יוקרה עם תועלת - עיצוב בתים פרטיים במושבים

במאמר הבא, תוכלו למצוא טיפים שימושיים, שיעזרו לכם לעשות את ההחלטות הנכונות בנוגע לעיצוב הבית הפרטי שלכם במושב.

כולם רוצים בית מעוצב, מודרני ואופנתי, ובני המושבים לא יוצאים מן הכלל. למושבניקים רבים יש שטחים רחבים, הכוללים בתי גדולים, ומרחב גדול מחוץ לבית, העשוי לכלול גינות גידול, מתקנים לבעלי חיים שונים, או בריכה. עקב מבנה בית ייחודי זה, כשמחפשים מעצבת לבית במושב, צריך להתחשב בעובדה שבתים אלו דורשים תכנון וחשיבה ייחודיים לא פחות.

 

ניצול מרחבי

 

כל המרחב הזה הוא בהחלט נחמד, אבל מה בכלל עושים עם כל כך הרבה מרחב? כשמחפשים מעצבת לתכנון הבית שלכם, בייחוד מעצבת פנים לבתים פרטיים במרכז הארץ, בה יש הרבה מעצבים ולא מעט מושבים, כדאי לחפש מישהי שמתמקצעת במושבים, או לכל הפחות שיודעת כיצד לנצל מרחבים וחללים נכון. לבתים עם מרחבים גדולים יש סיכוי גדול להראות ריקים ומשמימים, ולהרגיש קרים ומנותקים. בידיים הנכונות, חלל גדול יכול להיות מפואר, אך גם חמים וביתי, ולכן חשוב מאד לדעת איזו מעצבת לבחור.

 

ניצול נכון של חללים תקף, כמובן, גם לחללים שמחוץ לבית. לדעת אילו פריטים משלימים את הגינה שלכם, ואיך הם משתלבים עם שאר המרחב ועם הנוף, זו יכולת שאין לכל מעצבת, במיוחד אם מחפשים במרכז הארץ, בה המעצבים התל אביבים לרוב לא צריכים להתעסק עם גינות ומרחבים פתוחים.

 

העיצוב הפונקציונלי ואתם

 

הניצול המרחבי הוא רק פאן מסוים, אולי החשוב ביותר – אך בכל זאת רק חלק אחד, של סגנון עיצובי המכונה עיצוב פונקציונלי. ככלל, העיצוב הפונקציונלי הוא סגנון המנסה לשלב אופנתיות, חשיבה מודרנית, יעילות וניצול מרחבי נכון (כמו למשל צביעת קירות או שימוש במדבקות קיר בבית). באופן אירוני למדי, מעצבים רבים הדוגלים בעיצוב פונקציונלי הם, ובכן, לא מאד פונקציונליים, ונוטים לדחוף כיסאות מיותרים, רהיטים לא יעילים, מדפים חסרי טעם ועוד שלל רעיונות משונים רק בכדי למלא את החלל. לכן, גם אם אתם רואים שמעצבת מסוימת מאמינה בניצול מרחבי ועיצוב פונקציונלי, תמיד תסתכלו על תמונות של עבודות קודמות, ותחפשו חוות דעת והמלצות מלקוחות עבר. גם כאן, כמובן, כדאי לתת עדיפות למעצבים המתמחים בעיצוב חוץ, או עיצוב בתי מושב, שכן פונקציונליות חוץ-ביתית שונה מאד מזו המתאימה במרחב סגור.

 

ללכת עם הלב

 

אז נכון, חשוב שהבית יהיה פונקציונלי עם מרחב מנוצל נכון – אבל בסופו של יום, בית זה בית. זה המקום הבטוח שלכם, מקום שאמור לשקף את מי שאתם, ומי שאתם רוצים להיות. אל תתביישו, כשאתם מחפשים מעצבת, לתת גם משמעות גדולה לסגנון העיצוב שלה, לאווירה שהיא מייצרת בבתים עליהם עבדה, ואיך היא כאדם. למצוא מעצבת שאתם מרגישים שמבינה אתכם ואת הלך הרוח שלכם, ובהתאם מעצבת לכם בית המותאם אישית עבורכם, זו משאלה שניתן להגשים. בסך הכל, ישנן דרכים רבות ומעניינות להיות "פונקציונליים", ולא צריך להיות יעילים בכל מחיר. חשוב שאתם תבחרו בדרך שאתם מתחברים אליה, מרגישים בה בנוח, ושתשמחו לראות ולהיעזר בה במרחב הבית האישי שלכם.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים