מסעדות מומלצות בתוך מושבים

מה בסך הכל אנחנו רוצים כשאנחנו נוסעים לאכול במסעדה? אוכל טוב, שירות איכותי, אווירה טובה ונוף יפה. לשמחתנו, אנחנו יכולים לקבל את כל זה במסעדות במושבים. כל מה שאנחנו צריכים זה לדעת איפה המסעדות המומלצות נמצאות 

בשנות השמונים היינו נוסעים למסעדות שנמצאות בתחנות דלק ואזורי תעשייה, בשנות התשעים היינו נוסעים למסעדות במרכזי הערים בימי שישי שבת בשביל ליהנות מארוחה טובה והיום? היום אנחנו מגיעים למסעדות שונות ומשונות במושבים, כי לא רק האוכל חשוב לנו, אלא גם האווירה, הנוף ובעיקר הייחודיות של המקום.

זה מכבר יודעים לספר לנו מבקרי אוכל ומסעדות, על מסעדות מומלצות רבות שמפוזרות ברחבי הארץ במושבים שונים. מסעדות שזוכות לפופולאריות רבה, במיוחד בסופי שבוע, עת מגיעים לאזורים סביב המושבים מטיילים רבים שנוהגים לסעוד באותן מסעדות או לחילופין, אנשים שמגיעים רק למסעדות, בשביל לאכול שם.

 

 

כשמדברים על מסעדות מומלצות במושבים, מכוונים בדרך כלל למסעדות בעלות אופי מיוחד. לרוב מדובר על מסעדות משפחתיות של בני המקום, שהחליטו לפתוח קריירה שנייה בתור מסעדנים או לחילופין, בני המקום שמחזיקים במקום מסעדה ועם הזמן צברה קהל מעריצים. כמובן שיש גם מקרים אחרים של צעירים שהחליטו לפתוח מסעדה או סיטואציות אחרות.

 

 

הייחוד של מסעדות במושבים הוא משולש, ראשית, בדרך כלל מדובר על מסעדות מיוחדות, כאלה שמציעות ארוחות בוקר מפנקות (מאחר ומדובר על מושבים, אז מן הסתם הארוחות יכללו הרבה לחמים, ירקות, גבינות, נקניקים), מנות מיוחדות, תפריטים בעלי ייחוד צמחוני, טבעוני, אורגני או בשרי מהרמה הגבוהה ביותר. שנית, חלק גדול מן המסעדות לא פעילות כל השבוע ולא בכל השעות, לרוב הן פעילות בשעות הבוקר והצהריים, או בוקר וערב, יש מסעדות רבות שפועלות רק בסופי שבוע, אז מגיע מרבית הקהל. הייחוד השלישי במסעדות במושבים הוא הנוף שסביב להן. רוב המסעדות יימצאו באיזור גן או חצר יפה, או לחילופין, המסעדה ממוקמת במקום כזה שאפשר לראות את האיזור מסביב. בדרך כלל מדובר על אזורים מאוד ירוקים, גדולים, ורחבים. מהאזורים שאנחנו אוהבים להסתכל עליהם ופשוט לא לזוז.

 

 

שתי נקודות שצריך לציין בנוסף, הראשונה היא, שברוב המסעדות המומלצות, לא רק האוכל טוב גם תפריט היינות מאוד מגוון ומומלץ. חלק מהתהליך של מסעדות רבות להיות הרבה יותר יוקרתיות ואיכותיות. הנקודה השנייה, חלק מן המסעדות, בעיקר המשפחתיות, אפשר למצוא מאכלים מבית אימא שלא מוצאים בכל מקום. במושבים בעלי מאפיינים עדתיים ייחודים, נוכל למצוא מסעדות בעלי מאפיינים דומים .

 

 

מסעדות מומלצות במושבים, איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

 

 

מאחר ויש בישראל למעלה מ-254 מושבים, ואתם יכולים להניח שבחלקם הגדול יש מסעדה ובחלקם יש אפילו יותר מאחת, אז נמליץ לכן על כמה אזורים בהם תוכלו למצוא מסעדות מומלצות וניתן לכם גם כמה שמות.

כולם יודעים שאיזור השרון מלא במושבים בהם ניתן למצוא גם מסעדות מפנקות עם אוכל טעים. בדרכם לצפון או אפילו אם אתם מתכוונים לטייל באיזור השרון, תיכנסו לאחד המושבים ותיהנו מארוחה טובה. למשל ויולט במושב אודים, אלמוג בנווה ימין ועוד הרבה.

 

 

איזור מושבים אחרים בו אפשר ליהנות מאותן מסעדות מומלצות הוא הצפון. למשל בנתיב השיירה אפשר ליהנות מארנולד'ס, אסתושה במושב לימן, ועוד הרבה מסעדות במגוון מושבים.

 

מן הסתם אפשר ליהנות ממסעדות טובות גם במושבים של השפלה והדרום, למבקרים באזור או לנוסעים לאילת ומבקשים לעצור בדרך בשביל לאכול. למשל רטטוי במושב אמונים, ערמונים במושב סגולה, ועוד.  

לסיכום, תארגנו לעצמכם ארוחה סופשבוע, תיסעו לטייל ותבואו לאכול במסעדה באחד המושבים באיזור. אנחנו בטוחים שתיהנו. 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים