הדרך הקלה לבניית בית במושב

שיטה מתוחכמת המאפשרת הרחבת בית במושב

תושבים רבים במושב גרים במבנה ישן, עם השנים והרחבת המשפחה הבית היה לקטן מדי עבור כל בני הבית ולכן קיימת חשיבה להרחיב את גודלו של בית במושב, להוסיף חדרים, חדרי אמבטיה, מרפסת, חדר עבודה ועוד.

הצורך בבנייה כרוך בתשלום של כספים רבים והעלויות הן בדרך כלל גבוהות מאד. אחת האפשרויות כדי לממן זאת היא לקיחת משכנתא הפוכה על ידי ההורים שגרים בעיר ובדרך זו, הם מעבירים כספים לילדיהם כך שיוכלו להגשים את חלומם ולחיות ברווחה בביתם. זוהי דרך פשוטה יחסית עבור ההורים לאפשר לילדים לבצע צעד חשוב וחיוני בחייהם כאשר אין להם די ממון להרים פרויקט כה משמעותי שיודעים את העלויות בתחילתו אך בדרך כלל בסופו. ההורים ימשיכו להתגורר בביתם בעיר עד גיל 120, אך הם ימשכנו את ביתם ויעבירו חלק מערכו עוד בחייהם לילדים.

תכנון בניית בית במושב 

מי שרכש קרקע במושב, מבצע מהלכים רבים כדי לקבל את ההיתרים הנדרשים, בהתאם לתכנון של ביתו החדש. העיסוק בכך הוא ארוך ולעיתים אף מתסכל כיוון שהוא כרוך בקשר ישיר עם גורמים רבים שלא תמיד מסונכרנים ביניהם ולכן עד קבלת מלוא האישורים, חולף פרק זמן ארוך. 

במהלך התכנון, מחליטים בני הבית כיצד ייראה ביתם החדש, מה חשוב להם ומה חשוב פחות. ברוב המקרים החשיבה היא להעניק מרחב פרטי לכל ילד ולכן בונים חדרי ילדים כמספר הילדים בבית ובהתאם לגודלו של השטח שאפשר לבנות בו. בנוסף לכך חדר שינה להורים, חדר עבודה, חדר מגורים רחב ידיים, מטבח גדול, מרפסת וכל צורך אחר בהתאם לסוג ההתנהלות האופייני לכל משפחה. 

תכנון תקציב בניית בית במושב חושף בפני בעלי הנכס את העלויות הכבדות הכוללות את כל העבודות הכרוכות בכך כמו הפעלת הציוד ההנדסי, בניית השלד, פנים הבית, , טיח, ריצוף, חשמל, אינסטלציה, עבודות גמר ואין ספור עבודות נוספות. 

מלאכת הבנייה אורכת בדרך כלל מעל שנה וכרוכה בתיאומים בין הגורמים ובין קבלני המשנה כך שדבר יוביל לדבר, עד ההגעה לקו הסיום שבו המבנה מוכן למגורים.

לא אחת במהלך הבנייה נוצר צורך או רצון לבצע שינויים מסוימים אשר יוצרים שינוי בגובה התקציב שתוכנן מראש, כמו לדוגמה להתקין באזורים שונים ברחבי הבית פרקט במקום ריצוף, כאשר מתחתיו תותקן מערכת חימום ביתי שתאפשר לדיירי הבית חמימות נעימה מאד בכל חודשי החורף הקרים.

ההיצע של תוספות מתוחכמות הפועלות בטכנולוגיה חדשנית כמו מערכת הבית החכם, יוצרת נוחות מקסימלית בחיי היום יום כדי ליצור בקרה ושליטה על כל מה שקשור למאור, מיזוג, אזעקה, דוד שמש ונושאים טכניים רבים נוספים. 

חיים בתוך בית במושב הם תענוג גדול ובתום כל עבודות הבנייה, בני הבית מאושרים לגור בביתם החדש או המורחב התואם בדיוק את הצרכים שלהם. 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים