איך לקדם עסק שהקמתם במושב?

יש לכם עסק ואתם רוצים למשוך אליו יותר לקוחות? קראו את המאמר הבא בשביל ללמוד איך עושים את זה!

חיי המושב הם חיים נוחים. מרבית המושבים בארץ שקטים, ומלווים בחיי קהילה פעילים, מוסדות חינוך ולימוד שנמצאים בקרבת מקום, והגינה: פורחת ומלבלבת בכל ימות השנה! תנאים אלה מובילים לכך, שלא מעט אנשים בוחרים להקים עסק במושב.

 

אם אתם בעלי עסקים מכל סוג, בין אם בחרתם לאפות פיצות או עוגות לשבת, לבין אם מדובר באירוח בצימרים, בסטארט אפ, פתיחת סטודיו לריקוד, או כל עסק אחר: חשוב שתדעו כיצד לפעול, על מנת לקדם אותו.

 

אז איך עושים את זה באמת?

 

מי שעובד במושב, יודע שבניגוד לערים גדולות: התנועה במושבים דלה יותר, כך שבית העסק לא תמיד נחשף בצורה אופטימאלית לעיני הלקוחות. עם זאת, באמצעות מתן תשומת לב לכמה דגשים, תוכלו לקדם את היוזמה שלכם, את המוצרים והשירותים שאתם מספקים. לכן חשוב לעשות כמה פעולות, כגון:

 

בניית אתר טוב

 

בעשורים האחרונים, כמעט כל אדם שיש לו עסק מקים אתר אינטרנט. זאת על מנת להעביר מסרים בצורה אפקטיבית ללקוחות, כמו גם כדי לספק אינפורמציה חשובה לגולשים באתר. את האתר ניתן להקים על ידי חברות מקצועיות שידעו לאפיין אותו, לספק שירותי בניית אתרים , לעצבו בצורה נכונה, ואף לקדם אותו. חשוב שבאתר יהיה תוכן איכותי כמו מאמרים מקצועיים, תמונות טובות של בית העסק, מידע שימושי ושאר תכנים.

 

קידום אתרים

 

כעת שיש לכם אתר מעולה וכזה שמדגיש את כלל היתרונות של בית העסק, מומלץ לבצע בין היתר, קידום אתרים. חברות קידום מקצועיות מבצעות את הקידום דרך מאמרים אינפורמטיביים, החלפה והשתלת קישורים ברשת, אפיון אתר, עיצוב ממשקים, קידום ברשתות החברתיות, ושיווק בשאר פלטפורמות יעילות.

 

אם תרצו לקדם לבד את האתר: כדאי שתנסו לכתוב מאמרים ותכנים עם המילים הנכונות שיקדמו אותו בגוגל, (כדי לעשות זאת, בצעו מחקר מילות מפתח באמצעות תוכנות און ליין). עוד יש לוודא שהתוכן באתר כתוב נכון ויאפשר לגולש ערך מוסף, אשר ישאיר אותו באתר ולבסוף יגרום לו ליצור קשר או להשאיר פרטים.

 

שיווק מפה לאוזן

 

נסו לשווק את בית העסק מפה לאוזן, ובאמצעות פרסום סטנדרטי ומוכר. מרבית המושבים בארץ מספקים פלטפורמות פנימיות, באמצעותן אפשר לשווק כל שירות או מוצר. עוד כדאי מידי פעם לשווק את השירות או המוצרים שלכם במייל של המושב (ישנם מושבים בהם מייל משותף שניתן להצטרף איליו).

 

שווקו את עצמכם בדף הפייסבוק של המושב, או של המועצה אליה אתם שייכים. זכרו שגם פרסום בשיטות שנחשבות מיושנות, יכול לעבוד! בעיקר אם תתלו שילוט אודות העסק שלכם או מודעה בדפי המודעות. מומלץ לפרסם מודעות בעיתוני המושבים, ליד הצרכנייה וסמוך לשאר מוקדים במושב. באמצעות שילוב של שיווק חכם ומתקדם, ושיווק בשיטת קלאסיות - תוכלו לשווק את בית העסק שלכם, בקלות!

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים