלאת מצב הרוח והשגת רוגע במרחב. סאונד איכותי מאפשר את הבידוד האקוסטי מבחוץ ויחד עם זאת, אם תכננתם מסיבת ריקודים, נאומים או כל תכנית אמנותית אחרת – הסאונד יאפשר לאורחים לשמוע אתכם היטב מבלי רעשי רקע.
בבחירת האולם המובטח, התייחסו לעיצוב הריהוט – בעל מראה עדכני ויחד עם זאת, חם ומזמין ובחנו אם קיימת אפשרות למעצב מטעם האולם לסידור הישיבה לפי הרכב המשתתפים וכן לדקורציות לשדרוג נראות השולחנות, כך שתתקבל חוויית אירוח בסטנדרט הגבוה ביותר.

מאסטר בקולינריה


התכנסתם לחגוג אירוע מרגש בין אם זו חתונה, בר/בת מצווה או ברית, אבל בסופו של דבר הטעם שיישאר לאורחים מושפע בעיקר מהאוכל שהם יאכלו וכאן אין מקום לפשרות. חפשו אולם שמציע חוויה קולינרית משובחת ובעיקר מותאמת אישית. כלומר, מנות מדוגמות המוגשות במראה מוקפד בעושר רב התואם לחיך של הסועדים ועונה על העדפות גסטרונומיות שונות – אוכל חלבי או בשר, מנות המותאמות גם לצמחוניים ולטבעוניים, פתיחים ועיקריות ונבחרת קינוחים יצירתיים ונועזת שתפתיע אתכם ואת האורחים. מומלץ להגיע מבעוד מועד לתהליך טעימות על מנת לבחור את הכוכבים הסופיים שיוצעו באירוע וכן לבחור יחד עם הצוות המקצועי של האולם כיצד הן יוגשו האם במתכונת הגשה על ידי מלצרים או בבופה. שימו לב שגם העמדות עצמן יהיו מעוצבות ואטרקטיביות והתצוגה כולה תעורר תיאבון וטעם של עוד.

 

רגע לפני החגיגה

 

בבחירת אולם אירועים בפתח תקווה שימו דגש על הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול – צוות מקצועי, אקססוריז מפתיעים, יחס אישי. חשוב להתארגן לקראת האירוע מבעוד מועד מבחירת תאריך ושליחת הזמנות לאורחים דרך בחירת האאוטפיט הנחשק לאירוע ועד איסוף של ספקים ואנשי מקצוע שילווה אתכם בדרך לחגיגה. צלם מקצועי, אטרקציות שיתאימו להווי האירוע כמו עמדות מגנטים או תקליטן שינצח על המסיבה הכי טובה בעיר ועד מזכרות ומתנות קטנות לכל אורח בשלב בו אתם נפרדים מהם לשלום. חשוב שיהיה לכם פרטנר צמוד לרקיחת אירוע בהתאמה אישית ושתגיעו לאירוע עצמו מוכנים ורגועים ובאמת תיהנו מהאירוע שיצרתם במו ידיכם.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים