מדוע כדאי לתושבי מושבים להתחיל לעסוק באי-קומרס כיום?

כל הסיבות שבגללן כדאי למי שגר במושב להכנס לתחום המסחר ברשת

אנחנו רואים כיום בעולם כמה תנועות מעניינות, אחת המרכזיות (שהחלה עוד לפני עידן הקורונה אך התעצמה במהלכה) היא המעבר של הצרכנים מהזירה הפיזית לזירה הדיגיטלית, במילים אחרות – צמיחת אתרי ה-eCommerce והעלייה המטאורית שאנו רואים בקמפיינים בפייסבוק ובפלטפורמות אחרות. במקביל לצמיחה הזו אנו רואים כי יותר ויותר אנשים, ובעיקר תושבי מושבים, שמחפשים אפיקי הכנסה נוספים. השילוב של שני הזרמים האלה יכול להיות בדיוק הפתרון שאתם זקוקים לו, אז המשיכו לקרוא וגלו מדוע כדאי לתושבי מושבים לעסוק באתרי אי-קומרס כבר אתמול.

 

מה זה אתרי אי-קומרס

אתרי אי-קומרס הם למעשה, בתרגום לעברית, אתרי סחר מקוון. זהו אתר אינטרנט שמטרתו להוות פלטפורמה בעבור מכירות מקוונות. המונח eCommerce מתייחס לכלל הסוגים של חנויות מקוונות ויכול לכלול הכול, החל באתרי אופנה, דרך אתרים לממכר מזון ועד שירותים מקוונים כמו בנקאות או קורסים אונליין. אתרי האי-קומרס שולטים כיום בעולם ומניבים לבעליהם סכומי עתק, מספיק שנזכיר רק חלק מהשחקנים הגדולים" אמאזון, עלי אקספרס, אסוס, איירבינבי, איביי וכו'.


כדי להניע את הגולשים להיכנס לאתר שלכם יש צורך בביצוע של פעולות קידום ממומן וקידום אורגני, המקומות העיקריים שבהם תוכלו לבצע את הפעולות הללו הם מודעות בגוגל, קמפיינים בפייסבוק ושימוש במגוון נרחב של אפליקציות ושיטות קידום שונות העומדות לשרותכם.

 

אז לפני שנעבור ונראה איך בדיוק קמפיינים בפייסבוק יעזרו לכם לפרסם את העסק שלכם, אנחנו רוצים להדגיש את היתרונות של אתרי אי-קומרס בעבור תושבי מושבים:

 

- לא צריך הרבה כסף כדי להקים אתר – פתיחה של חנות פיזית תדרוש מכם הון תועפות, אבל לבנות אתר מאובטח ולשווק אותו יעלה לכם משמעותית פחות כסף.

- עובדים מהמושב – כל מה שצריך כדי לנהל אתר אי-קומרס זה מחשב נייד ואינטרנט

- עובדים מתי שרוצים – צריכים לעבוד בשעות הלילה? אתם שולטים בשעות כיוון שאין לכך חשיבות באמת

- השמיים הם הגבול – יש אפשרויות צמיחה וגדילה של העסק שרק לכתוב אותם פה יגמור לנו את כל הזמן והמקום.

 

למה קמפיינים בפייסבוק הם הדרך היעילה להביא לקוחות לאתר?

נכון לרגע כתיבת שורות אלו קיימות שלוש פלטפורמות עיקריות לפרסום באינטרנט – מודעות בגוגל, קמפיינים בפייסבוק ופרסום באינסטגרם. אחד הקלפים המרכזיים שמשחקים לטובת פייסבוק, היא העובדה שהם הבעלים של אינסטגרם ופרסום אצלם מאפשר לכם לפרסם בשתיים מהפלטפורמות המובילות בעולם.


עד כמה מובילות? לא נלאה אתכם ביותר מידי מספרים ונתונים, רק נגיד שביחד יש לאינסטגרם ופייסבוק למעלה מ- 4 ביליון משתמשים בחודש.

 

יותר מכך, שימוש בכלי הפרסום העומדים לרשותכם בפייסבוק נוחים לשימוש באין שעור מאלו המוצעים בגוגל. השימוש בקמפיינים בפייסבוק מאפשר לכם לבצע טרגוט (בחירה מדויקת של מי יראה את הפרסומת שלכם על בסיס תחומי עניין, אזור מגורים ועוד פרמטרים שניתנים לשליטה) של קהל היעד הרצוי בצורה אינטואיטיבית ופשוטה. באמצעות תקציב של כמה עשרות שקלים בודדים בחודש תוכלו לראות, בזמן קצר, תוצאות מדהימות של גולשים המגיעים לאתרכם.

 

אז בשלב הזה אתם שואלים את עצמכם, "איך אני עושה קמפיינים בפייסבוק ואיך אני מקים אתר אי-קומרס". וזו בדיוק השאלה שאנחנו רוצים שתשאלו את עצמכם כי אותה אנחנו עומדים לפתור לכם. הקמה של אתר עשויה להיות משימה מאתגרת מבחינה טכנית, אך לשם כך יש אתרים שמאפשרים יצירה ובנייה של אתרים על ידי שימוש בתבניות מוכנות. כל מה שתצטרכו זה לעקוב אחר ההוראות ולעצב את האתר שלכם בצורה נוחה לניווט וקלה להבנה, אך מושכת בעבור הגולש.

 

השלב של קמפייני הפייסבוק הוא אפילו פשוט יותר, קודם כול אתם יכולים לפנות לחברה שמתמחה בכך כדי שתייצר לכם את הקמפיינים, אבל אם אתם רוצים לבצע זאת בעצמכם אתם רק צריכים להקים עמוד עסקי בפייסבוק ולאחר מכן חשבון פייסבוק עסקי שבו תכניסו את פרטי העסק השונים. לאחר מכן אנחנו ממליצים שתקראו כמה מדריכים מקוונים ותצפו בשניים או שלושה סרטונים שיסבירו לכם על ההבדלים בסוגי הקמפיינים השונים בפייסבוק ואת מוכנים להתחיל להרוויח כסף מאתר אי-קומרס בנוחות של ביתכם במושב.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים