מדוע משלוחי פרחים תורמים לשיפור המצב הכלכלי במושבים חקלאיים

גידול הפרחים ומשלוחי פרחים יכולים להוות פתח לשיפור המצב הכלכלי במושבים חקלאיים, וזאת בשל כמה סיבות טובות. 

אין ספק שבשנים האחרונות נאלצים המושבים החקלאיים להתמודד עם מציאות כלכלית לא קלה. תקופות של בצורת, קשיים במציאת עובדים מתאימים, תחרות קשה יותר בשוק המקומי ובשווקים הבינלאומיים, מצריכים מציאת פתרונות לשיפור המצב הכלכלי.

האפשרות של ביצוע משלוח פרחים, גם בארץ וגם מחוצה לה, תורמת במידה רבה לשיפור המצב הכלכלי בקרב מושבים חקלאיים רבים. בשורות הבאות נראה מדוע משלוחי פרחים בקריות, למשל, מועילים כל כך לעסקים.

 

גיוון מקורות פרנסה

 

ענף גידול הפרחים יכול להוות תוספת של ממש לתוצרת החקלאית. גם משקים שעוסקים במשק חי כגון גידול תרנגולות, בקר לחלב, וכיוצא באלה, יצאו נשכרים אם ייקחו בחשבון גם את האפשרות של משלוחי פרחים בצפון כדרך לגוון את מקורות ההכנסה.

האפשרות לשלב בין כמה סוגים של ענפים בחקלאות, יכולה להביא להקטנת סיכונים במקרה של פגיעה זמנית או מקומית בענף מסוים. גם העובדה שניתן לגדל סוגים שונים של פרחים וצמחים, ושניתן לשווק אותם במגוון ערוצים, תורמת לכדאיות הכלכלית.

 

פרחים בכל העונה

 

סיבה נוספת שהופכת את האפשרות של משלוחי פרחים בקריות למוצלחת כל כך, עבור מושבים חקלאיים, נובעת מכך שהביקוש לפרחים נשאר יציב, כמעט לאורך כל השנה. באמצעות שיווק נכון ויצירת קשר עם נקודות מכירה שונות, אין סיבה שלא ליהנות מהאפשרות של אספקת פרחים, מיד עם סיום הגידול.

 

כאשר לוקחים בחשבון את האפשרות של גידול תוך שימוש באמצעים מתקדמים, דישון יעיל יותר, וכן חממות מתקדמות, ניתן לגדל, לשווק ולהפיץ פרחים מסוגים שונים, לאורך תקופות ארוכות יותר מאי פעם. בכך ניתן ליהנות מתזרים מזומנים יציב יותר, ומגוון יותר.

 

פרחים בכל מקום                         

 

הזכרנו כבר את האפשרות של משלוחי פרחים בצפון, כדרך מצוינת לשפר הכנסות. למעשה, הביקוש לפרחים מצוי בכל חלקי הארץ, בקרב כל המגזרים ובקרב כל חלקי האוכלוסייה. האפשרות להציע את הגידולים הצבעוניים הללו, בצפון, בדרום או במרכז, ואפילו מעבר לים, הופכת את הענף לכזה שבהחלט אפשר להתבסס עליו בתור מקפצה לשיפור כלכלי ועסקי.

 

חוויה יוקרתית לאירועים

 

דבר נוסף שראוי לציין בהקשר של משלוחי פרחים בקריות הוא שניתן בהחלט להפוך את השיווק בענף לבעל מיצוב מסוגים שונים. פרחים יכולים להתאים גם כפתרון מוזל ללקוחות שמחפשים זאת, אולם הם יכולים לא פחות להתאים כחוויה יוקרתית לאירועים מיוחדים.

 

כאשר מדובר על משלוחי פרחים בצפון, למשל, לצורך אירועים יוקרתיים, מדובר על הכנסות מצוינות, שמתומחרות באופן מיוחד. סידורי פרחים לחתונות, למשל, מאפשרים הכנסות גבוהות יותר, שכן הלקוח משלם על חוויה ועל שירות, שמספקים לו מוצר עם ערך מוסף.

 

ענף סידורי הפרחים ועיצוב הפרחים לאירועים, הביא לפריחה מיוחדת בשוק הפרחים הישראלי. מעצבים מצד אחד, ולקוחות פרטיים מצד שני, מבקשים להעניק לאירוע המיוחד שלהם נופך מיוחד. ההבנה שביקוש זה לפרחים נמצא בעליה, יכול לאפשר ליותר מושבים חקלאיים להיכנס לענף. חלקם יכולים להפוך למגדלים, בעוד שאחרים מבקשים לקחת חלק גדול יותר בתחום, והופכים גם למשווקים קמעונאיים.

כאשר עושים נכון את מלאכת השיווק, אפשר לגלות שהשמיים הם הגבול.

 

השורה התחתונה

 

אם נסכם, הרי שענף גידול הפרחים בכלל וביצוע של משלוחי פרחים בפרט, יכול לשפר מאוד את מצבם של המושבים החקלאיים בישראל. בזכות היכולת לגוון את המקורות הפרנסה, להציע פרחים לכל חלקי הארץ ולפלחי שוק חדשים, מקטינים מאוד את הסיכונים שבענפי החקלאות האחרים.

גם האפשרות לשלב ידיים עם משווקים בתחום, במקביל לאפשרות להפוך למשווק קמעונאי ולא רק למגדל, יכולה לאפשר פריחה כלכלית, ומשב רוח מקצועי מרענן ומוצלח.  

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים