טיפולים קוסמטיים מומלצים לגברים שגרים במושב כדי לשמור על עור הפנים מנזקי השמש

כל מה שחשוב לדעת בשביל לשמור על העור שלכם כשאתם נחשפים הרבה לשמש במושב!

כשאנחנו חושבים על הגבר המושבניק, אנחנו מיד מדמיינים טרקטוריסט מסוקס חשוף לשמש רוב שעות היום, וממוקד יותר בעבודת השדה מאשר בהגנה על הפנים שלו מפני נזקי השמש.

אבל לא עוד. המושבניק המודרני במילניום החדש, התחיל גם הוא להעריך את היתרונות הבריאותיים שמעניקים הטיפולים הקוסמטיים לגבר, שנועדו כדי לשמור על עור הפנים מנזקי השמש שעלולים חלילה גם להפוך לנגעים שממש מסכנים את הבריאות.

 

היום, זה לא מה שהיה פעם...

 

אתה מתבונן במראה ומתבאס לראות איך הפנים שלך התבגרו? בעוד שבעבר גברים נרתעו מטיפולים קוסמטיים, כי טיפוח היופי לא הלך יד ביד עם תפישת הגבריות, ההתקדמות הטכנולוגית ברפואת העור בימינו, מאפשרת היום לגברים להחזיר את נעוריהם בעדינות, מבלי לעבור תחת סכין הניתוחים. והאמת היא שיותר ויותר גברים מחפשים לעצמם קליניקות המעניקות טיפול פנים לגבר .

 

גברים לעומת נשים

 

מטרות: המטרות של הטיפולים הקוסמטיים לגברים שונות מאלה של הנשים: גברים רוצים לשמור על מראה קשוח, לשמור על כמה מהקמטים, אבל להעלים את השקעים בעיניים, את העפעפיים הנפולים, את העור האדמומי ואת צניחת העור.

 

טיב העור : עור הגברים שונה במידה ניכרת מזה של הנשים, ולא רק בגלל העובדה שגברים מצמיחים זקן. ההבדל העיקרי הוא הורמונלי: הטסטוסטרון הופך את עורו של הגבר לעבה יותר בכ-25%, לשמן יותר, למחוספס יותר ולמזיע יותר מזה של האישה. אצל הגברים, העור מכיל צפיפות גבוהה יותר של קולגן, אם כי עם השנים, הם מאבדים קולגן בשיעור דומה לזה של הנשים.

 

למרות ההבדלים הללו, העור של הגברים מגיב לאותם סוגי טיפולים שמקבלים הנשים.

 

הטיפול בעור הפנים שלך חיוני לשמירה על מראה צעיר ובריא ולמניעת השפעות השמש והגיל על העור. אבל גם להקפדה המסורה ביותר תהיה השפעה מינימלית בלבד על ההזדקנות.

 

אז אם אתה רוצה להיראות צעיר יותר ללא ניתוח הנה כמה מטיפולי העור הקוסמטיים המומלצים ביותר לגברים:

 

1. נוירו-מודולטורים (Neuromodulators) – או בוטוקס הידוע גם בשם Brotox

הנוירו-מודולטורים (בוטולינום טוקסין סוג A) מוזרקים מתחת לפני שטח העור ופועלים על ידי שיתוק זמני של שרירי הפנים האחראים להיווצרות קמטי המצח וקמטי החיוך.

רוב הגברים מסתפקים בהזרקת נוירו-מודולטורים במצח, ולא מבקשים לעצמם החלקה מוחלטת אלא רק ריכוך של הקמטים העמוקים והבולטים יותר.

הליך זה הוא מהיר, נוח וקל, והתוצאות נראות לעין תוך כשבוע ממועד הטיפול. התוצאות יחזיקו מעמד עד חצי שנה.

 

2. שיוף העור – Microdermabrasion

Microdermabrasion הוא טיפול פנים רפואי לא פולשני, שכרוך בשיוף או שחיקה של העור להסרת תאי העור המתים. טיפול זה ישאיר את העורך שלך רך וגמיש וימריץ את ההתחדשות שלו, מה שיהפוך את תאי העור החדשים לעבים ולמוצקים יותר.

הליך זה כרוך בסיכון נמוך וכולל חדירה לעומק שכבות העור, כדי:

 

- למזער צלקות

- לעדן קמטוטים

- להעלים נזקי שמש

- לטפל בפגמים ובנקבוביות עור מוגדלות.

- במקביל, טיפול זה מעניק לעור זוהר ורעננות.

 

משך הטיפול כ-30 דקות, ותצטרך להגיע למספר טיפולים כדי לראות תוצאות מקסימליות.

 

3. חומרי מילוי עוריים

חומרי מילוי עוריים הם הדרך הטובה ביותר לטיפול באובדן נפח בפנים שגורם לך להיראות חסר מרץ, שחוק, עייף ומבוגר. חומרי המילוי מחזירים את המלאות באזור הרקות ומתחת לעיניים, תוך כדי הפחתת עודפי עור ומזעור קמטוטים קיימים.

חומרי המילוי העוריים הם עדינים להפליא ומעניקים עור חדש במראה טבעי. חוץ מזה, הם גם מספקים תוצאות מיידיות.

 

4. פילינג כימי

פילינג כימי משמש להפחתת צלקות אקנה, נזקי שמש וכתמי עור. טיפול זה מציע לך מרקם עור משופר, גוון עור אחיד יותר, פחות קמטים ופחות כתמי גיל. טיפול זה מותאם אישית והוא נהדר לקילוף העור המת, לגירוי התאים לייצור מוגבר של קולגן ולהתחדשות כוללת של העור. הפילינג הכימי ישאיר את העור שלך חלק ומלא יותר.

 

5. טיפול ב-IPL (Intense Pulse Light)

גישת ה-IPL היא שיטה לא פולשנית המשתמשת בפולסים של אור לתיקון בעיות עור. טיפול זה משתמש באור אינפרה אדום כדי לעודד את ייצור הקולגן. הטיפול מסוגל לשפר את גוון העור, להעלים פגמים על פני שטח העור שנוצרו עם העלייה בגיל, לטפל בצלקות אקנה ובבעיות שיוצרים כלי הדם.

 

ה-IPL יעיל במיוחד לטיפול בעור אדמומי ובכתמי פיגמנטציה כהים, כמו גם להסרת שיער. לגברים ה-IPL הוא אידיאלי לטיפול ברוזיצאה ובנימי דם שבורים.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים