טיפים לבעלי עסק שגרים במושב

אםתם גרים במושב ויש לכם עסק משלכם? המאמר הבא הוא בשבילכם!

ציבור רחב של אנשים המתגורר במושב מחליט לפתח עסק. החל משירותי לוגיסטיקה, דרך שירותי חשבונאות, ייעוץ, חנויות לכלי בית וכלה בצימרים לאירוח. בעזרת טיפים חשובים ניתן להפוך את העסק ליותר מצליח ויותר משגשג.

 

לחשוב בגדול, פונים גם לחו"ל

 

תחילה אנו פונים לבעלי עסקים הגרים במושב ואשר מרגישים כי האפשרות לפתח את העסק בארץ יחסית מוגבלת. אם אתם משווקים מוצר שיכול להצליח גם בחו"ל, אם פיתחתם משחק, תוכנה או כל דבר שאיננו מתאים במובהק לישראל דווקא, שאו עיניים לחו"ל. ניתן לפתח את העסק בקלות אם משלבים בין שיווק נכון וגישה לשווקי חו"ל. יזמים שהצליחו להשיג דרכון כבר משתתפים כיום במכרזים בחו"ל ומצליחים יפה. די בקלות ניתן לקדם הוצאה של דרכון פורטוגלי, גם בלי לעבור לגור בפורטוגל, למשל. מי שהוריו הגיעו מאחת ממדינות ערב ולפני כן המשפחה הגיע מפורטוגל יכול לעמוד בקריטריונים. הוצאת דרכון פורטוגלי ביחד עם מחקר שווקים לגבי השוק האירופי יכולים להפוך את העסק שלכם לגדול יותר ומצליח יותר.

 

פרסום מקוון בצורה יעילה

 

ללא קשר עם הוצאת דרכון פורטוגלי , חשוב שתבדקו את עצמכם בנושא השיווק והפרסום. האם אתם מרגישים שהפרסום שלכם עובד בצורה מספקת? אם נדמה לכם שלא, אפשר להתייעל בכך ללא קושי. יש מגוון רחב של פתרונות פרסום מקוונים שיהפכו את העסק להרבה יותר מוכר. ניתן לשווק בצורה מקוונת בעזרת חברה לקידום אתרים ויש גם אנשי פרסום אשר מתמחים בקידום עסקי תוך שימוש בפלטפורמות חברתיות.

 

מכרו גם באינטרנט

 

בין אם אתם מוכרים ירקות או פרחים או אולי כלי בית או מתנות, כדאי לפתח את המכירות באינטרנט. לא קשה כיום להקים חנות מקוונת, בזכות כלים מגוונים. בפלטפורמות כגון וורדפרס או וויקס או דרופלה ניתן להקים די מהר חנות אונליין שתאפשר הכפלה של המכירות ואף יותר. למעשה, יזמים רבים מחליטים לוותר על שיווק בחנות רגילה ועובדים למכירות אך ורק באינטרנט. אם אתם עדיין לא שם, אתם מפספסים פלח שוק ענק.

 

יש לכם מתחרים רבים? מתגו את עצמכם

 

אם נדמה לכם שהעסק שלכם לא מספיק מיוחד, יתכן שכדאי להשקיע במיתוג. מיתוג חיוני במידה רבה עבור שוק רווי, כאשר יש הרבה מתחרים שמציעים בסופו של דבר שירות או מוצר יחסית דומים. מיתוג איכותי יכול להעניק זריקת מרץ לעסקים וותיקים או להוביל קדימה גם עסקים די חדשים. בעזרת מעצב הכינו לוגו רענן. הפיקו פליירים ושדרגו את האתר שלכם ברוח המיתוג החדש. תכננו מיתוג שידבר במיוחד לקהל היעד המרכזי שלכם. מיתוג יכול להיות צעיר, דינאמי, חדשני אך הוא יכול גם להוביל קו שונה, כפי שמתאים לעסק שלכם.

 

חידושים, שיפורים, שיתופי פעולה

 

גם עסק מצליח יוכל להצליח יותר. איך עושים את זה? במידה רבה, בזכות חידושים ושיפורים (לא רק במיתוג). יש לכם חנות לבגדי ילדים או לכלי בית? חפשו אקססוריז משלימים שאפשר להציע או צרו שיתוף פעולה עם מעצבי אופנה או סלבריטאים.

 

אספו הצעות לשיפור מלקוחותיכם

 

לפעמים דרך הכי טובה לשפר את העסק היא פשוט לשאול. תוכלו כמובן לפנות ליועץ עסקי אם העסק ממש מדשדש אבל אם אתם רק רוצים להתקדם, תוכלו לפנות ללקוחות. נסו להבין מהם במה אתם טובים ובמה פחות. נסו לבדוק האם יש דברים שהיו רוצים לקבל מכם ואילו שירותים משלימים יכולים להועיל. אם אתם מקבלים ביקורת, קבלו אותה בצורה ספורטיבית. אל תיעלבו אלא תבינו אם יש בדברים הללו ממש. גלו יצירתיות, גמישות ואל תפסיקו להתפתח.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים