למה כדאי לגור במושבים ליד חיפה

שוקלים לעבור לגור במושב, אבל מתלבטים לגבי המיקום? קראו את המאמר הבא!

 

 

אם תמיד חלמתם להאט את קצב החיים המסחרר, להחליף את הנוף האורבני בתפאורה פסטורלית, לגור קרוב לים וליהנות ממיטב השירותים בהישג יד – המושבים החובקים את חיפה הם מה שחיפשתם.


בשנים האחרונות חלה פריחה נדל"נית סביב בירת הצפון: המושבים והקיבוצים הוותיקים התרחבו, שכונות חדשות הוקמו, ערוצי התחבורה השתדרגו וכך גם איכות החיים.


ניתן למצוא שלל פרויקטים אטרקטיביים בטווח מחירים רחב ולהרגיש את חיי הכפר צמוד לעיר.


שוקלים לגור בסביבה? לפניכם מספר יתרונות בולטים של חיים במושבים בקרבת חיפה:

 

לוקיישן אידיאלי לחובבי הטיולים והטבע


אזור חוף הכרמל שופע שמורות טבע ומסלולי טיול חווייתיים לכל המשפחה. לא תצטרכו לנסוע רחוק כדי ליהנות מפיסת ירוק, נחלים זורמים ויערות קסומים. בין המסלולים האהובים בסביבה – שוויצריה הקטנה המשלבת שלל נחלים על רקע ציורי להפליא, נחל מערות, גן לאומי תל שקמונה ועוד מבחר אתרים ארכיאולוגיים ופארקים המשלבים נופים, תצפיות ושבילי הליכה בדרגות קושי שונות. אפשר לבלות סופי שבוע קרוב לבית ולהרגיש כמו בחופשה מתמשכת.

 

להתפנק בקניות בלי בפקקים


סביבת חיפה עטופה במרכזי קניות מכל הסוגים ובכל הסגנונות: קניונים מודרניים כמו הגרנד קניון בחיפה, קניון סינמול מרכז הקניות  , הפנאי והבידור המציע שילוב בין חוויה קולנועית לחנויות של המותגים המובילים ואתר הסעדה רחב ידיים, אאוטלט חוצות המפרץ בו תיהנו משפע של הנחות ברשתות הגדולות וכן מרכזי קניות פתוחים כמו ביג קריות. כמו כן, סניף של איקאה לעיצוב וריהוט הבית ושלל גלריות אותנטיות כמו בכפר האומנים עין הוד. לא תצאו בידיים ריקות.

 

סצנת בילויים תוססת


הימים אולי רגועים כאן, במיוחד עם הקרבה לחופים היפים של הצפון שמציעים גם פעילות אנרגטיות יותר כמו גלישה, אבל בערב חיפה והאזור מתעוררים לחיים חדשים – דיסקוטקים, פאבים, מסעדות משובחות העוטות אווירה ססגונית עם רדת החשיכה. האזור הוא גם קרקע פורייה לכרמים ובאופן טבעי צמחו מסביב יקבי בוטיק המציעים שיכר יינות איכותיים ומשלימים את אווירת החיים הטובים של חיפה ומושבי הסביבה.
מבחינת פעילויות – הרשימה ארוכה ולפי הסגנון המועדף. חדרי בריחה, גני חיות, פארקים עם מתקני שעשועים ומתקני כושר, טיולי ג'יפים, צניחה חופשית, מסלולי אופניים, פסטיבלים עונתיים ועוד.

 

חופים הם געגועים


הזכרנו קודם לכן את החופים ואכן סובב חיפה הוא אזור נהדר לחובבי ים. נבחרת החופים כמו חוף הבונים, דור, חוף בת גלים, דדו. לכל חוף יש אופי משלו, שילוב מהפנט בין שקיעות רומנטיות לטיילת תוססת או קרקע אינטימית יותר בה תוכלו ליהנות מפינות נסתרות על קו המים, לבצע הליכות בוקר מרעננות או הליכות לאור השקיעה. כמובן לשחות, לעסוק בספורט ימי ולקיים פיקניקים חלומיים על החול הרך והכל במרחק נסיעה קצר ואפילו לנגד עיניכם – תלוי במושב ובמיקום הבית במושב עצמו.

 

נגישות גבוהה לכל חלקי הארץ ומרכזי תעסוקה אטרקטיביים


הכבישים הם לא מה שהיו פעם. היום קל יותר מתמיד להתנייד עם הרכב וביעילות כמעט מכל אזור. חיפה וסביבתה מקושרת היטב לעורקי תחבורה ראשיים – כביש 2 וכביש 4. המושבים עצמם נושקים לכבישים ראשיים וקיימות חלופות נוחות כמו קווי אוטובוסים ותחנות רכבת. מבחינת תעסוקה, האזור הפך לחממת הייטק עם אזורי תעשייה ויזמות כמו מתם פארק ההייטק והעסקים, אזור התעשייה ביוקנעם, הצ'ק פוסט ונשר.

 

יתרונות נוספים הם כניסתה של אוכלוסייה צעירה ובעקבות כך גם פתיחת גנים ובתי ספר ומוסדות קהילתיים – אווירה שיתופית ויחד עם זאת, פרטיות, שקט ושלווה לכל משפחה. פרויקטים רבים נבנים כאן, כך ששווה לבדוק ולהשקיע לעתיד.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים