5 סיבות שיגרמו לכם להתקין סוכך בחצר ביתכם במושב

קראו את המאמר הבא בשביל לללמוד על תחום הסוככים ולמה זה משהו שכל-כך כדאי שיהיה בבית של מי שגר בתוך מושב.

פתרון אידאלי להצללת גינות הוא התקנת סוכך המאפשר לשבת בגינה פרקי זמן ארוכים. ההיצע הנרחב של סוגי הסוככים יוצר מגוון רחב של אופציות לבחירת הסוכך המתאים ביותר על פי סוג הקירוי, הגודל הרצוי, אפשרויות הסגירה והפתיחה הנחוצות ובצבעים המתאימים לנראות הגינה.

 

נקודת המוצא טרם הזמנת סוכך היא לבצע תכנון הנדסי פרטני כדי לייצר את אפקט הסוכך המושלם לכל גינה ספציפית.

 

הסוכך הקבוע מחובר באמצעות חיזוקים מיוחדים לקורות הבטון של המבנה באופן מקצועי ומסיבי. המבחר הגדול של הסוככים הקבועים הקיים היום, מאפשר לכל משפחה לבחור את הדגם הרצוי עבורה מהחומרים הזמינים כמו אלומיניום אל חלד, מתכת, פרספקס, שילובים שונים של כמה סוגי עץ או בצירוף אלומיניום. בחלק מהסוככים אפשר לשלב בין הזרועות בדים איכותיים ובעלי הדפסים צבעוניים כמו בדי דארלן או לחילופין לחבר בדי ברזנט עמידים במיוחד אשר כבר במהלך היצור והאריגה יוצקים לתוכם מרכיבי איטום המגנים עליו ביום יום מפני לכלוך ומזיקים.

 

קיימים גם סוככים מתקפלים שאפשר לפתוח ולסגור אותם באמצעות שלט חשמלי. היתרון המשמעותי בשיטה זו הוא שינוי זווית השיפוע שלהם על ידי ניתוב שלבי האלומיניום . התוצאה היא הגנה טובה הרבה יותר מפגעי מזג האוויר על פי הצורך.

 

הגנה טבעית לגינה – סוכך

 

סוכך לגינה, מגן על פינת הישיבה בה לאורך כל השנה ובכל תנאי מזג אוויר. בשמש היוקדת הוא מאפשר לדיירים ולאורחיהם ליהנות מהשמש החמימה ומהגינה היפה ועם זאת התחושה היא שנעים ולא חם מדי לשבת בגינה, כיוון שהסוכך יוצר צל משמעותי ומקטין את עוצמת החום ואת רמת הטמפרטורה המגיעה לכל אחד מהיושבים בגינה.

 

מיקומו של הסוכך והזווית הבנויה בחלקו העליון, מונעים ברוב המקרים את חדירתם של משבי רוח עזים, גשמים וברד למתחם הישיבה ומגנים גם על ריהוט הגן המאוחסן בפינת הגינה בימים החורפיים.

 

ימים שטופי שמש בגינה

 

הישיבה בגינה עם חברים ובני משפחה היא חוויה מלכדת ואהובה מאד על כולם. התקנת הסוכך מאפשרת לשבת בגינה גם ביום חם מאד כיוון שהסוכך גם מעניק הגנה מקסימלית מפני קרני UV וגם מוריד את רמת הטמפרטורה באופן מהותי.

 

לסוככים קלאסיים המיוצרים מחומרים כמו שלדת פלדה מאלומיניום, מרכיבים שתי זרועות המוארכות על ידי שני כבלי פלדה מסיביים המוגנים מפני קרינת השמש. הזרועות הייחודיות מאפשרות טווח פתיחה מקסימלי של הסוכך של כ – 4 מטר.

 
סוכך לפרטיות מקסימלית במושב

 

החצרות והגינות במושבים נושקות זו לזו. כדי ליצור פרטיות לכל משפחה, מתקינים רבים מהתושבים סוכך גדול המסתיר את כל מה שקורה בכל גינה. גם השכנים משני צדי הבית וגם מי שעובר ברחוב במושב לא יראה מה שקורה בכל אחת מהגינות.

 

בית מעוצב במושב

 

הסוכך הפך בשנים האחרונות לחלק מעיצובו המתוכנן של הבית והגינה ולכן מעצבי הפנים והאדריכלים ממליצים בעת בניית בית חדש, על הסוכך הפונקציונלי ביותר לגינה התואם את הקו העיצובי של הבית כולו. הסוכך הנכון משתלב בנראות הכללית של הבית, בסגנון, בצורה הגיאומטרית ובגוונים שישלימו את המעטפת העיצובית.

 

משפחות שמתקינות סוכך לאחר תום הבנייה, מתאימות ת נראותו לאופיו של הבית כך שיהיה רצף עיצובי בין הבית לבין הגינה.

 

אורחים שיגיעו לבית במושב יופתעו מהשדרוג של פינת הישיבה שהייתה לפינת חמד אינטימית בגינה בזכות הסוכך הפרקטי שמאפשר ליהנות מהאוויר הצח ומהבריזה, לאורך רוב ימי השנה.

 

מקסימום איכות במינימום תחזוקה

 

תעשיית ייצור הסוככים התפתחה בקצב מואץ בשנים האחרונות. ההיצע כולל סוגים רבים של סוככים שמיוצרים כולם מחומרי גלם איכותיים ביותר. בזכות ההקפדה על טיב המוצר, אפשר ליהנות מהסוככים העמידים לאורך שנים רבות למרות האקלים ההפכפך בישראל הכולל גם ימים חמים מאד בעיקר בימי הקיץ וגם גשמים ברד ורוחות חזקות בעיקר בימי החורף .

 

לאחר ההתקנה ולאורך השנים כמעט אין צורך לתחזק את הסוככים, וזו אחת הסיבות להצלחה של הסוככים כשיטת הצללה המוצלחת הנוחה והזולה ביותר .

 

הפתרונות והיתרונות הרבים הובילו למהפכה בתחום הסוככים והם נראים כמעט בכל גינה בעיר ובמושב,  כל המוצרים שלנו עוברים בתום תהליך הייצור, בקרת איכות קפדנית ביותר, טרם ההתקנה אצל לקוחות החברה .

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים