צימרים בחורף במושב כנופש רומנטי? בהחלט כן

חופשה במושב דווקא עכשיו – כיצד צימרים בחורף הפכו ללהיט בישראל

חופשה במושב דווקא עכשיו – כיצד צימרים בחורף הפכו ללהיט בישראל


אם אתם רואים את הגשם בחוץ וחושבים לעצמכם, שזהו מראה רומנטי מאין כמותו – אתם לא לבד. ישנם עוד אלפי זוגות בישראל שבוחרים לצאת לנופש דווקא בחורף, במיוחד אם מדובר בצימר מקסים ושקט באזור אינטימי, המשכיח ולו ליומיים את השגרה הלוחצת. צימרים בחורף במושב רחוק ולאו דווקא במלון הומה אדם בלבה של עיר גדולה, הופכים לפופולריים יותר ויותר, הן בקרב אנשי קיבוץ ומושבים שממילא מעדיפים את השקט והן בקרב עירוניים.

 

למה עדיפה חופשה של צימרים בחורף במושב על פני נופש במלון ידוע?

 

לעומת התיירים שמגיעים לישראל ומחבבים בעיקר את מלונות הרשת הגדולים, נדמה כי הישראלים שגרים כאן דרך קבע מעדיפים הרבה יותר להזמין חופשה בתוך צימר ליד הכנרת או באחד ממושבי הצפון האחרים הרגועים ובוודאי לא ב"אמצע הבלאגן" של הערים הגדולות, ה"מתויירות" מאוד ממילא. החיים האינטנסיביים של כולנו, פשוט מבקשים לצאת ולנוח במקום שהוא הכי רחוק מהמציאות השגרתית והטעונה שבמדינה. שהייה במתחם צימרים פרטי משלכם, במושב צפוני שקט, ההתנתקות מהאספלט והפיח וההתחברות אל הטבע הירוק והבלתי אמצעי של הגולן – הם דברים שמעניקים לנופשים אנרגיה שמספיקה לזמן רב אחרי שהנופש נגמר.

 

מהו ההבדל בין נופש בחורף לעומת חופשה קיצית?

 

אז נכון שלא תוכלו לשוט באבובים וכנראה גם לא להתרחץ במי המעיינות הסמוכים, אבל יציאה לנופש בחורף אינה "מצווה עליכם" להישאר אך ורק בתוך מתחם הצימר – למרות שזה כשלעצמו הוא בילוי של ממש, במיוחד כשמדובר בצימר שנועד מלכתחילה לפנק זוגות של אוהבים. גם טיולים בטבע והנאה מצפייה בנחלים המלאים במים, הם בהחלט ברי ביצוע ובמיוחד כאשר מתכננים אותן בצורה חכמה, מתוך היכרות עם מושבי הצפון ומאפייני הנוף בסביבה. כאשר תבחרו צימר הממוקם בלב נוף משגע שניתן לטייל בו, תוכלו תמיד לחזור אל הצימר הנעים במידה ומזג האוויר מאפיר. ישנם יתרונות אדירים דווקא בנופש חורפי, כדוגמת צמחים, בעלי חיים ותופעות טבע מדהימות ביופיין, המתקיימות בעונה הקרה בלבד ומהן תוכלו ליהנות במהלך החופשה שלכם.

 

אל תצאו לדרך לפני שתוודאו שהצימר עונה על כל הציפיות

 

במיוחד בחורף ההפכפך, חשוב שתדעו מראש שכל הדברים החשובים עבורכם – אכן נמצאים בתוך הצימר שהזמנתם. מומלץ לבחור בצימר שיש בו את הריהוט, המכשירים החשמליים והפינוקים המתאימים לשהייה נעימה ומחממת, כך שתוכלו להיות בטוחים שגם אם מזג האויר לא יאפשר טיולים בשטח בשום אופן – אתם עדיין תהנו כמו שצריך מהנופש שלכם. בדקו היטב את פירוט האבזור בצימר כפי שהוא מופיע באתר הפרסומי של המתחם, במקביל לווידוא הנכונות של המידע בשיחה טלפונית עם בעלי המקום. צאו לדרך מוקדם מספיק, במיוחד אם מדובר בנסיעה ארוכה, זאת כדי שלא תהיו לחוצים ואולי אפילו תספיקו לעבור באטרקציה מעניינת בדרך לצפון.

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים