זרי פרחים לשבת עבור תושבי המושב

הכל אודות משלוחי זרי פרחים במושבים

אחד הדברים המשמחים כמעט כל אדם, הוא לראות זרים של  פרחים אשר פורחים בשלל צבעים אשר נראים בכל מקום בגינה, או באגרטל יפהפה אצל תושבי המושב. 

פרחים מכניסים המון שמחה בבית בגלל הצבעוניות הרבה שלהם והשילוב המהפנט בכל זר שכולל בדרך כלל כמה סוגים של פרחים לעיתים מדובר בפרחים בצבעי אדום, ורוד, כתום, סגול ושלל שילובים נוספים. די נחמד לפתוח את דלת הבית ולראות שליח שמביא זר צבעוני מפתיע וססגוני ממישהו שחשב עלינו לקראת אירוע משמח, שבת או חג. 

זרי פרחים שמגיעים לבתים של תושבי המושב 

האהבה הרבה לפרחים, הובילה אנשים רבים ליצור מנהג קבוע ולהזמין זרי פרחים בכל סוף שבוע או לקראת החגים כדי להכניס אווירה נפלאה הביתה. הניחוחות של הפרחים נישאים באוויר ואי אפשר שלא לעבור בקרבתם וליהנות מהריחות שמעניקים את התחושה שאנו נמצאים בטבע ולא בבית של תושבי המושב.

אף על פי שלרבים מהחברים במושב יש גינות סביב הבית, לא כולם מגדלים פרחים ולכן נחמד שיש בבית זר ורדים בצבעי אדום או ורוד ביום הנישואין, שושנים צחורות ליום ההולדת ופרחים מגוונים לכבוד החג הקרב.

הצביון הכפרי של המושב 

רבים מהמושבניקים מעוניינים לשמור על הצביון הכפרי שלהם ולכן הם מבצעים כמה וכמה פעולות אשר מייחדות את ההתיישבות במושב מול אחרים, הגרים בעיר ובישובים אחרים.

השדות המוריקים בקרבת הבית שבהם רבים מבין תושבי המושב מגדלים גידולים שונים כמו ירקות בערוגות או סוגים שונים של פירות במטעים הסמוכים לביתם, מוסיפים רבות לבידול שלהם מול אחרים. די נעים להיכנס לשטחי המושבים וליהנות מהירקות הרבים שנראים בחממות בהתאם לעונות השנה.

כאשר כל המשפחה מתגייסת לטובת קטיף של תותים, חסות, מלפפונים או כל ירק אחר זו עבודה קשה ולכן מצריכה תכנון ועבודת צוות של כל הגורמים, כדי לעמוד ביעדים של אספקת הסחורה במועד לגורמים השונים.

החיים הנעימים במושב 

ברוב המקרים החיים במושב הם מאד נעימים ויש קשרים מצוינים בין המשפחות בחיי היום יום. הילדים משחקים יחד פעם בבית זה ופעם בבית אחר, כולם נהנים מאד מחיי חברה תוססים ונהנים מהמפגשים היום יומיים. 

החיים מלאי העניין הללו סוחפים ומדרבנים רבים מבני העיר לשקול מעבר למגורים במושב, כדי ליהנות מהשקט ולהימצא הרחק מהכרך הסואן. המגמה היא לגור במושב, ליהנות מכל היתרונות שלו כמו מגורים בבית פרטי, חיי חברה נעימים, עיסוק בתחום הקשור למושב או לחלופין להמשיך לעבוד בעיסוק הנוכחי ובעיקר קיים הרצון לחיי שלווה ורוגע. 

הימצאותם של מושבים רבים בקרבת הערים הגדולות מאפשרת למשפחות רבות להגשים את חלומם ולמצוא בית המתאים לצורך שלהם או לחלופין לבנות בית על פי התכנון שלהם עם המון פרחים סביבו,  במיקום שיהיה נוח גם להורים מבחינת מקום העבודה וגם לילדים שיש עבורם מסגרות חינוך מעולות בקרבתו של המושב. 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים