וילות בצפון במסגרת חופשה עם החברים הטובים שלכם

מתכוננים לצאת לסוף שבוע עם החברים הכי טובים שלכם? מחפשים מקום לינה בצפון שיוכל להכיל את כולכם, ובעיקר לספק לכם את הנוחות, שבה אתם כל כך מעוניינים? אם כן, תוכלו למצוא מגוון של וילות בצפון, המתאימות במיוחד לקבוצות ומציעות שלל של פינוקים נהדרים. וילות בצפון הן פתרון לינה מושלם לקבוצה של חברים, המעוניינים גם לשלב כמה מהפעילויות המהנות שמציע הצפון. ובאילו פעילויות מדובר?

אטרקציות בצפון:

 

טיול טרקטרונים

 

מדובר באטרקציה נפלאה לקבוצות, לרבות קבוצה של חברים. אם אתם מחפשים וילות בצפון תוכלו למצוא מבחר כאלו באזור רמת הגולן, ולשלב במהלך השהות שלכם במקום גם טיול טרקטורונים מהנה במיוחד. טיולים אלה מוצעים על ידי חברות שונות, המתמחות בכך, ואפשר בעזרתם ללמוד לא מעט על הגולן, על ההיסטוריה שלו ובעיקר על הטבע המיוחד שבו. טיול טרקטורונים עם החברים הקרובים יכול לשלב גם עצירה באחת המסעדות שבגולן, מסעדת בשרים משובחת עם מנות טובות.

 

טיולי אופניים 

 

במסגרת החופשה שלכם עם כל החברים באחת מוילות הנופש שבצפון, מה דעתכם לשלב גם טיול אופניים? אם אתם מחפשים וילות בצפון  ואתם חובבי ספורט ופעילויות מהנות, תוכלו לבחור באפשרות של טיול מיוחד, שייקח אתכם ואת האופניים שלכם אל הפינות הנהדרות של הצפון. טיולי אופניים אלה מוצעים על ידי חברות שונות והם כוללים מדריכים מקצועיים, המלווים את הקבוצה. המסלול נבחר בהתאם לדרגת הקושי של הרוכבים ובהתאם לאתרים שאותם הם מעוניינים לראות וגם לחוות.

 

סיור יקבים

 

בנוסף לנופים המרהיבים של רמת הגולן, האיזור מהווה גם תנאי אקלים יחודיים לגידול ענבים ויצור יינות. יש ברמת הגולן עשרות יקבים, שמציעים מגוון רחב של יינות איכותיים, שמקבלים בשנים האחרונות יותר ויותר הערכה מצד חובבי יינות בכל העולם סיור יקבים ברמת הגולן זאת פעילות מומלצת לכל מי שמבקר באיזור ומוצא עניין ביינות שיש לארצנו להציע.

 

 

טיולי סוסים 


אין כמו רכיבה על סוסים בין נופי רמת הגולן הקסומים עם תצפיות נהדרות וטבע שעוטף אתכם מכל הכיוונים. ואם זה נשמע לכם רעיון מצוין, לצד לא מעט וילות בצפון, הממוקמות ליד הכנרת וגם ברמת הגולן, תוכלו למצוא חברות המציעות טיולי סוסים, היוצאים מחוות הבוקרים ועוברים לאורך מסלולים שונים. מדובר בפעילות נפלאה לקבוצות בגילאים השונים, ובמיוחד לכזו המתאימה לקבוצה של חברים קרובים המחפשים אטרקציה מהנה במיוחד.

 

קייקים בנהר הירדן


אם אתם חובבי מים ואם אתם מתכננים את השהות שלכם בצפון בחודשי הקיץ, בגליל העליון תמצאו אפשרות לצאת לשייט קייקים בנהר הירדן, שייט שמתאים לקבוצות ומנוהל על ידי חברות המתמחות בכך. שייט קייקים בנהר הירדן איננו מצריך מכם יכולות מיוחדות וכל אחד יכול לעשות אותו. מלבד השייט עצמו, תוכלו למצוא במקום שממנו הוא יוצא גם פעילויות כיפיות נוספות, שיהפכו את השהות שלכם בצפון לחוויה שלא תשכחו. חשוב שתגיעו מוכנים לכך ותביאו אתכם מהבית בגדי ים, קרם הגנה מפני השמש, כובע וגם נעליים נוחות להליכה, אם תרצו גם לשלב מסלול רגלי, מתוך שפע המסלולים המקסימים המוצעים לכם באזור ומתאימים לכל המטיילים ובכל דרגת קושי.

 


 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים