קידום דיגיטלי לעסקים שנמצאים במושבים

נוכחות איכותית ברשת היא דבר חובה לכל בעל עסק כיום בשנת 2020, ללא קשר לסוג העסק ומיקומו הפיזי.

נוכחות איכותית ברשת היא דבר חובה לכל בעל עסק כיום בשנת 2020, ללא קשר לסוג העסק ומיקומו הפיזי. עסקים הנמצאים במושבים זקוקים לנוכחות מאסיבית עוד יותר מהרגיל שכן עסק שלא ממוקם במרכז עיר ומקבל תנועה טבעית של לקוחות, זקוק לנוכחות דיגיטלית משמעותית כדי לפצות על כך.

 

במאמר הזה ניתן לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם בצורה שמתאימה לעסקים אשר נמצאים במושבים ולא במרכזי הערים ובמרכזים מסחריים.

 

קידום דיגיטלי במנועי חיפוש

אחד הדברים המשמעותיים שיכולים לעזור לעסק שלכם הוא נוכחות טובה ואיכותית במנועי חיפוש. הרעיון הוא פשוט, אם לקוחות לא מגיעים אלינו באופן אקטיבי כי הם פשוט לא מכירים אותנו, אנחנו ננסה להופיע אצלם בחיפוש ברגע שהם מחפשים ביטוי מסוים שקשור לעולם התוכן שלנו. עולם התוכן הזה נקרא קידום אתרים בגוגל וברגע שמבינים איך זה עובד, אפשר בהחלט להצליח בכך ואפילו באופן עצמאי, אז ככה זה עובד:

 

לדוגמא, אם העסק שלי ממוקם בתוך מושב בדרום הארץ ואני עוסק למשל במכירת ציורי שמן, סביר להניח כי ללא היכרות של לקוחות עם העסק שלי, הסיכוי שיגיעו לקוחות באופן עצמאי די נמוך. אבל, אם ניקח את מילות החיפוש – 'ציורי שמן למכירה' ונדאג להופיע בעמוד הראשון בגוגל, יש סיכוי די גבוה שיגיעו אליי לקוחות חדשים שלא הכירו אותו ושאין סיכוי שהיו מגיעים אליי בדרך אחרת מלבד גוגל.

 

אז זו שיטה אחת שיכול לעזור לנו מאוד לייצר עסקאות ולהביא לקוחות חדשים לבית העסק שלנו.

 

קידום דיגיטלי ברשתות חברתיות

מקום נוסף שחשוב מאוד להיות בו כדי לייצר נוכחות איכותית לעסק שלנו הוא כל עולם הרשתות החברתיות. ההמלצה המרכזית שלנו היא בעיקר פייסבוק כאשר גם אינסטגרם מאוד חשובה אבל בכל זאת, פייסבוק היא עדיין המקום המרכזי בו אתם חייבים נוכחות לעסק שלכם.

הנה כמה מקומות שכדאי מאוד להימצא בהם כדי להביא עוד לקוחות לעסק שלכם:

 

-        מרקט פלייס – במידה ואתם מוכרים מוצרים פיזיים אז כדאי מאוד להיות בפלטפורמה המובילה כיום של פיסיבוק למכירה של מוצרי יד שנייה. אתם כמובן יכולים להכניס לשם את כל המוצרים שלכם בצורה מסודרת גם אם הם נמכרים במצב חדש ולהתחיל לקבל פניות אל בית העסק. הרעיון שם דומה מאוד ליד 2 ומאפשר לכם לקבל פניות ספציפיות לגבי המוצרים שלכם.

 

-        פרסום ממומן בפייסבוק – השיטה הטובה ביותר לקבל חשיפה ממוקדת היא קמפיין ממומן בפייסבוק שיגיע לקהלי היעד הרלוונטיים למוצרים שלכם. כל מה שצריך לעשות הוא להחליט על מודעה רלוונטית שתמשוך את קהל היעד שלכם, לבחור במערכת הפרסום של פייסבוק את הקהל המתאים לפרסום שלכם, וזהו – אפשר להתחיל ולקבל תוצאות די מהר.

 

אז ראינו שגם אם העסק שלנו נמצא במושב ורחוק ממרכזי ההתרחשות בערים הגדולות, עדיין ניתן להביא לקוחות חדשים אל בית העסק שלנו באמצעות פרסום דיגיטלי נכון ומדויק.

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים