חולמים לקנות בית במושב? שימו לב לכל השלבים בדרך

כך תוכלו להגשים את החלום המשפחתי ולקנות בית רחב ידיים

צעירים רבים בישראל חולמים על הקמת בית ומשפחה גדולה, שתתגורר בנוחות באחד מן המושבים בארץ. בכדי לקנות בית אין ספק שצריך הון ראשוני לא קטן ובפרט כאשר החלום הוא לרכוש נדל"ן ונחלה במושב, אשר יכול לאפשר גם עתודות בנייה בהמשך החיים, לילדים שיגיעו. השאיפה הזאת לא חייבת להישאר בגדר חלום בלבד, בעיקר עבור מי שהוריו הם כבר בעלי נחלה והוא עצמו יכול לבנות את ביתו על חלק מנחלתם. עם זאת, ישנם מי שמתחילים כ"טאבולה ראסה" במושב וזקוקים למימון רב בכדי לממש את הרצון לבנות. איכות החיים הגבוהה והעובדה כי ישנה יציבות של ממש באוכלוסייה, שאיננה מתחלפת בתדירות גבוהה, בהחלט קורצת ומשתלמת עבור אנשים כאלה, אשר יוצרים לעצמם יסודות חזקים בדמותו של נכס נדל"ני, אשר ברבות השנים עוד יהיה שווה הרבה יותר כסף.

 

תחילת הדרך – והליווי המקצועי ההכרחי עבור הרוכשים


אין ספק כי על מנת לרכוש בית במושב, המשפחות צריכות להיות אמידות מספיק בכדי לעמוד בעלויות. הליווי המקצועי הוא בגדר חובה כאן, כאשר עורך דין קניית דירה  יוכל לסייע בהנגשת כלל ההיבטים החוקיים והבירוקרטיים, עבור מי שאיננו מתמצא מבית בכל נושא רכישת נחלה במושבים. מדובר כאן בהרבה יותר מהיערכות כלכלית מספקת, בעצם, כיוון שהחשיבה ארוכת הטווח היא הערך המרכזי שצריך ללוות את הרוכשים, כמו גם ההשערה המבוססת לגבי מגורי הצאצאים ברבות השנים. חשוב להכיר את כלל המושגים הקשורים לרכישת נכס בתוך מושב, לרבות התחום של הנחלות וגודל הבתים שניתן לבנות עליהן. בנוסף מומלץ להיות בקיאים מספיק בכל נושא הנגישות של המושב לערים קרובות ורחוקות ממנו, דרכי התחבורה וכלל המוסדות התרבותיים והלימודיים שבאזור. חיי המשפחה ואיכותם, נגזרים בין היתר גם מבית המגורים עצמו אך כמובן שגם מכלל ה"מעטפת" שלו.

 

חשיבה כלכלית לעתיד


יש מי שחושב על רכישת הנכס במושב שלא רק לצרכים של איכות חיים כמות שהיא, אלא גם כהזדמנות כלכלית, שהרי מלבד עתודות הבנייה בנחלות השונות, ניתן גם להשכיר את הנכסים ולצפות, באופן טבעי, לתשואה גבוהה. בית במושב יכול להפוך לנכס מניב וגם כאן – חשוב להבין את כל ההשלכות של השכרת בית במושב וטיפול בבית שכזה, לרבות היחסים עם השוכרים אשר עשויים להתגורר, למעשה, בצמוד לבעלי הבית שלהם. עסקה כזו שמגיעה מתוך השקפה כלכלית בעיקר, יכולה להיות משותפת ליותר מזוג רוכשים "רגיל" ומכאן גם צמחו עסקאות נדל"ן מורכבות יותר, של מספר זוגות שרכשו יחד נדל"ן במושב, על מנת לייצר ממנו הכנסה קבועה עבור כולם. הליווי המשפטי והפיננסי הוא סיוע הכרחי, אם כך, לכן כדאי לבחור בפרקליט מנוסה לענייני מקרקעין אשר יוכל להוביל את המהלך, לטובת הרוכשים תוך ייצוג מיטבי של האינטרסים שלהם בעסקה.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים