טיפולים מומלצים לשמירה על עור הפנים שחשופות לשמש במושב

ההתקדמות המופלאה של ענף הרפואה האסתטית, מקלה עלינו יותר מאי פעם להילחם בסימני ההזדקנות ולשמור על מראה צעיר ורענן יותר. ניתוח הרמת פנים, הזרקות בוטוקס, טיפולי לייזר או פילינג כימי לחידוש העור – הם רק חלק מההליכים הפופולריים המעניקים לעולם הקוסמטיקה טכניקות שונות לשמירה על עור הפנים לאורך זמן.

 

הרמת פנים

 

ניתוח הרמת פנים, שבעבר נקרא מתיחת פנים, נועד להעלים קמטים בצדי הפה, למלא את אזור עצמות הלחיים, להדק את עור הצוואר ולהדגיש קו הלסת. שיפורים אלה מושגים באמצעות טכניקה כירורגית המשלבת הסרת עודפי עור בפנים ובצוואר תוך כדי הידוק השרירים.

 

מנתח מנוסה ומיומן מסוגל להחזיר את רקמות הפנים (כולל: עור, תת עור, שומן ושרירי ההבעה) למקומן הטבעי ובכך להבטיח למטופלים תוצאות טבעיות. הניתוח עצמו נמשך כ-3 שעות ותקופת ההחלמה, כשבועיים.

 

ניתוח הרמת פנים יכול להפחית כעשר שנים ממראה הפנים, מבלי להסגיר את העובדה שעברתם הליך קוסמטי כלשהו.

 

הזרקות בוטוקס

 

בוטוקס, או בשמו הרשמי בוטולינום נוירוטוקסין (botulinum neurotoxin), הוא חומר המוזרק לתוך העור, כדי למנוע באופן זמני את תנועת השרירים באזור. טיפול זה מונע התפתחות של קמטים חדשים או החמרה של קמטים קיימים.

 

הזרקת בוטוקס היא תרופה מצוינת לבעיות הקמטים כי היא גורמת לחסימה של הדחפים העצביים, מצמצמת את כיווצי השרירים שגורמים להבעת פנים זועפת, ומעניקה לפנים מראה נעים וחלק יותר.

 

מיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים בזריקות בוטוקס כדי להשיג מראה צעיר יותר, מה שהופך טיפול זה לאחד הפופולריים ביותר בתחום הקוסמטיקה. זריקות הבוטוקס הן בטוחות, מאושרות לשימוש מבחינה רפואית וצריכות להתבצע על ידי מטפל מיומן.

 

תוצאות הטיפול מחזיקות מעמד כ-9-6 חודשים, הזמן שבו סיבי העצב מתחילים להתחדש. לכן, כדי לשמור על מראה צעירֿ יש צורך לחזור ולבצע את הטיפולים הללו לאחר שהשפעת הטיפול הקודם פגה. הזרקות בוטוקס יעילות גם לטיפול בהזעת יתר.

טיפול באנטי אייג'ינג בלייזר

 

טיפול בלייזר מציע הליך אנטי אייג׳ינג המשתמש באנרגיית אור לתיקון תאי העור ולהתחדשותם. טכניקה זו מכוונת קרני אור רוטטות וממוקדות לעור הפגוע וגורמת לקילוף שכבות העור, זו אחרי זו. הליך פופולרי זה מכונה גם פילינג לייזר.

 

למה כדאי לבחור בטכניקה זו?

- אין צורך ליטול תרופה משככת כאבים לאחר הטיפול.

- הטיפול מגביר את רמות האנרגיה של התאים באזור המטופל.
- הטיפול משפר את המערכת החיסונית.
- הטיפול מגביר את ייצור הקולגן ובכך יוצר תאי עור חדשים וחושף עור צעיר יותר מתחת לשכבה המקולפת.
- הטיפול משפר את הניקוז הלימפתי ובכך גם מפחית נפיחויות.
- הטיפול מקדם זרימת דם טובה יותר באזור המטופל.

 

פילינג כימי

 

פילינג כימי הוא הליך לחידוש העור המשתמש בתמיסה של כימיקלים חומציים המוחלים על הפנים. גישה זו גורמת לקילוף שכבת העור העליונה, כך שהיא מחליקה את פני העור ומפחיתה את תופעת הקמטוטים הדקים.

 

רוב המוצרים לפילינג כימי הם דמויי ג׳ל. המוצר מוחל לרוב על הפנים, אבל הוא מתאים גם לטיפול בצוואר, בידיים ובחזה.

הפילינג הכימי גורם באופן מכוון ליצירת שלפוחיות עור, שיגרמו להתקלפות העור הפגום והישן, ולשיפור מראה הקמטוטים, סימני האקנה, שינויי הפיגמנטציה ועוד.

 

קיימים 3 סוגים שונים של פילינג כימי, כאשר חלקם מבוצעים רק על ידי רופאים מומחים, ובחלקם אפשר להשתמש באופן עצמאי בבית. עם זאת, הפילינג הכימי המבוצע על ידי מומחה יניב תוצאות טובות יותר מאלה שיבוצעו בבית.

 

שלושת סוגי הפילינג:

* פילינג קל – מוצר זה מטפל בסיבוכי עור קלים. הטיפול כרוך בזמן התאוששות קצר. פילינג זה מתאים לכול סוגי העור וכלל גווני העור. לעתים, הוא עלול לגרום להיפרפיגמנטציה.
* פילינג בינוני – מוצר זה שימושי להסרת צלקות, קמטוטים ואפילו כתמי לידה. לפעמים, הפילינג הבינוני גורם לתופעות לוואי והריפוי עשוי להמשך זמן ארוך מהרגיל. בדרך כלל די בטיפול פילינג בינוני אחד כדי ליהנות מתוצאות טובות. עם זאת, מספר טיפולים יציע תוצאות טובות יותר.
* פילינג עמוק – מוצר זה יכול להסיר גידול טרום סרטני והעלים קמטים, צלקות עמוקות וסימני אקנה קיצוניים. התוצאות של הפילינג הכימי העמוק נראות לעין מיד לאחר הטיפול הראשון. טיפול זה עלול לגרום לתופעות לוואי חמורות יותר מסוגי הפילינג האחרים. לכן, חשוב שהטיפול יבוצע רק על ידי רופא מומחה.

 

המאמר באדיבות צוות המומחים של וינקלר קליניק

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים