מהו שיווק במנועי חיפוש (SEM), ואיך עושים אותו בצורה הכי טובה?

SEM הוא אחת מהשיטות הכי טובות לעקוף את המתחרים שלכם בפרסום
שיווק במנועי חיפוש (SEM) הוא דרך יעילה מאוד לעזור לעסק שלכם לגדול, במיוחד אם הוא שייך לתחום תחרותי. רוב העסקים הולכים לאותם כיוונים מבחינת הפרסום ומתחרים על אותם קהלים, אבל SEM הינו הדרך הכי טובה לשווק את העסק שלכם בנועי החיפוש ולקדם אותו. במדריך זה נלמד להכיר את ה SEM, היתרונות שלו, וההבדלים בינו לבין שיטות שיווק אחרות ברשת:

 

מה זה ORM?

ORM מבוסס על פרסומות בתשלום, אשר מופיעות בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, כאשר העיקרון עובד על קידום לפי מילות מפתח/מוצרים מסוימים. מודעות הפרסום מגיעות במגוון פורמטים, וכוחו הגדול של ה ORM טמון בכך שהוא מציע למפרסמים אפשרות להציג את המודעות בהכוונה מדויקת למה שהלקוחות רצו לקנות, כלומר - כלומר דרך יעילה במיוחד להשיג המרות. כדי לוודא שאתם "מנחיתים" את הגולשים לאתר הכי משכנע ומכירתי, מומלץ גם לשקול קודם בניית אתר תדמית, שיוכל עוד יותר להגביר את הסיכויים שלכם למכור.
 

SEM לעומת SEO

SEM מתייחס לשיטת חיפוש שמאחוריה עומדת מערכת, שבה העסק משלם לגוגל כדי להציג את המודעות שלו במנועי החיפוש. SEO לעומת זאת לא עובד על בסיס תשלום עבור קליקים, אלא על בסיס השגת מקומות כמה שיותר טובים בתוצאות - לפי חיפוש של מילות מפתח מסוימות. SEM וגם SEO צריכים להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק המקוונת שלכם - איך סיבה להעדיף שיטה אחת על פני האחרת.
 

מחקר מילות מפתח ל-SEM

בדומה לשיטת ה SEO - גם ב- SEM מחקר מילים הוא הבסיס לשיטת הפעולה. בשלב הראשון מומלץ לבצע מחקר מקיף, במטרה למצוא מילות מפתח שיכולות להיות רלוונטיות לעסק שלכם, ושהלקוחות שלכם עשויים להשתמש בהן כדי לחפש את המוצרים שלכם - יש מספר כלים שיוכלו לסייע לכם בכך, שאליהם תוכלו להכניס מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלכם, ולקבל רעיונות למילים שיהוו בסיס לקמפיין השיווק שלכם. מומלץ לכלול מילים שיכילו ביטויים כמו "לקנות", "הנחה", "קופונים" ו-"משלוח חינם", שמהוות מילות מפתח מסחריות, ומכירתיות.

 

מכירה פומבית של המודעות

אחת התפיסות המוטעות בנוגע לשיווק במנועי חיפוש היא שמי שיש לו את תקציב הפרסום הכי גדול, זוכה במקום פרסום בולט יותר - תקציב פרסום גדול יכול להיות יתרון (במיוחד אם מכוונים למילות מפתח תחרויות מאוד), אבל הוא רחוק מלהיות דרישת סף להצלחה ב SEM. השיטה פועלת על בסיס הצעת מילות מפתח רלוונטיות, וציון של סכום שאתם מוכנים לשללם עבור קליק כדי להופיע בתוצאות על מילות המפתח הנ"ל. אם גוגל יראה את מילות המפתח שהצעתם כרלוונטיות - תוכנסו אל המכירה הפומבית של המודעות.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים