לטייל בצפון

הצפון הוא יפהפה בכל עונות השנה וכיף גדול לנסוע ולטייל בגלבוע, בגליל המערבי, באצבע הגליל ברמת הגולן ובאזורים הנוספים.

הצפון הוא יפהפה בכל עונות השנה וכיף גדול לנסוע ולטייל בגלבוע, בגליל המערבי, באצבע הגליל ברמת הגולן ובאזורים הנוספים.

התארגנות לצורך טיול בצפון

אם מדובר בקבוצה של חברים, בני משפחה או יום גיבוש מהעבודה, הדרך הנוחה ביותר היא להזמין דרך חברת אוטובוסים בצפון את האוטובוס המתאים על פי כמות הנוסעים הצפויים לנסוע לטיול זה.

לנסיעה המשותפת באוטובוס יש כמה יתרונות:

· במקום שיסעו בכבישים הרבה מאד מכוניות, כולם מגיעים באוטובוס אחד וכך לא נוצר מצב שאחד הרכבים התבלבל במחלף או בצומת והמשיך לנסוע לכיוון אחר ובמקרה זה כולם ימתינו לרכב שיבצע את הסיבוב או העיקוף הנדרש.

· כשנוסעים יחד המדריך יכול להסביר לכולם היכן אנחנו נמצאים, מה היסטוריה של המקום, אילו קרבות היו כאן בעבר וכל מידע נוסף שרלוונטי למקומות שעוברים בדרך.

· הנסיעה המשותפת יוצרת הווי משותף והיא כוללת לאורך כל המסלול שירה, בדיחות, משחקים ואושר עילאי מהטיול הקבוצתי.

· בכל חברת אוטובוסים קיים קצין רכב אשר ממונה על האוטובוסים ולכן כלי התחבורה עבר בדיקה והוא תקין בהיבט של הגלגלים, הברקסים, המנוע ועוד.

נסיעה באמצעות חברת אוטובוסים

לצורך תיאום הנסיעה לצפון חשוב לקבל חוות דעת והמלצות מקולגות אשר נסעו באמצעות חברת האוטובוסים הספציפית והיו מרוצים מכל ההתנהלות של ההנהלה, העמידה בלוח הזמנים, הנהג שמכיר את השטח ואת הנסיעה הבטוחה באמצעות אוטובוס זה.

תכנון מסלול הנסיעה לצפון

 

המגמה היא לנסוע למקומות שרוב הנוסעים לא היו בו כדי ליצור עניין חדש. לכן אפשר לנסוע באחת הפעמים לצוק מנרה, ליהנות מהטיפוס במעלה ההר עד הפסגה ולצפות מנקודה זו בכל אצבע הגליל על יופייה הרב. בצוק מנרה יש כמה פעולות אתגריות שאפשר לבצע כמו טיפוס הרים, סנפלינג ועוד. השילוב של הטיול עם חוויה של אקסטרים הוא שילוב מנצח.

בסמוך לצוק מנרה אפשר לטייל באחת המושבות הוותיקות בישראל היא ראש-פינה. מאד נחמד להסתובב בסמטאות הצרות, לשמוע מהמדריך סיפורים על המקום המיוחד ולהיכנס לארוחת צהרים לאחת המסעדות המשובחות במעלה הסמטאות, או בכניסה למושבה. גם העובדה שכולם אוכלים יחד במסעדה תורמת רבות לאווירה הנפלאה בין הנוסעים והופכת את הטיול למוצלח.

הטיול בשעות אחר הצהרים

 

הנוסעים עולים שוב לאוטובוס כדי להספיק לראות נופים מרהיבים לפני רדת החשכה. הם מבצעים מסלול הליכה קצר ממפל דבורה לנחל גי'לבון אשר מתאים לקבוצה זו כיוון שאין בו קשיים מהותיים של הליכה. כך רואים את המפלים השוצפים, נהנים מטיפות המים אשר עפות לכל עבר וממסלול נעים מאד להליכה ולא קשה שבו הולכים בין שני המפלים.

תחושה נעימה מאד לראות כמויות של מים בנחלים במיוחד לאחר הפשרת השלגים שירדו בחורף ולאט לאט מתמוססים ומגיעים לאחד מנחלי הצפון שמתמלאים בזרימה אדירה שנמשכת עד הקיץ וחוזר חלילה.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים