אבטחת מושבים - כיצד מיישמים אותה?

מפני מי צריך להגן על המושבים ואיך כדאי ליישם את זה (הן ברמת המושב כולו והן ברמת הבית הפרטי שלכם בלבד)? קראו את המאמר הבא בשביל ללמוד איך לבטח את המושב שלכם ולדאוג לבטחונכם האישי, של המשפחה שלכם ושל חבריכם למושב.

כבוודאי יצא לכם להיכנס למושב בחייכם, בביקור של חבר או בן משפחה. אם אתם גרים במושב אתם כנראה מבינים את הצורך באבטחה טוב יותר ומבינים מדוע יש צורך בגדר ובחברת אבטחה שתסייר מידי פעם. אבטחת מושבים אינה פשוטה והיא כולל כמה אמצעי הגנה חשובים.

 

ממי צריך לאבטח את המושב?

 

המושבים הם נקודת תורפה בתחום האבטחה. הסיבה לכך היא המיקום שלהם ולמרות שיש כמה מושבים שנמצאים בסמוך לערים, בדרך כלל לא מדובר על ערים גדולות והאנשים שחיים במושב בדרך כלל חשופים יותר לפגיעה. גניבות ממושבים הוא דבר נפוץ מאוד וכמובן שיש חשש לפעילות טרור כלשהי בעיקר במושבים סמוכי גדר, כאשר יש כמות גדולה של מושבים שנמצאים בגבול הצפוני ליד לבנון וכמובן ליד גבול עזה. המושבים צריכים לעבור אבטחה מכל מקרה של פריצה, גניבה או פעילות חבלנית אחרת ממושבים סמוכים ומכל גורם זר.

 

כיצד מאבטחים מושבים?

 

· אבטחת מושבים חייבת להתבצע על ידי חברת אבטחה  מתאימה. חברת האבטחה חייבת להיות מנוסה באבטחה מסוג זה, שלא דומה לאף אבטחה אחרת. האבטחה חייב להתבצע בכמה מעגלי אבטחה כאשר הראשון שבהם הוא כמובן קשר רציף עם הקיבוץ ומוקד אבטחה שפועל 24 שעות ביממה. על המוקד להיות זמין תמיד לתושבי המושב או הקיבוץ וכמובן להיות בקשר עם תחנות משטרה, תחנת כיבוי אש, מוקד עזרה ראשונה וכולה.

 

· אבטחת מושבים חייבת לכלול גם שומרים ופטרולים. השומר שיהיה בכניסה הוא זה שיפתח את שער המושב בכניסה, ולעתים יש שניים כאלו. בחלק מהמושבים ללא סיכון מוגבר השערים יהיו רק בפיקוח וייפתחו אוטומטית, אך בחלק אחר השומר ידרוש זיהוי. כמו כן על ניידת סיור להיכנס מידי פעם לקיבוץ וכמובן לבחון את הגדר שמסביבו בהתאם לצורך.

 

מערכת אזעקה לבתים במושב

 

יכול להיות שלמרות כל קווי ההגנה עדיין יצליח הפורץ להיכנס למושב ויפרוץ לבית מסוים. הבית חייב להיות מחובר למערכת אבטחה והמערכת צריכה לשלוח התרעה מיידית לחברת האבטחה שאחראית על אבטחת המקום. ההתרעה המיידית תוכל לתפוס את הפורץ בשעת מעשה ויחד עם זאת מערכת של מצלמות תוכל לספר טוב יותר מה באמת קורה בו.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים