עוברים למושב? כך תגרמו לילדים להרגיש מיד בבית

במאמר זה נסביר כיצד תגרמו לילדים שלכם להרגיש מיד בבית לאחר מעבר למושב

החלטתם על חיים איכותיים יותר לכם ולילדים ולשם כך בחרתם לעבור למושב? הרווחתם! כעת, תוכלו ליהנות מסביבה ירוקה ונקייה, נוף מקסים, אורח חיים קהילתי יותר, שלווה ואפשרות להתיר לילדים לשחק בדשא או ללכת ברגל לחבר אחר המתגורר באותו מושב מבלי לדאוג שמא הילד יפגע באופן זה או אחר. אך מה לגבי הילדים? כיצד תגרמו גם להם לחוש בבית בתום המעבר למושב? במאמר זה נספק לכם כלים שונים שיעזרו לכם במעבר למושב.

 

מכינים את הילד לשינוי

ראשית כל חשוב לקחת בחשבון שחייבים להכין את הילד לכל שינוי בחיים, במיוחד כאשר מחליטים לעבור מהסביבה התוססת ומרובת המכוניות והתחבורה הציבורית של העיר למושב. דבר שני חשוב שתהיו מודעים לכך שעבור רוב הילדים מעבר מגורים לסביבה אחרת הוא שינוי עצום, שכן הילד נאלץ להתמודד עם ההחלטה של הוריו ולעזוב את כל המוכר לו, אם מדובר על החדר בו הוא גדל, המסגרת החינוכית, החברים בבית הספר ועוד. כל אלו עלולים לפתח חוסר ביטחון עצמי, כעסים ופחדים רבים אצל ילדכם. בנוסף, יש להבין שלא כל הילדים מסתגלים במהירות ולכן חשוב "לסלול להם את הדרך", כלומר להחליט על צעדים שיהפכו את המעבר למושב לקל יותר.

 

עשה ואל תעשה עם הילד

חשוב לספר לילד כמה שבועות לפני המעבר על השינוי אותו המשפחה עתידה לעבור. חשוב לכנס את כל המשפחה, לספר לילדים על אותו מעבר צפוי, לתת לילדים לבטא את רגשותיהם לגבי אותו מעבר, לומר להם שטבעי לחלוטין לחשוש ולהתרגש מהמעבר למקום חדש. לאחר מכן יש להציע להם לבקר באותו מושב אליו החלטתם לעבור וכמובן חשוב שהילד יהיה שותף פעיל בתהליך המעבר עוד מהרגע הראשון בו אתם משתפים אותו בשינוי זה בחייו. בנוסף, תוכלו לתת לילד להיות חלק פעיל גם בכל הקשור אל עיצוב חדרו ולשאול אותו כיצד הוא מעוניין שהחדר שלו יראה, להראות לו היצע של וילונות לחדרי ילדים חדשים ולאפשר לו לבחור את אותו הוילון בו הוא מעוניין ועוד.

ביום המעבר, חשוב להקפיד על כך שהילד לא יהיה נוכח בדירה הישנה כאשר היא ריקה מחפצים, שכן העניין יכול לגרום לו לעצב וחרדה ולוודא שהוא מגיע לדירה מרוהטת ומעוצבת במושב, דירה בה הוא ירגיש כמעט כמו בבית. טרם המעבר יש לוודא שהחדר של הילד מעוצב ומרוהט כפי שרצה הילד. דבר נוסף שיעזור לילדים בכל הקשור אל מעבר למושב הוא היכרות עם ילדים אחרים בגילם. איך שאתם מגיעים למושב רצוי להכיר לילדכם ילדים מהבתים הסמוכים וכמובן ילדים באותה שכבת גיל, ילדים שילמדו עם הילדים שלכם באותו הבית ספר ויכול להיות שאף באותה כיתה. בהצלחה במעבר.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים