איך לבחור את התריס המתאים לבית פרטי במושב?

כיצד לבחור תריס איכותי ומתאים בית פרטי במושב

אם תסתכלו מעט על בתים במושב, וודאי תגלו שתריסים עושים הבדל גדול ויכולים לשנות כליל את מראה הבית. אולם מעבר לנראות החיצונית והרושם הראשוני, בחירת תריסים צריכה להיעשות גם מתוך טעמים פונקציונליים כי התריסים שלכם אמורים לספק לכם את המענה הטוב ביותר. אם פעם בחירת תריסים לא הייתה משימה כל כך קשה, כיום ישנו היצע נרחב. ואלו מכם שרוצים להגיע לבחירה כמה שיותר מושכלת וחכמה צריכים לבחון כמה וכמה קריטריונים לפני שמגיעים להחלטה.

תקציב

סוגים שונים של תריסים נבדלים זה מזה בעיצוב ובמידת הפונקציונליות שמציעים, אך גם במחיר. לכן התקציב שעומד לרשותכם משחק תפקיד מרכזי בהחלטה. קחו בחשבון כי המחיר של התקנת תריס חשמלי שונה מהתקנת תריס ידני. לכן הגדירו מהו התקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם ובחרו את התריסים בהתאם. מומלץ מאוד לבחור במראה אחיד לכל הבית, כדי שהתוצאה הסופית תהיה כמה שיותר אסתטית ומרשימה.

סגנון הבית

גם סגנון הבית מהווה פרמטר חשוב לבחירת תריסים. במושב אפשר לראות סוגים שונים של בתים, יש בתים חדשים ובתים ישנים, יש בתים מודרניים ובתים קלאסיים ויש סגנונות בניה אדריכליים שמשתנים מבית לבית, שכן לרוב כל אחד בונה כרצונו ואין בניה אחידה. יש אינספור סגנונות של תריסים שזמינים עבורכם כך שתוכלו לבחור את הסגנון המתאים ביותר למאפיינים הייחודיים של הבית שלכם.

חומר הגלם

פרמטר נוסף שעליכם לקחת בחשבון בעת בחירת תריסים לבית הוא חומר הגלם ממנו התריסים מיוצרים. עומדות לרשותכם אפשרויות רבות החל בעץ, דרך ברזל ועד פלסטיק ועליכם לבחור את חומר הגלם המתאים מכל הבחינות: מיקום הבית ואקלים, מידת העמידות, חשיפה לשחיקה, רמת התחזוקה, אטימות ועוד. ככל שמידת ההתאמה של חומר הגלם תהיה טובה יותר כך התריסים יספקו לכם בדיוק את המענה שאתם מחפשים.

איטום ובידוד

ככל שהתריסים שתבחרו יהיו אטומים ומבודדים יותר כך הטמפרטורה בבית תישאר אופטימלית בכל עונות השנה. היכולת לשמור על הטמפרטורה בפנים המבנה מהווה יתרון משמעותי ויכולה לעזור לחסוך בעלויות החשמל, שכן לא יהיה צורך בקירור וחימום מסיביים של הבית. אם אתם רוצים פתרון שחושב באופן ידידותי יותר על הסביבה, עליכם לשקול לבחור תריסים שמציעים רמת איטום ובידוד גבוהה.

ולסיכום: כמו בכל מוצר שרוכשים, כדאי מאוד שלא להתפשר על איכות. ככל שמקפידים לקנות מוצר יותר איכותי כך גדל הסיכוי שהוא ישמר לאורך השנים, יגלה עמידות גבוהה ויספק בדיוק את המענה שאתם מחפשים.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים