חימום הבית במושב בעונת החורף – מהי האופציה המועדפת?

רוצים שיהיה לכם חם ונעים בביתכם במושב, במשך כל תקופת החורף? קראו את המאמר הבא בשביל ללמוד איך לדאוג לזה!

בזמן שהדברים הללו נכתבים, פוקדים את הארץ ימים גשומים וקרים במיוחד. רוחות קפואות מכות בקירות ומעת לעת ברד מקיש על החלון. דיווחים על שיטפונות עזים מגיעים מכל רחבי הארץ ורק מהמחשבה על כך אי אפשר שלא לרעוד מקור. זוהי הזדמנות מצוינת להכיר את שלל האמצעים המובילים כיום לחימום הבית במושב. בחרנו להציג כמה אופציות מועדפות.

 

חימום, חיסכון ואווירה בכפיפה אחת

 

על חימום באמצעות מזגן לא נרצה להרחיב כאן. חימום הבית באמצעות מזגן חשמלי לא נחשב לאופציה מועדפת מכמה סיבות. אוויר יבש ולא נעים הוא רק אחד מהן. סיבה נוספת הוא היעדר אווירה וסטייל. אם אתם רוצים את האופציה המושלמת אשר משלבת בין חימום איכותי לבין אווירה נהדרת, כדאי להביא בחשבון את הקמין. ולא סתם, אלא קמין עץ לחימום הבית . עבור בני המושבים שיכולים להשיג אספקה של עץ לבעירה, ברור כי זהו פתרון מושלם. יש בו גם מענה לחימום, גם חיסכון וגם אווירה ללא תחליף. לא צריך להוציא הון רב עבור החימום. פשוט מכניסים לקמין גזרי עץ וכל הבית מתחמם בצורה מושלמת. זה חום נעים, לא מייבש. גם האווירה הרומנטית נעימה מאוד. רק דבר אחד כדאי לציין – אם יש ילדים קטנים בבית, השתמשו גם באמצעי בטיחות המונעים מהם גישה לקרבת הקמין.

 

פתרון נטול עץ שנראה כמו קמין אותנטי

 

העדפה שלנו לטובת קמין עץ לחימום הבית איננה אומרת שאין חלופות מעניינות. אם למרות שאתם גרים במושב אין לכם אספקה של גזם או עצים להסקה, אפשר לשקול שתי אפשרויות. אפשרות אחת היא לרכוש עץ דחוס מיוחד לצורך הדלקת הקמין. אפשרות שניה היא להזמין במקום קמין עץ לחימום הבית פתרון שרק נראה כמו הדבר האמיתי. יש בנמצא דגמים הפועלים על חשמל. זה מתאים מאוד במידה ולא רוצים מכשיר חימום שמופעל על עץ וכולל בעירה. מצד שני, מקבלים אפקט של אש בוערת, זה יפה, מרשים וכמובן מרגיש מאוד אותנטי ואפילו רומנטי.

 

דגמים איכותיים מצטיינים בהפעלה חסכונית. הם לא צורכים הרבה חשמל ובכל זאת, מתאימים לחימום חלל גדול ובית רחב ידיים. גם אם ביתכם שבמושב גדול מאוד וגם אם אתם לא רוצים להתקין תשתית לאוורור, תוכלו בכל זאת ליהנות מאמצעי חימום לא שגרתי. אמצעי שגם מחמם וגם מקנה איכות חיים בבית. יתרון נוסף, ניתן להגדיר את עוצמת החימום במעלות לפי הנוחות שלכם. גם אם יש אפקט של להבה שבוערת בעוז, ניתן להגדיר טמפרטורה מתונה, לאווירה נעימה.

 

חימום דו כיווני לבית צמוד קרקע

 האופציה האחרונה שנציג הפעם, מתאימה מאוד לבני הקיבוצים שרוצים פתרון ייחודי שיכול להיות גם דו כיווני. הוא מתאים במיוחד לבניה צמודת קרקע, וזהו קמין השונה מכל היתר שהצגנו לעיל. קמין גז בטכנולוגיה חדשנית מתאים מאוד לכל מי שרוצה חימום במחיר נוח. ניתן להתקין תשתית גז מתאימה ולהקים קמין משולב, גם פנימי וגם חיצוני. הוא מאפשר לשבת בחוץ, על רחבת הדק למשל, וליהנות מחימום נעים בלהבה הניתנת לשליטה. הוא מאפשר כמובן גם חימום של הבית מבפנים, באמצעות להבת גז טובה. תנור מסוג זה נחשב לבטיחותי מאוד, בעל עיצוב מרהיב. יש כמובן גם דגמים שנועדו אך ורק לחימום הבית ללא החוץ, בהתאמה לכל גודל של חלל פנים. ישנם סגנונות למרכז החדר או פינתיים. אגב, ניתן להתקין שילוב של מפוחים לחימום מהיר במיוחד. זה מאפשר גם הקטנה של עלויות ההסקה, בנוסף לכל היתרונות שהצגנו עד כה.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים