חיים במושב ועבודה בסביבה אינטרנטית - השילוב המנצח!

קרבה לטבע ויכולת להתפרנס בלי לנסו עלעיר, מה יכול להיות יותר טוב מזה?

אם משווים את החיים במושב לעומת חיים בעיר גדולה, ברוב הבחינות, החיים במושב לוקחים בגדול. אפילו אנשים שהם "עכברי עיר" מושבעים כבר הבינו שכשחיים יותר קרוב לטבע, איכות החיים משתפרת. פעם, החיים במושב הלכו ביחד רק עם עבודה חקלאית. כיום, אנשים עברו למושבים או כבר מתגוררים בהם גם אם אין להם שום יכולת או רצון לעבוד בשדה, להקים חממות, להעסיק תאילנדים וכדומה. השילוב המנצח במובן המודרני הוא לחיות קרוב לטבע ולשלב עבודה בסביבה אינטרנטית. מה זה אומר ואיך עושים את זה? כל ההסברים לפניכם.

 

חיים במושב ומכירות באינטרנט

אם אתם רוצים לעבור למושב או כבר מתגוררים שם, למשל כבנים ממשיכים או בהרחבות, תוכלו להתפרנס בכבוד וגם מעבר לזה בזכות השקעה בנכסים דיגיטליים. זה מאפשר לכם להרוויח יפה מבלי שתצטרכו לנסוע לעבודה בעיר או מבלי שתצטרכו לפתוח עסק באחת הערים הגדולות (או הפחות גדולות). צריך להבין שנכסים דיגיטליים מבחינה השקעה זה לא משהו כמו שוק ההון, בורסה וכדומה. דוגמא לנכס דיגיטלי שמאפשר לכם להרוויח מכל מקום שבו אתם נמצאים זה חנות אונליין. את החנות הזאת אפשר להקים ולנהל ללא קושי, או בעזרת כלים חינמיים או בעזרת חברות שמתמחות בהקמת חנויות כאלה. אבל מה שטוב בכל העניין הזה זה שיש לכם לקוחות מכל הארץ. בתחומים מסוימים אפשר אפילו למכור ללקוחות בחו"ל. ולא חייבים בהכרח להקים אפילו חנות כי יש עוד אלטרנטיביות. ניתן למכור באינטרנט גם דרך פלטפורמות מוכנות כגון איביי, שופיפיי, אמזון וכדומה.

 

סביבה אינטרנטית להפצת תוצרת חקלאית

לפני שנדבר על עוד כמה אפשרויות של עבודה או אפילו הכנסה פסיבית דרך האינטרנט, שימו לב שאין מניעה לשלב את הסביבה האינטרנטית אם יש לכם עסק חקלאי או עסק אחר במושב. נניח שיש לכם צימרים או שאתם רוצים להקים צימרים. אתם יכולים בעזרת כלים מקוונים להשיג עוד ועוד לקוחות. ואפשר כמובן להפיץ תוצאת חקלאית בדרכים מקוונות. אילו אם יש לכם קשרים עם קמעונאים, תוכלו למכור בצורה ישירה, היישר ללקוחות.

 

האם קשה להתחיל למכור באינטרנט

נכס דיגיטלי כגון חנות מקוונת יכול להניב הכנסה גבוהה, אך חשוב לדעת שזה לא מגיע מעצמו. במיוחד בהתחלה, יש צורך לעבוד ולהשקיע זמן ואפילו למידה. אך יש כיום המון קורסים ואפילו הדרכות אונליין, כך שלא מסובך מאוד להיכנס לתחום. למעשה כיום קל מתמיד להתחיל לעבוד במכירות באינטרנט. לא צריך ידע קודם ואפשר להתחיל לקרוא מדריכים או להיכנס לוובינרים, חלקם בחינם, כדי להיכנס לעניינים.

 

משיווק שותפים ועד הכנסות מפייסבוק

אם אתם רוצים לגור במושב מבלי שתצטרכו לנסוע כל יום לעבודה, אתם יכולים להשתמש בסביבה האינטרנטית גם אם לא מתאים לכם לפתוח חנות אונליין. נוכל לפרט לא מעט דוגמאות לעיסוקים רווחיים שנמצאים בסביבה האינטרנטית, כלומר סביבה שבעצם נגישה לכולם.

 

1. הקמת דף פייסבוק – מי שמצליח להקים דף עם הרבה עוקבים או אוהדים יכול להפוך אותו למקור להכנסות על ידי מודעות ושיתופי פעולה עסקיים.

 

2. פעילות באינסטגרם – עמוד אינסטרגם מצליח מאפשר לכם להפוך למשפיעני רשת עם הכנסות גבוהות. 

 

3. שיווק שותפים – בסביבה הדיגיטלית, אתם יכולים להפנות אנשים לבצע רכישות, באמצעות קישור. את הקישורים אתם שותלים בכל נכס שלכם שפועל אונליין, למשל בפייסבוק, באתר, באינסטגרם, ביו טיוב וכדומה. על כל רכישה שהגיעה דרך קישור, אתם מקבלים עמלה.

 

4. בלוגים מצליחים – דרכם אפשר לשתף פעולה עם גורמים מסחריים, ולהרוויח יפה. 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים