קניית שטח ובניית בית בשומרון

בעוד שבאזורים אחרים בארץ מחירי הבניה והדיור מרקיעי שחקים, דווקא ביישובי השומרון אפשר להגיע לבית איכותי, במפרט גבוה ובמחיר משתלם. 


יש אנשים שמוכנים להסתפק בדירה קטנה וצפופה, בלב כרך הומה ורועש, פשוט מפני שהם סבורים שלא קיימת אלטרנטיבה. יש אנשים שסבורים שלא חייבים להתפשר ושניתן למצוא אפשרויות חדשות, אפילו כיום.

מי שרוצה איכות חיים אמיתית, עם חיי קהילה בסגנון הטוב של פעם וכל זאת במחיר משתלם, יכול למצוא את מבוקשו לא רחוק ממרכז הארץ, ביישובים שונים שבשומרון. כיום, יותר ויותר אנשים, חילוניים, דתיים וגם חרדים, קונים שטח אדמה ובונים בית בשומרון . בזכות יישובים שונים, כל אחד מהם במרקם חברתי משלו, זה מתאים לכולם וזו הדרך הנכונה לאיכות חיים לפרט ולמשפחה.


 

המקום הנכון למשפחה

 


כאשר חושבים על המקום הנכון לגדל בו ילדים ולטפח בו משפחה לתפארת, כדאי מאוד לבחור באפשרות של בית בשומרון. במיוחד בעת האחרונה, תקופה שבה נרשמת תנופת פיתוח חדשה, זוהי אפשרות קורצת וריאלית שלא כדאי לפספס. כאשר משפחות צעירות וזוגות צעירים כבר הצטרפו וממשיכים להצטרף למגוון היישובים הקהילתיים, בהחלט כדאי לבדוק את האפשרות הזאת מקרוב.

היישובים המתפתחים מבטיחים סביבה ירוקה, עם פיתוח סביבתי והקפדה על תמהיל נכון של מוסדות ציבור, מוסדות חינוך ושירותים נוספים. ללא תנועת מכוניות מסיבית, עם טבע ונוף ובניה נמוכה, אין ספק שכולם יכולים למצוא לעצמם את בית חלומותיהם ביישובי השומרון המתפתח.

 

 

קהילה כמו פעם

 

 

כאשר קונים שטח וכאשר בונים בית בשומרון, מרוויחים הרבה יותר מבית מרווח, עם גינה צמודה. כאשר עוברים לשומרון מצטרפים ונקלטים לקהילה תומכת ומגובשת, כמו פעם. במרבית היישובים מדווחים המצטרפים על "הרגשה של בית" כבר מן הרגע הראשון. אלה הם יישובים שבהם מכירים זה את זה, מברכים לשלום זה את זה ומילים כמו עזרה הדדית ואיכפתיות בהחלט אינם תלושים מהמציאות.

ביישובים כמו רמות מיצד, כרמים, מגדלים, מעלה עמוס ואחרים, מצטרפים תושבים חדשים לבסיס הקיים. ההתרחבות נעשית בצורה חכמה, תוך הקפדה על פיתוח עירוני וסביבתי, הקפדה על בניה נמוכה ושמירה על רמה ראויה של שירותים ציבוריים וחברתיים ללא פשרות.

 

 

בית נגיש במחיר משתלם

 

 

חשוב לציין שבעוד שבאזורים אחרים בארץ מחירי הבניה והדיור מרקיעי שחקים, דווקא ביישובי השומרון אפשר להגיע לבית איכותי, במפרט גבוה ובמחיר משתלם. בזכות קידומם של פרויקטים ייעודיים, לאוכלוסיות שונות, מצטרפים ליישובים השונים אזרחים חילוניים, עולים חדשים, דתיים וגם חרדים. כאשר מצטרפים ליישוב מתפתח, ואפשר לגלות מעורבות בכל שלב משלבי הבניה, אין ספק שהתוצאה תהיה מהטובות ביותר שיש.

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים