שיתוף פעולה בין תנועת המושבים לבין מועדון הצרכנות 'משקארד' – לראשונה: כרטיס חבר מועדון צרכנות לחברי המושבים

תנועת המושבים באמצעות מבט מושבים ומועדון הצרכנות "משקארד" של משקי הקיבוצים חתמו השבוע על שיתוף פעולה להנפקת כרטיס חבר מועדון הצרכנות לחברי המושבים. מדובר במועדון צרכנות משותף אחד, גדול ומוביל לחברי המושבים והקיבוצים.

הכרטיס הינו בלעדי לתושבי המושבים והקיבוצים ומעניק לכלל חבריו הטבות והנחות באלפי בתי עסק ומבצעים מסובסדים.

מועדון הצרכנות "משקארד" נמצא בבעלות משקי הקיבוצים בשיתוף ישראכרט ומונה כיום עשרות אלפי חברים מהסקטור הקיבוצי.

שיתוף הפעולה והחבירה לתנועת המושבים ולחברת הבת של תנועת המושבים, מבט מושבים, הינו טבעי שכן משקארד משמש כמועדון הצרכנות של ההתיישבות העובדת וההנחות וההטבות מותאמות לסקטור ההתיישבותי ואלה חוסכות כסף במגוון רחב של תחומים, בין השאר: רשתות מזון, דלק, סופר אלונית בקיבוץ ובמושב, ביטוחים, הטבות ברכישת רכבים, מבצעים מסובסדים בתחומי בידור ופנאי: מופעים, נופשים ואטרקציות עם דגש על אזורי פריפריה והטבות במוצרי חשמל, מוצרים לבית ועוד.

למועדון אתר סחר מסובסד המציג מגוון עולמות תוכן וסחר. את כלל ההטבות ובתי

העסק, ניתן לראות באתר: www.meshekard.co.il

מבט מושבים, חברת הבת של תנועת המושבים תפעל בשיתוף עם משקארד במושבים השונים.

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור: "אני מברך על שיתוף הפעולה. מדובר בשיתוף פעולה משמעותי וחשוב אשר מקנה לחברי המושבים הנחות והטבות צרכניות, הן באזור מגוריהם והן בכל רחבי המדינה. אני קורא לחברי המושבים ליהנות מהמבצעים שהמועדון מאפשר.

מנכ"ל משקי הקיבוצים, אבשלום הרן: "כרטיס משקארד המונה לאחר שנת פעילות ראשונה עשרות אלפי חברים, שמח מאוד לצרף לפעילותו את תנועת המושבים ובכך למצות את הערך האסטרטגי למגזר ההתיישבותי וליצור את אחד ממועדוני החברים המובילים במדינה".

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, מי שיזם את מועדון כרטיסי האשראי בקיבוצים אמר: "אם אנחנו רוצים ליהנות מיתרון הגודל – צריך להביא את כל המרחב הכפרי אל תוך מועדון הלקוחות, וההצטרפות של תנועת המושבים הוא צעד מבורך למען מטרה זו. על כולנו להמשיך ולהרחיב את המועדון ואת הכוח הקנייני שלנו לכל שאר הגורמים במרחב שלנו שעדיין אינם חברים במועדון הלקוחות".

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים