לעבוד מהבית, לעבוד בטוח

באילו עבודות ניתן היום לעבוד מהבית

כאשר אנחנו דנים על עבודה בטוחה, האם אנו מתכוונים לביטחון תעסוקתי? או שמא סביבה בטוחה ונעימה? בתקופת הקורונה שהביאה עמה אי-וודאות כלכלית וחששות בריאותיים מוצדקים, הרי שנראה שבמקרה זה מדובר בכפל משמעות שבהחלט מצדיק את עצמו.

אחת מן המגמות הבולטות שעוד היו קיימות טרם פרוץ המגפה, וקיבלו תנופה משמעותית עקב הנסיבות שהשתנו, היא המעבר ההדרגתי של המשרד מבניין המשרדים הקלאסי אל עבר הסביבה הביתית. ההתקדמות הטכנולוגית לצד מקצועות רבים שהפכו יותר ויותר לממוחשבים, הובילו רבים להעתיק את עבודתם אל ביתם, ומעסיקים רבים אף החליטו לוותר על השכירות הגבוהה של המשרד ולתפעל את החברה דרך עובדים שכולם ככולם עובדים מביתם.

באם אתם נמצאים בצומת דרכים מקצועית, מתגוררים באזור שמרוחק באופן יחסי ממרכזים כלכליים ומסחריים או מבקשים לערוך הסבה מקצועית, כאן מרוכזים עבורכם מספר מקצועות שיאפשרו לכם לעבוד מהבית כעצמאיים וכשכירים.

 

עיצוב ובניית אתרים

המעניין בנושא זה הוא שענף בניית האתרים דווקא קיבל תנופה משמעותית החל מפרוץ מגפת הקורונה. המעבר של הרכישות וקבלת השירותים דרך אפיקים מקוונים, הפך לחד יותר ונדרש הרבה יותר. למעשה, גם בעלי עסקים קטנים שקודם לכן לא ראו בכך צורך, החלו לחפש אחר חברות ובונים עצמאיים שיקימו עבורם אתר ייצוגי לנוחיות הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים.

בעוד שרבים חוששים לשמע מקצוע זה, ונוטים לחשוב שהוא שמור רק לטובי המתכנתים, הרי שכיום ישנן מערכות שונות המאפשרות לבנות אתרים ללא כל צורך בידיעת קוד. בין המערכות הבולטות ניתן למנות את מערכת Wordpress הפופולרית ואף את מערכת Wix הישראלית שמייצגת בכבוד את מדינתנו עם מיליוני משתמשים בכל רחבי העולם.

עיצוב גרפי

מקצוע נוסף שבקלות רבה יכול לאפשר עבודה שוטפת מבלי לצאת מהבית הוא עולם התקשורת החזותית והעיצוב הגרפי. עיצוב גרפי כולל בתוכו ערב רב של פרויקטים וצרכים שונים מצדם של לקוחות: יצירת לוגו לחברה חדשה, מיתוג מחדש של חברה קיימת, עיצוב תמונות ומארזים למסעדות, עיצוב מודעות פרסומיות לצורכי שיווק אינטרנטי ואף התמחויות המשיקות לנושא שצוין לעיל דוגמת אפיון ועיצוב אתרים וחוויית משתמש.

חשוב לדעת שבעוד שבניית אתרים איננה מצריכה בהכרח היכרות עם תוכנות גרפיות, הרי שבמקרה הזה יש להיערך מראש עם תוכנות גרפיות בתשלום כמו גם במחשב עוצמתי אשר יוכל לעמוד בעומסים הנדרשים.

 

שיווק אינטרנטי

מאז כניסתם של מנועי החיפוש והרשתות החברתיות לתודעה וכל שכן מאז התקבעותם כחלק בלתי נפרד מחיינו, השיווק הדיגיטלי הפך למקצוע ובו רבים עובדים מביתם ולמעשה אינם נדרשים כלל למשרד.

בדומה לעיצוב גרפי הכולל בתוכו שפע של התמחויות שונות, כך גם השיווק האינטרנטי יכול להציע ערב רב של תחומי עניין דוגמת: כתיבת תוכן לאתרים, קידום אתרים ושיווק ברשתות חברתיות.

את המקצועות השונים שצוינו לעיל ניתן ללמוד הן בפלטפורמות מקוונות שונות והן במכללות מקצועיות המציעות הכשרות פרטניות.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים