איך לבחור את הפרקט המתאים לאווירה הכפרית של בית במושב?

במאמר זה נסביר כיצד לבחור את הפרקט המתאים ביותר לאווירה כפרית של הבית במושב

הריצוף שתבחרו לבית שלכם ישפיע על האווירה בתוכו ויתרום לאופי המיוחד ולזהות שלו. אם אתם גרים בבית במושב ורוצים להכניס את האווירה הכפרית אליכם הביתה, בחירה ברצפת פרקט תהיה אפשרות מעולה. אך עם כל הסוגים הקיימים, הדגמים והאפשרויות, סביר להניח שתצטרכו להקדיש לכך מחשבה. רוצים לקלוע לסגנון הכפרי? הנה כמה שיקולים שעליכם לקחת בחשבון.

 

סוג הפרקט

ישנם סוגים שונים של פרקטים החל מפרקט עץ מלא ועד פרקט למינציה. סוג הפרקט לא פעם יהיה תלוי ברצונות ובהעדפות שלכם, כמו גם באורח החיים שאתם מנהלים. ברוב המקרים כאשר שואפים להשיג אווירה כפרית, פרקט מעץ מלא יהיה הבחירה האולטימטיבית. עץ מלא בעל המון אופי וחספוס והוא יתרום המון לאווירה בבית שלכם. יחד עם זאת עץ מלא דורש יותר תחזוקה לאורך השנים, ולא פעם הוא יהיה רגיש לשריטות וכתמים כך שאם יש ילדים וחיות מחמד בבית, יכול להיות שהבחירה בפרקט למינציה תהיה טובה יותר.

 

צבע וטקסטורה

כאשר בוחרים פרקט הביתה גם הצבע והטקסטורה של העץ משחקים תפקיד חשוב. הצבעים משתנים בהתאם לסוג העץ הנבחר. כתוצאה מכך ישנם פרקטים שהצבע שלהם יהיה בהיר לעומת אחרים שהצבע שלהם יהיה יותר עמוק וכהה. ישנם גם סוגים שהגוון שלהם יהיה מעט אדמוני. הכל שאלה של טעם. ברוב המקרים מומלץ לקחת בחשבון את העיצוב הכללי, כלומר לראות את הפרקט כבסיס לכל העיצוב ולוודא שהוא ישתלב עם הריהוט והאווירה. לכן כאשר בוחרים צבע לפרקט צריך לראות את התמונה הגדולה.

 

עובי הפרקט

פרקטים מגיעים בכל מיני דגמים והם נבדלים זה מזה גם בעובי שלהם. ברמת העיקרון רצפות פרקט מגיעות בדרגות עובי שונות שנמדדות במילימטרים. לדרגת העובי של הפרקט יש השפעה גדולה על המראה הסופי, כמו גם על האווירה שתיווצר בבית שלכם. הטענה הרווחת היא שככל שהפרקט עבה יותר כך הוא יהיה עמיד יותר לאורך זמן. אולם מלבד עמידות, עליכם לקחת בחשבון גם את גודל החלל, כי לא תמיד פרקט עבה יתאים לחללים קטנים.

 

ובשורה התחתונה,

אם ברצונכם ליצור אווירה כפרית בבית החדש שלכם במושב, או לחלופין להוסיף משב רוח רענן לבית הקיים, כדאי להתייעץ עם חברת פרקטים מקצועית שתספק לכם את הפתרון הטוב והמתאים ביותר לצרכים ולהעדפות העיצוביות שלכם.

נכתב באדיבות המומחים של חברת ענק השטיחים והפרקטים - יבואני פרקט Quickstep בלעדיים בישראל .

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים