חופשה כפרית

כמה מאיתנו מצפים בקוצר רוח שתאריך החופשה כבר יגיע, מחכים לרגע שבו נתנתק מהכול ונשאיר את הלחץ והעבודה מאחורינו? כדי שתוכלו ליהנות מחופשה מרגיעה, שתנקה לכם את המחשבות ובעיקר תשחרר לחצים, אנו מציעים לכם רשימה של צימרים מומלצים במושבים בצפון.

כמה מאיתנו מצפים בקוצר רוח שתאריך החופשה כבר יגיע, מחכים לרגע שבו נתנתק מהכול ונשאיר את הלחץ והעבודה מאחורינו? כדי שתוכלו ליהנות מחופשה מרגיעה, שתנקה לכם את המחשבות ובעיקר תשחרר לחצים, אנו מציעים לכם רשימה של צימרים מומלצים במושבים בצפון.

למה צימר בצפון?

כי הצפון הוא המקום האולטימטיבי לחופשה אמיתית ומשחררת שבה תיהנו מהנופים עוצרי הנשימה, מהפריחה ומהירוק האינסופי. הרגשה של חו"ל במרחק קצר מהבית.

למה צימר דווקא במושב?

במושב ישנה אווירה כפרית, פסטורלית ושלווה. אם בצימר שהזמנתם אין בריכה, לרוב תינתן לכם האפשרות להשתמש בבריכה של המושב. בנוסף, לעיתים תוכלו למצוא במושב גם מגרשי כדורגל או כדורסל בהם תוכלו להשתמש. אם אתם חובבי אטרקציות, לרוב תוכלו למצוא אטרקציות במושב או בקרבת מקום כך שלא תצטרכו לחפש יותר מידי.

מקום בלב, מושב שפר

במיקום פסטורלי אל מול נוף הכנרת ועל צלעו של הר מירון נמצאות שתי בקתות מבודדות האחת מהשנייה ומבטיחות לכם חופשה שקטה ורגועה. הבקתות מרווחות ומתאימות לאירוח של זוג או משפחה. בבקתות תוכלו למצוא ג'קוזי פנימי, מטבח מאובזר, מרפסת עם נוף עוצר נשימה ובריכת שחייה רחבת ידיים בחצר (הבריכה משותפת לשתי הבקתות). ישנה אפשרות להזמין ארוחת בוקר לבקתה וטיפולי גוף שונים, בתוספת תשלום.

אחוזה בלבן, מושב דלתון

במושב דלתון שבגליל העליון שוכנות להן שתי בקתות עץ מפוארות באווירה כפרית ורומנטית ובעיצוב יוקרתי. הבקתות מתאימות לזוגות ומציעות ג'קוזי ענק, מערכת קולנוע ביתית, מסך 50 אינץ' ומרפסת המשקיפה על נוף פסטורלי. בחצר הבקתות תוכלו ליהנות מבריכת שחייה מפנקת ומפינת מנגל, המשותפים לשתי הבקתות. ניתן להזמין בתשלום נוסף טיפולי גוף שונים, ארוחת בוקר וייעוץ באמצעות תקשור וקלפים.

אולימפוס הכפר היווני, מעיין ברוך

במעיין ברוך, כפר יווני למרגלות החרמון, תמצאו שתי סוויטות קסומות בעיצוב יווני ייחודי. הסוויטות מתאימות לאירוח זוגי או משפחתי ומציעות ג'קוזי, מטבח מאובזר, פינת מנגל, גינה מטופחת ובעונת הקיץ – כניסה חופשית לבריכת השחייה שבכפר. בקרבת הסוויטות תוכלו למצוא מגוון אטרקציות כמו שייט קייאקים, טיולי טרקטורונים, מסעדות ועוד. ניתן להזמין ארוחת בוקר לסוויטה וטיפולי גוף וספא בתוספת תשלום.

צימר על הים, חוף דור

במרחק כמה פסיעות מחוף הים של מושב דור, במקום הכי רומנטי בעולם, ממוקמות בקתות עץ רומנטיות המתאימות לזוגות בלבד. אם אתם מחפשים חופשה פשוטה, שלווה, מרגיעה ועם שקיעות מהפנטות, זה המקום בשבילכם. בבקתות תוכלו ליהנות מפינוקים כמו אינטרנט אלחוטי, מטבח מאובזר, טלוויזיה וחוף ים פרטי ממש מתחת לאף.

קסם ברמה, חד נס

בכפר התיירותי הנמצא בגולן תוכלו למצוא מתחם מקסים, השוכן בלב הצמחייה הירוקה, ובו ארבע בקתות אבן לאירוח זוגי או משפחתי (עד חמש נפשות). בכל בקתה תיהנו מג'קוזי מפנק, אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה, מטבחון מאובזר ונוף מרהיב. בגינה המשותפת תוכלו ליהנות מפינת מנגל, ערסלים ובריכת שחייה. ניתן לקבל ארוחת בוקר לבקתה, טיפולי גוף שונים ואפילו פרחים ועוגה בתוספת תשלום. בקרבת הבקתות תוכלו למצוא אטרקציות שונות כמו פארק הירדן, קיאקים, רכיבה על סוסים ועוד.

במידה ועדיין לא מצאתם את הצימר עליו אתם חולמים, אתם מוזמנים להכנס לאתר צימר ליהנות ממגוון רחב של צימרים בצפון הארץ.

חופשה נעימה!


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים