אוהבי הקפה במושב

אוהבי הקפה במושב, נהנים תמיד לארח אוהבי קפה אחרים, כדי לשוחח על כוס קפה משובח על כל מה שקורה מסביב.

אחד הדברים המהותיים עבורם הוא איכותם של פולי קפה והם יכולים לדון פרקי זמן ארוכים לגבי טיבם וטעמם של פולי קפה כאלו ואחרים.

 

הריח בביתם של אוהבי הקפה

מי שעובר בין בתי המושב, יודע בדיוק באילו בתים יודעים להעריך קפה משובח, כיוון שהריחות נישאים באוויר ומריחים אותם בכל הסביבה הקרובה.

אוהבי הקפה הם למודי ניסיון ובדרך כלל הם כבר טעמו את כל התערובות ואת את כל האפשרויות של פולי הקפה המיוחדים וזאת כדי למצוא את הטעם שהוא הנכון ביותר עבורם. יש טעמים שהם חזקים מאד, אחרים סולידיים ומקצתם משאירים טעם נפלא בפה לאורך זמן.

עם השנים, בוחרים להם אוהבי הקפה את סדרי העדיפויות שלהם ובכל פעם שהם ניגשים למכונת הקפה הם בוחרים בין הפייבוריטים שלהם, מה הכי מתאים על הבוקר, מהו הקפה שיהיה סיומת נפלאה לארוחה בשרית מצוינת ומה הכי כדאי למזוג בערב בזמן הפסקת הפרסומות בטלוויזיה.

 

מכונת קפה בטיב מעולה

בשנים האחרונות אפשר לרכוש מכונות קפה יוצאות דופן אשר מסוגלות ליצור קפה איכותי כמו אספרסו קצר או ארוך, קפה נטול קופאין, קפה ערביקה וטעמים רבים נוספים. התחושה היא שהמכונה סוחטת את פולי הקפה ומשאירה את כולם בתוך המים החמים וכך ארומה ייחודית עולה מכל כוס קפה והריח מופץ בכל רחבי הבית.

נוחות השימוש במכונות הקפה החדשות, מאפשרת להם להכין קפה במינימום זמן, ללא מאמץ וגם ללא השארת לכלוך במטבח, שזהו יתרון משמעותי עבור כל בני הבית.

 

פודים לשימוש עסקי וביתי

השימוש בפודים מתרחש בעיקר בעסקים ובמסעדות אך ההצלחה הגדולה שלהם הובילה לכך שלאט לאט עברו לשימוש בהם גם בבתים, כדי ליהנות מקפה שהוא ברמה אחרת. טרי, איכותי, יוצא דופן ומשאיר תחושה ייחודית שנמצאים במסעדת שף משובחת.

ההיצע של הפודים הוא רחב מאד ומאפשר לבחור בכל פעם טעם אחר כדי ליהנות משלל טעמים ולהכיר את כולם. הקופסאות הרחבות מקלות על ההתמצאות וכך אפשר להבדיל בין השקיות השונות ולהבין אילו מהן יוצרות טעמים חזקים ואילו מהן יוצרות קפה שהוא חלש יותר.

השימוש בפודים מעניק שוט מדויק ולכן אוהבי הקפה מעדיפים לעבור לאופציה ולפעמים גם לחזור לפולי הקפה בטעמים השונים או לשפע הקפסולות במגוון טעמים מצוינים.

 

פגישות עם חברים

הפגישות עם החברים מתחילות בסלון או במרפסת ומהר מאד הן עוברות למטבח, כדי שכל אחד מהחברים יכין את כוס הקפה האהובה עליו, או יקשיב להמלצות של החברים כדי לנסות טעמים חדשים. אם יהיה טעים לחך זה מצוין ואם עדיין מעדיפים את הטעם המוכר, מכינים עוד כוס קפה וכך אדי הארומה מתערבבים זה בזה.

 

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים